N.E.C. 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mei 11, 2008 8:11 pm

Thanx

Da's jammer... dan zit ik in Almere... kan ik er dus niet heen... snik... :(

Nu moet ik het doen met een eventuele seizoenskaart van Ajax... :)
wah kosttah?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo mei 11, 2008 8:18 pm

Je hebt baan en je wilt dus verhuizen, BanJovi? Dubbel gefelies! :biggthumpup.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mei 11, 2008 9:06 pm

Dank je... Ramoon... goede conclusie...

Maar ik blijf qua voetbal toch liever in Nijmegen voorlopig...

NEC zalmijn hart niet verliezen... *burb*

Ramona

Bericht door Ramona » ma mei 12, 2008 6:43 am

N.E.C. gaat Europa in na zege bij FC Groningen!

N.E.C. heeft zich zondagavond verzekerd van het spelen van Europees voetbal. De ploeg boekte een verdiende 1-3 zege in de Groningse Euroborg. De ploeg kende een droomstart toen Holman al na 5 minuten de score opende. Op slag van rust maakte Vadocz 0-2. Na een uur deed Berg iets terug maar in de 72ste minuut zorgde Davids voor de 1-3 eindstand. Donderdag speelt N.E.C. in eigen huis tegen NAC of Heerenveen en wordt uitgemaakt wie er UEFA Cup en wie er Intertoto Cup gaat spelen.

Afbeelding

N.E.C. had in de heenwedstrijd, donderdag in De Goffert, slechts een krappe kloof geslagen (1-0). Zondagavond moest trainer Mario Been het doen zonder Jhonny van Beukering, in zijn plaats speelde Dani Fernandez.

De Nijmegenaren zaten in de Euroborg binnen vijf minuten op rozen. Op aangeven van Dani Fernandez bracht Brett Holman de bezoekers aan de leiding: 0-1. Daarmee stonden de Groningers voor een schier hopeloze opgave, zij moesten immers drie keer scoren. De aanval waaruit Holman scoorde was schitterend. FC Groningen moest vanaf dat moment minimaal drie doelpunten maken om de 1-0-nederlaag uit de eerste wedstrijd ongedaan te maken.

Na ruim twintig minuten leek FC Groningen langszij te komen toen Marcus Berg doelman Gabor Babos passeerde. Scheidsrechter Bas Nijhuis annuleerde de treffer echter omdat Evgeniy Levtsjenko buitenspel stond op het moment dat de Zweedse spits in balbezit kwam. Aan de overzijde werd Lorenzo Davids onterecht teruggevlagd toen hij alleen op het Groningse doel afging.

Hoewel N.E.C. het hoge niveau van het eerste duel niet kon benaderen, kwam de ploeg in de Euroborg nooit in problemen. De ploeg van coach Ron Jans gooide veel energie en hardheid in de strijd, maar van overleg en vernuft was geen sprake. Vlak voor rust kreeg de thuisploeg de genadeklap toen Krisztian Vadocz na een aanval over diverse schijven vanaf de rand van het strafschopgebied kon uithalen en zijn inzet via de rug van verdediger Ondrej Svejdik in het doel zag gaan.

Negen minuten na rust scoorde Marcus Berg namens Groningen nog wel de aansluittreffer, meer dan een cosmetische correctie was dat echter niet. Zeker nadat Lorenzo Davids na een prachtige loopactie de oude marge had hersteld (1-3), was het een kwestie van uitspelen. Even daarvoor kreeg Davids ook al een grote kans, omspeelde hij de doelman en een verdediger op fraaie wijze, maar belandde de bal op de paal. De gedemoraliseerde thusploeg mocht in de slotfase de handjes dichtknijpen dat N.E.C. mededogen toonde en nog een handvol uitgelezen mogelijkheden ongebruikt liet.

In de slotfase kregen Tim Janssen en Mark van den Boogaart nog speelminuten.

Aanstaande donderdag en zondag staan de laatste wedstrijden voor N.E.C. op het programma. SC Heerenveen of NAC Breda zal daarin de tegenstander worden. De winnaar van deze tweeluik speelt UEFA Cup voetbal, de verliezer gaat naar het Intertoto toernooi.

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/
NEC EUROPA IN!!!!
Door: harold | Gepubliceerd: Gisteren 22:23

NEC blijft in de race voor een UEFA Cup-ticket. De ploeg van coach Mario Been won met 3-1 bij FC Groningen en mag het in de finale opnemen tegen de verliezer van de tweekamp tussen SC Heerenveen en NAC Breda.

