Tja, kijk Lemic kan voor het zelfde geld ook gaan roepen dat het dankzij zijn invloeden ( en Valkx Psv ) het zover geschopt heeft kwa aantrekken va spelers.En Vergoosen, wat heeft vergoosen nu laten zien in het veld.Ik bedoel, die praat ook alleen voor zichzelf.joey schreef:Ik weet het niet, ik denk dat er wel degelijk een probleem was met Lemic. Westerhof beaamt dat ook. En inderdaad denkt Gomes dat hij zich heel wat kan permitteren. Reker eruit of ik eruit, dat kan natuurlijk niet. Hij is speler, hij bepaalt niet het beleid.
We zullen zien of Luisao op het verlanglijstje komt te staan van de volgende club van Lemic c.s. Binnenkort zullen de heren wel ergens opduiken. Hopelijk niet bij Ajax!
Als we dan toch bezig zijn om derden erbij te halen, Hans Westerhof en Hiddink zeiden in principe het zelfde over Reker als Valkxs en de Visser.Reker roept iets waarvan hij nooit zeker weet dat ie het ook kan halen, voor elkaar kan krijgen.Hij wil het ook beter doen dan zijn voorgangers, op zich is daar niet mis mee, mits je je berperkingen kent.
Frappant vindt ik zijn gestuntel w.b. het aantrekken van een trainer, keeperstrainer enz.Daar kun je toch wel een beetje aan afleiden dat hij een type lijkt wat veel belooft, zonder nu zeker er van te zijn dat je het ook kan waarmaken.En net als in deze gevallen kan ik me dan ook best voorstellen dat er beloftes zijn gedaan naar spelers om ze over de streep te trekken ( zal niet de laatse keer zijn ) .. en sommige denken naderhand het zal wel, ik zit hier goed en hoe ik ze verdien zal me een worst wezen.Andere trekken zich dat aan, aissati b.v. , en zoeken de publiciteit op .. tja en dan begint het geouwehoer ...