PSV 2008 - 2009
Al met al heel triest, want de oorlog tussen Lemic en PSV wordt over zijn rug uitgevochten.Harm schreef:Als Gomes al aangeeft dat zijn woorden niet zijn eigen mening vertolken, dan is dat in ieder geval een lichtpuntje.

Poot stijfhouden, ik moet het nog zien. PSV zal niet zitten te wachten op al die negatieve publiciteit. PSV is een stukje groter dan Heerenveen. Het leedvermaak zal niet van de lucht zijn en het zorgt voor een hoop onrust.
Het stinkt aan alle kanten!
Hoezo zouden de zaakwaarnemers zo flink verdienen als de vraagprijs lager is? Hieronder staat toch juist het tegenovergestelde:Baseman schreef:Maar aangezien de zaakwaarnemers flink geld willen verdienen is het natuurlijk zaak voor hun om de vraagprijs zo laag mogelijk te krijgen...omdat PSV daar niet intrapt zijn de huidige problemen rondom de transferprijs ontstaan. Wat helaas wel de vraagprijs iets zal drukken.
Op het moment dat Gomes in contact komt met een buitenlandse club, hebben zij recht op grote percentages van de transfersom. Hoe hoger het bedrag dat Gomes opbrengt, hoe meer PSV moet afstaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik. Hij krabbelt al terug. Hij heeft nu opeens weer een ''normale verstandhouding'' met Reker. Twee maanden terug was het nog ''hij eruit of ik eruit''. Gomes merkt dat hij moeilijk weg kan komen en probeert het weer goed te maken.Jesse schreef:Is er iemand die denkt dat Gomes volgend seizoen nog bij PSV keept?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Omdat Gomes anders helemaal niet vertrekt...een aantal clubs wil best 14 miljoen Euro betalen voor Gomes, maar niet de miljoenen extra voor zijn zaakwaarnemers. Daardoor zijn de grote clubs al afgehaakt en blijft de Spurs over, de prijs drukken is voor de zaakwaarnemers dus interessant.Jesse schreef:Hoezo zouden de zaakwaarnemers zo flink verdienen als de vraagprijs lager is?
Zorgen bij PSV om sponsoring
EINDHOVEN - PSV is bezorgd om de financiële relatie met hoofdsponsor Philips. Het elektronicaconcern steekt vanaf dit jaar tot en met 2011 nog ongeveer 22 miljoen euro in de Eindhovense voetbalclub.
Concurrent Ajax ontvangt in dezelfde periode vele miljoenen meer van de nieuwe hoofdsponsor Aegon. De Amsterdammers kunnen de komende vier jaar een bijdrage van minimaal 41,5 miljoen euro van de verzekeraar tegemoet zien. In de drie jaar daarna ligt er voor Ajax nog eens minstens dertig miljoen klaar.
Commercieel directeur Marcel van den Bunder van PSV zegt dat Philips en PSV twee tot drie keer per jaar de bestaande sponsorovereenkomst evalueren. " Wij praten nooit over bedragen, maar zijn er in het verleden wel altijd uitgekomen met Philips. Er is sprake van gezonde zorg, maar ik lig niet wakker van de situatie. We beschikken over meer grote sponsoren, waardoor de totale inkomsten hoger uitvallen dan bij Ajax."
Philips wil niet reageren op het sponsorcontract met PSV, maar lijkt niet meer zo gretig als het om de Eindhovense club gaat.
Voor sportmarketeer Frank van den Wall Bake is het zo klaar als een klontje. "Philips moet de komende jaren in de buidel tasten en PSV moet zich roeren. Als je kijkt naar de bedragen die in sportsponsoring omgaan, is het huidige contract tussen Philips en PSV niet marktconform meer."
Philips betaalt de komende jaren minder aan PSV. Tot en met 2011 ligt voor de Eindhovenaren nog één keer zeven (2008) en drie keer vijf miljoen klaar, zeggen ingewijden.
Hoewel beide partijen min of meer tot elkaar veroordeeld zijn, lopen de belangen uiteen. Philips bezuinigt momenteel op marketingkosten. Deze week nog liet directeur Geert van Kuyck optekenen dat Philips in de toekomst 'harde keuzes gaat maken'. Daar staat tegenover dat PSV is ingehaald door Ajax.
Van den Wall Bake denkt niet dat het elektronicaconcern zich de komende jaren terugtrekt als sponsor van PSV. "Daarvoor is de historische band nog te groot. Uitsluiten kun je het echter niet. Philips moet omhoog met de bijdrage. Aan de andere kant is het wel zo dat Ajax nog altijd meer internationale uitstraling heeft. De club teert op de jaren zeventig en de winst van de Champions League in 1995. PSV heeft de afgelopen twintig jaar over het geheel misschien beter gepresteerd, maar de aantrekkingskracht op sponsors is beperkter."
Commercieel directeur Van den Bunder bezweert dat de relatie tussen PSV en Philips goed is. "Wij zitten regelmatig aan tafel en zaken zijn bespreekbaar. Er is meer dan alleen maar geld. Wij kunnen ook gebruikmaken van de kennis van het concern."
BD.PSV krijgt herfinanciering stadion niet rond
EINDHOVEN - De herfinanciering van het Philips Stadion komt voorlopig niet van de grond.
PSV was eind vorig jaar in een vergevorderd stadium met het Franse Calyon, een onderdeel van Crédit Agricole. De Fransen zochten beleggers om een nieuwe lening van 95 miljoen euro aan PSV te bekostigen, waarbij het Philips Stadion en De Herdgang als onderpand zouden dienen. Beide partijen kwamen daarna niet tot elkaar. Voor PSV is het niet zinvol om veel vaart te zetten achter nieuwe onderhandelingen. Dat heeft te maken met de ontwikkeling van de hypotheekrente. Sinds de Amerikaanse kredietcrisis is die ook in Europa fors gestegen.
Blij met de punten ...
Stelt niets meer voor. 
PN