NEC was in de heenwedstrijd al veel sterker geweest dan FC Groningen, maar liet na meer dan één keer te scoren. De 1-0 thuiszege was een benauwde marge, maar de Nijmegenaren kwamen in Euroborg nauwelijks in problemen.

Met het ontbreken van de geschorsten Arnold Kruiswijk en Gibril Sankoh was Groningen defensief verzwakt en daar maakte NEC dankbaar gebruik van. Matias Cahais en Ondrej Svejdik lieten zich keer op keer uit het centrum lokken door de zwervende Jeremain Lens en daardoor ontstond er veel ruimte.

Afbeelding

NEC sneed na vijf minuten voor de eerste maal door de verdediging heen en het was meteen raak. Brett Holman verstuurde een steekpassje op de verrassend als rechtsbuiten opgestelde Dani Fernández, die de bal keurig terugbezorgde bij de doorgelopen Australiër. Holman tikte de bal vervolgens eenvoudig binnen: 0-1.

Wat volgde was een warrige fase, waarin met name de arbitrage het liet afweten, aldus VI.nl. Groningen mocht zich beklagen dat een doelpunt van Marcus Berg onterecht werd afgekeurd vanwege buitenspel. NEC overkwam hetzelfde bij een geldige goal van Lorenzo Davids, waardoor de foute beslissingen in evenwicht waren.

Op slag van rust maakte NEC het cruciale tweede doelpunt. Na een lange aanval legde Youssef El-Akchaoui de bal af op de inkomende Krisztian Vadocz, wiens schot via de billen van Svejdik in het doel verdween.

Na de 0-2 was de spanning uit de wedstrijd. Zelfs na de aansluitingstreffer van Marcus Berg moest Groningen nog drie keer scoren en dat was te veel van het goede. Het was NEC dat de betere kansen kreeg. Davids ontsnapte twee keer over de as van het veld. De eerste keer schoot de linkspoot nog op de paal, bij zijn tweede poging was de middenvelder wél doeltreffend: 1-3.

Bron: http://www.forzanec.nl/

:headbang.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 12, 2008 9:24 am

Topprestatie wordt daar geleverd. Het zou alleen wel van de zotte zijn als NEC zometeen ook nog eens weet te winnen van NAC, wat ik eigenlijk wel zie gebeuren. Het zijn de playoffs, maar ergens blijf ik het raar vinden.

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 12, 2008 11:57 am

Zo raar zou ik dat nu niet vinden. Nek is on fire! Die kunnen nog wel een half jaar doorvoetballen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mei 12, 2008 1:45 pm

Raar in die zin dat de nummer 2 van de competitie gewoon met lege handen blijft, blijf het toch onterecht vinden hoor..

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 1:48 pm

brigade zuid schreef:Raar in die zin dat de nummer 2 van de competitie gewoon met lege handen blijft, blijf het toch onterecht vinden hoor..
Ajax was toch nummer 2?
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mei 12, 2008 1:49 pm

o ja is waar, nummer 3 dan.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 12, 2008 1:50 pm

NAC was de nummer drie.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 12, 2008 2:02 pm

So be it. Je kunt erover zeiken, maar het is nu eenmaal zo. Bovendien was iedereen, uitgezonderd psv, voor de play-offs.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 2:33 pm

Ik vind het schitterend die play-offs
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma mei 12, 2008 3:43 pm

Ik ook... :)

T82

Bericht door T82 » ma mei 12, 2008 3:52 pm

Ik vind en vond er al geen hol aan.

Ramona

Bericht door Ramona » di mei 13, 2008 8:13 am

Hopelijk vindt jouw team dat ook... :neutral.gif:

Ik heb wel zin an donderdag... :hupajax.gif:

Van Kivuvu moet Lens vooral zijn hart volgen
door Danny van den Broek. dinsdag 13 mei 2008 | 03:13

Afbeelding
Dominique Kivuvu, hier een tackle van Shkodran Metaj ontwijkend, kende zondagavond een sterke invalbeurt tegen FC Groningen. foto Broer van den Boom

GRONINGEN - Ze wonen een groot deel van de week bij elkaar, maar leefden de afgelopen maanden in verschillende werelden.

Jeremain Lens en Dominique Kivuvu. Jeugdvrienden en ploeggenoten bij NEC. De eerste ontpopte zich in 2008 tot de gevaarlijkste aanvaller in de eredivisie, de tweede stond stil in zijn ontwikkeling en verloor zijn basisplaats na de winterstop aan nieuwkomer Bas Sibum.

