PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 03, 2008 2:13 pm

Ligt het nou aan mij of was Base gewoon ook een van die PSV'ers die vrij lyrisch as over Piet de Visser? No offense hoor, maar het is niet echt ondenkbaar dat hij hier een omdraai van 180 graden maakt nu het PSV beter uitkomt om te zeggen dat De Visser ook weer niet zo speciaal was.

Harm

Bericht door Harm » do jul 03, 2008 2:39 pm

Ik vind de breuk met Chelsea niet iets waar ik heel blij mee ben. Het ligt er aan hoeveel zeggenschap je hebt over een speler. Als je kunt tegenhouden dat je spelers als Rajkovic of Alcides bij je gestald krijgt, dan kan het een zinvolle samenwerking zijn.

Ik vind het vooral jammer dat De Visser weg is omdat het wel een internationaal uithangbord was van PSV. Iedereen ként hem wel en hij heeft meer ingangen dan PSV. Ondanks dat PSV misschien wel weet waar hij informatie haalt, moet men de informatie dan wel aan PSV willen geven.

Ik ben het wel met Base eens dat hij de afgelopen jaren geen supertalenten meer naar PSV heeft gehaald. Maar zijn waarde voor PSV was in mijn ogen dus meer dan alleen het scouten.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 03, 2008 3:24 pm

Adrie van Kraaij opvolger Stan Valckx

Adrie van Kraaij gaat de komende twee seizoenen aan de slag als Manager Transfers & Scouting bij PSV. Van Kraaij volgt Stan Valckx op, die medio mei op non-actief werd gesteld na een conflict met de club. Directeur Jan Reker liet weten dat met Valckx inmiddels een definitieve regeling is getroffen.

“Op het pad gekomen”
Adrie van Kraaij nam de afgelopen weken, naast zijn werkzaamheden voor PSV als scout, op ad interim basis de lopende zaken van Stan Valckx al over. “Ze hadden gevraagd of ik dat wilde doen. Het is schijnbaar zo goed bevallen dat de club er mee verder wil gaan”, aldus Van Kraaij. “Zoiets komt op je pad. Ik blijf wel gewoon mijn scoutingwerkzaamheden doen en zal daarnaast transfers voorbereiden en dergelijke.” Adrie van Kraaij werd op 1 augustus 1953 geboren in Eindhoven en begon zijn voetbalcarrière bij de jeugd van de Augustijnen. Samen met Harrie Lubse maakt hij de overstap naar de Spechten en later ging hij ook samen met Lubse naar PSV. In de 11 seizoenen die Adrie van Kraaij voor PSV speelde kwam hij tot 309 competitiewedstrijden. Hij scoorde daarin 5 keer, maar werd met PSV wel 3 keer landskampioen en won hij 2 keer de nationale beker. In 1978 haalde hij met PSV de UEFA Cup binnen.
psv.nl

Apart. Zit ook bij Kees Ploegsma zeker?

Edit: Nee dus. Maar Adrie Koster en Huub Stevens dus wel. En ik begrijp dat Stevens en Van Kraaij bevriend zijn. Wordt het toch nog gezellig op de Herdgang. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » vr jul 04, 2008 6:33 am

Thomas schreef:Ligt het nou aan mij of was Base gewoon ook een van die PSV'ers die vrij lyrisch as over Piet de Visser?
Lyrisch niet, wel positief.
Totdat ik de afgelopen jaren steeds meer info kreeg en zaken steeds duidelijker werden, vooral omdat de laatste maanden die info overduidelijk bevestigd werd.

En dan pas ik mijn mening aan, al schijnt dat hier wel eens apart te zijn :smallgrin.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » vr jul 04, 2008 8:53 am

En dan pas ik mijn mening aan, al schijnt dat hier wel eens apart te zijn
Is niet alleen hier uitzonderingg, vrees ik, maar pas jij je theorie niet aan die van psv aan :ajaxsmiley.gif:

Voor mij geen probleem, ik pretendeer niet objectief te zijn als het gaat om Ajax (en in dit geval psv)

Mooie uitspraak van een vroegere voorzitter van feyenoord, Kieboom: "Waar staat dat ik consequent moet zijn?"
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 04, 2008 2:54 pm

Vreemd dat die supporters de woorden van Reker (toch niet de meest betrouwbare persoon in de voetballerij, lijkt me) voor zoete koek slikken.

PSV doet geen uitspraken over transfersommen, dus het is amper te controleren of Jan Reker de waarheid spreekt. Zoals ie tot op heden als AD van PSV voor de dag is gekomen, neem ik aan dat ie liegt.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr jul 04, 2008 3:04 pm

Gomes hoopt terug te keren bij PSV
Uitgegeven: 4 juli 2008 14:59

EINDHOVEN - Heurelho da Silva Gomes hoopt ooit terug te keren bij PSV. De Braziliaanse doelman spreekt deze wens uit in een open brief aan de supporters op de website van de Eindhovense club.

Gomes verruilt PSV met pijn in het hart voor het Engelse Tottenham Hotspur. Hij had zichzelf een ander afscheid gewenst.

"Wanneer ik aan PSV denk, word ik meteen emotioneel. Ik heb veel verdriet over de manier waarop ik bij PSV ben weggegaan, maar ik ben blij en opgelucht dat ik met de directie van de club alles heb kunnen uitpraten", aldus Gomes.