Stevens te spreken over Isaksson en Velthuizen, Ustari onhaalbaar?
In De Telegraaf was Huub Stevens te spreken over Piet Velthuizen en met name over Andreas Isaksson. Over de Zweed zegt hij. "Ik heb een goede indruk van hem. Ik heb hem zelf al enkele jaren op mijn netvlies staan. Het is een prima keeper." En over Velthuizen: "Velthuizen is een Nederlander, dat is een voordeel. Hij is onervaren, maar heeft al wel heel wat laten zien." Bij het Zweedse nationale elftal adviseerde Zlatan Ibrahimovic Isaksson overigens naar PSV te gaan.
Ondertussen meldt de Spaanse krant AS dat Ustari niet naar PSV zal vertrekken omdat hij qua transfersom niet haalbaar is voor PSV. Vorig seizoen betaalde Getafe zes miljoen euro voor de momenteel tweede keeper.
PN
Het stinkt aan alle kanten!
Dan is het natuurlijk waar. Die zijn natuurlijk beter ingevoerd dan een landelijk dagblad. En vooral veel minder chauvinistisch.Baseman schreef:Er zijn er op het PN meerdere die het aangeven.

PSV is nog lang niet van die Gomes af. Die jongen kan net zo lang wachten als ie wil. Spurs kan ook wachten, die hebben alle tijd. Laat het maar duren, dan wordt het een spelletje prijsdumping en slaat de paniek bij PSV (weer eens) toe.
Ik vermaak me kostelijk met al die soaps in pays de cochon malade.
Tsja, als iedereen van de technische leiding van een welverdiende schnabbel of vakantie geniet, dan is het lastig om onrust te veroorzaken. Ikzelf zou die stilte net zo dreigend vinden.wimpey schreef:Dan is het natuurlijk waar. Die zijn natuurlijk beter ingevoerd dan een landelijk dagblad. En vooral veel minder chauvinistisch.Baseman schreef:Er zijn er op het PN meerdere die het aangeven.![]()
PSV is nog lang niet van die Gomes af. Die jongen kan net zo lang wachten als ie wil. Spurs kan ook wachten, die hebben alle tijd. Laat het maar duren, dan wordt het een spelletje prijsdumping en slaat de paniek bij PSV (weer eens) toe.
Ik vermaak me kostelijk met al die soaps in pays de cochon malade.