Zondag mocht Kivuvu voor het eerst dit jaar weer eens 45 minuten doen. Tegen FC Groningen (1-3 zege) kwam hij na rust in het veld voor Brett Holman. "Een heerlijk gevoel", glunderde de middenvelder, die het in de tweede helft van het seizoen moest doen met invalbeurten van hooguit tien minuten.

De sportieve tegenslag had hem niet tot een sikkeneurige huisgenoot gemaakt, wist Lens. "Dominique is niet iemand die de hele week boos voor zich uit zit te kijken. Hij gaat goed met zijn situatie om. Hij is hard blijven werken om te laten zien dat hij het niveau van de eredivisie aankan."

Andersom twijfelde Kivuvu er nooit aan dat zijn maatje na een weifelende start nog een belangrijke man voor NEC zou worden. "Maar dat hij zo'n bepalende rol zou gaan spelen, had ik eerlijk gezegd niet verwacht", zei de Amsterdammer, die blij was toen Lens in de winterstop zijn appartement gunde aan Dani Fernandez en zijn Spaanse vriendin en bij hem introk. "Ik woonde al een jaar alleen. Dit is veel gezelliger. Met Jeremain kun je goed samenwonen. Rustige jongen. Maar altijd in voor een dolletje."

Toch kan het ook zo weer afgelopen zijn. Over een paar weken hakt Lens de knoop over zijn toekomst door. AZ lonkt. "Ik hou hem steeds voor dat hij zijn hart moet volgen. Pas achteraf blijkt dan of je keuze de juiste is geweest."

Het contract van de middenvelder loop nog door tot 2010. "Dit seizoen was echt een domper. De eerste helft speelde ik te wisselvallig. Daarna kwam Bas Sibum. Die deed het gelijk erg goed. Dat heeft me nooit dwarsgezeten. Ik gun het hem. Net zoals ik het iedereen gun. Deze reeks die we nu hebben neergezet, dat doe je met z'n allen."

Natuurlijk is hij ook bij Mario Been geweest. "Met de trainer heb ik gesproken over mijn situatie. Zijn advies? Ik moest hard blijven werken. Wachten op mijn kans." Flauwe glimlach. "De dingen die trainers dan altijd zeggen."

Een half uur speelde hij in de Euroborg samen met zijn huisgenoot. "Ik stond op 'zes'. Ik had mijn verdedigende taken en moest de ruimtes zoeken als die er lagen." Kivuvu leefde zich uit. Viel volgens Lens ook goed in. ,,Dominique is heel sterk én heeft een goede techniek. Hij oogt misschien niet snel, maar vaak denk je: die bal heeft hij niet meer en dan pikt'ie 'm toch. Ik vergelijk hem altijd met Patrick Vieira."

Maar na het laatste fluitsignaal had hij zijn maatje toch even aan z'n jasje getrokken. "Twee keer ging hij voor eigen succes. Legt hij de bal breed, scoor ik twee keer. Dat liet ik hem op het veld al weten. En in de bus zullen we het er ook nog wel over hebben."

"En thuis weer", voorspelde Kivuvu. "Zo gaat dat altijd tussen ons."

Bron: http://www.gelderlander.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » di mei 13, 2008 4:40 pm

13 mei 2008
Actie voor een vol uitvak bij nec: 4 man op de skelter naar Nijmegen

Hij leek even aan ons voorbij te gaan dit seizoen, maar op de valreep komt ie er toch nog. Een alto-combi naar een uitwedstrijd. Met als voornaamste doel, de NAC supporters massaal het uitvak in te krijgen, op een moment dat de ploeg de steun hard kan gebruiken.

Het idee is weer op de klassieke wijze ontstaan. In de Bea, pilske of twee in iedere hand, een grote mond en een ruggengraat als een tuinslang. ”Zullen we donderdag op de skelter naar nijmegen gaan?” Hips…” ,sprak het ene heldere licht. ‘Jot!’ , zei de andere. En zo geschiedde gisterenavond na de wedstrijd NAC-heerenveen. Dit dappere voornemen werd nog eens zo’n 5 keer herhaald over de omroepinstallaties van het Supportershome en Café Beatrix, zodat de heren er ook echt niet meer onderuit konden. WW, Don Leon, Dozer en nieuwkomer Joeri hebben zojuist een vrije dag weten te regelen en zijn momenteel druk doende met de voorbereidingen op de zottentocht van zo’n 110 kilometer (zonder zigzaggen).