"Deze club heeft mij de mogelijkheid geboden om mij te ontwikkelen tot een volwassen speler, om in toernooien zoals de Champions League uit te komen en vier geweldige kampioenschappen te vieren. Zowel ikzelf als mijn familie heeft Eindhoven, PSV en haar supporters voor altijd in ons hart gesloten. Ik heb een diepe wens om ooit weer voor PSV te mogen keepen."

Bron: www.nu.nl

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 04, 2008 3:08 pm

Wat een huichelaar. Die gast is echt niet goed snik.

Harm

Bericht door Harm » vr jul 04, 2008 3:17 pm

Inderdaad.

Daar had hij eerder aan moeten denken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 04, 2008 6:00 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Ligt het nou aan mij of was Base gewoon ook een van die PSV'ers die vrij lyrisch as over Piet de Visser?
Lyrisch niet, wel positief.
Totdat ik de afgelopen jaren steeds meer info kreeg en zaken steeds duidelijker werden, vooral omdat de laatste maanden die info overduidelijk bevestigd werd.

En dan pas ik mijn mening aan, al schijnt dat hier wel eens apart te zijn :smallgrin.gif:
Nee hoor, maar 'toevallig' pas jij je mening altijd aan op een manier waarop je PSV weer in een positief daglicht kan stellen.

Over de negatieve kanten van De Visser heb ik je de afgelopen jaren bijv. nooit gehoord. Dan kan je wel zeggen dat je al jaren bepaalde dingen wist, maar ik heb er niets van gemerkt. Nu hij weg is bij PSV weer wel, natuurlijk.

goodfella

Bericht door goodfella » vr jul 04, 2008 8:25 pm

Baseman is een insider he.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr jul 04, 2008 8:46 pm

Wie niet tegenwoordig? :smallgrin.gif:

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jul 04, 2008 8:48 pm

Bertje!
Bertje for President!

Jesse

Bericht door Jesse » vr jul 04, 2008 11:46 pm

Ik zou mezelf ook (nog) geen insider willen noemen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Kaboem

Bericht door Kaboem » za jul 05, 2008 8:25 am

Dat is eerlijk van je, Jesse!
Bertje for President!

Jesse

Bericht door Jesse » za jul 05, 2008 11:05 am

Eerlijkheid duurt het langst, Boem!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 05, 2008 11:08 am

wimpey schreef:Wat een huichelaar. Die gast is echt niet goed snik.
Zeg dat wel, zeg. :drecul.gif:

Hij durft wel. :biggrin.gif:

Komt die ereronde er eigenlijk nog?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jul 05, 2008 11:09 am

Natuurlijk komt die ereronde er. Het is weer helemaal koek en eij tussen Gomes en PSV. :ajaxtalk.gif: :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 05, 2008 11:14 am

Gevulde koek en ei. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

Wat een slijmerd, die Gomes. :excited.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » za jul 05, 2008 11:17 am

Zou Baseman hem toezingen als hij langs komt lopen? En generaal?

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 05, 2008 11:31 am

Dat kan ik me niet voorstellen, zeg.

Zo zie je maar, voetballers leven vaak in een eigen universum.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jul 05, 2008 11:34 am

Generaal? Die acht ik in staat om over te stappen van PSV naar Tottenham vanwege Sint Gomes.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 05, 2008 11:49 am

Het Gomessianisme was sowieso wijd verbreid in Brabant. Gomes zou zogenaamd anders dan anderen zijn. Een echte clubman. Nou, dat hebben we gezien. :excited.gif: :drecul.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jul 05, 2008 1:44 pm

In het kader van het Gomessianisme het volgende citaat van Baseman:
Hij heeft 2 jaar geleden Inter afgeslagen en vorig jaar Milan, meer respect voor Gomes is zeker op zijn plaats Joey !
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij niet vertrekt en ik gun het hem van harte (al hoop ik natuurlijk dat hij blijft), maar dat Gomes niet zomaar vertrekt is iedere PSV'er al lang duidelijk.

Jammer dat sommigen hier daar zo'n moeite mee hebben.
Geloof je nog steeds, Base?

Baseman

Bericht door Baseman » zo jul 06, 2008 4:37 pm

Thomas schreef:Over de negatieve kanten van De Visser heb ik je de afgelopen jaren bijv. nooit gehoord.
Waarom zou ik ?
Als hij hier Pietje de kinderlokker wordt genoemd dan wordt hij al genoeg afgezeken, daarbij ben ik hier natuurlijk positiever over PSV dan ergens anders. Aangezien dit een Ajax forum is en PSV zoveel mogelijk onderuit gehaald wordt, dan ga ik graag de andere kant op :icon_biggrin.gif:

En ik geef dus ook aan dat bepaalde zaken pas de laatste maanden bevestigd werden, tot die tijd kreeg hij van mij het voordeel van de twijfel.
Jöhnk schreef:Geloof je nog steeds, Base?
Ja en nee.
Zijn liefde voor PSV was er wel degelijk, zijn laatste brief slaat echter weer helemaal nergens op gezien de keiharde woorden die hij eerder liet optekenen. Hij heeft zich gek laten maken door zijn zaakwaarnemers, hij is niet de eerste en hij zal niet de laatste zijn die dat overkomen is. Maar hij is er zelf ingetrapt, dus is hij ook zelf (mede)schuldig.

Gomes heeft geweldig gepresteerd bij PSV en hij is en blijft een mooi mens, maar ik hoef hem niet meer (terug) te zien. Daarvoor heeft hij de club PSV teveel in discrediet gebracht.

Gesloten