De vierpersoons skelter moet nog even geregeld worden. Van vervoer terug naar Breda zijn zij inmiddels voorzien.
Helemaal nieuw is het niet voor de martelaren. WW en Don Leon ondernamen eerder al fietstochten naar heerenveen en groningen in barre weersomstandigheden. Ook de route naar nijmegen is het duo inclusief Dozer niet onbekend, daar zij het vorig jaar januari al eens een keer hebben gelopen vanuit Breda.

Het is voor de heren duidelijk wat ze er mee willen bereiken. Dat het uitvak in Nijmegen zo vol mogelijk zit. Onze laatste kans op Uefa Cup voetbal. We zijn natuurlijk niet kansloos tegen nec, maar er zal wel wat voor gedaan moeten worden. Dat móet namelijk met de massale steun van de NAC aanhang. We krijgen te maken met een tegenstander die in een winning flow zit. Velen voorzien een minder prettig eind van een superseizoen. Maar het kan nog steeds. Je moet er alleen een beetje vertrouwen in hebben.
Zo stapt het viertal woensdagnacht klokslag 12 uur bij het NAC stadion op de skelter richting de uitwedstrijd in nijmegen, onder het motto: ”This is not naïve, we still believe.”

Zij hebben 20 uur de tijd om de 110 kilometer richting gelderland af te leggen. Of ze weten waar ze aan beginnen?: “Nee”

Nou, die boodschap is heel duidelijk. Nu is het tijd om er op te reageren en te zorgen dat jij ook donderdag in dat uitvak zit. Aangezien de wedstrijd pas om 20.00 uur zal beginnen, zal de vertrektijd van de bussen ook een stuk acceptabeler zijn. Je kunt je opgeven voor de busreis van de Supportersvereniging, maar ook de Loco’s bus rijdt. Opgeven voor die laatste bus kan op www.nacontour.nl.

Uiteraard zal de Rat een live minute to minute verslag bijhouden van de verrichtingen van het skelterende NAC-viertal.

Alles naar nijmegen!

Bron : De Rat

:headbang.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » wo mei 14, 2008 10:52 am

UITVAK IN BREDA UITVERKOCHT!
woe. 14 mei 2008

Vanochtend bij Ticketbox vlogen de kaarten de deur uit. Al na een minuut of vijf kreeg onze ticketbox dealer geen kaart meer uit het systeem, het is dus uitverkocht! Ook NEC bevestigt dat het uitverkocht is.

Onderstaande bericht is van dinsdag 13 mei

De eerste verkoopdag van de kaarten voor NAC uit liep vandaag storm. In een paar uur tijd waren alle 13 beschikbare bussen van de supportersvereniging uitverkocht en ook de HKN kreeg bijna 2 bussen vol. Bij de supportersvereniging liep de wachttijd soms op tot ruim een uur. De rest van de bussen (8 in totaal) zullen vanaf morgen via ticketbox in de verkoop gaan. De kans is dus groot dat er zondag een bomvol uitvak te zien is in Breda!

Afbeelding
Uitzicht vanuit het uitvak in Breda

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

:hupajax.gif: :necsjaal.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » do mei 15, 2008 6:52 am

VOORBESCHOUWING NEC - NAC Breda

In het seizoenstoetje van de Eredivisie kan NEC donderdagavond alvast beginnen met de slagroom op de taart te spuiten. Na een geweldige tweede seizoenshelft waarin Mario Been en zijn mannen heel Nederland verbaasde is NAC de laatste horde op weg naar een UEFA-cup ticket.

NAC Breda eindigde het seizoen als derde met slechts negen punten achterstand op landskampioen PSV. In de play-offs is het echter nog steeds niet gelukt om Europees voetbal veilig te stellen en dat kan men zeggen dat het seizoen voor Ernie Brandts enkele weken te lang duurt. De trainer moet, ondanks de opmerkelijke prestatie, wel het veld ruimen voor Robert Maaskant die het aanvallende voetbal terug moet brengen naar Breda. Ondanks de 4-3-3 formatie is NAC een echte reageer-ploeg. Zelden maken zij zelf het spel en vooral de defensieve arbeid bij de aanvallers is opvallend te noemen.

Dit kan een kolfje zijn naar de hand van de Nijmegenaren. In 2008 lijkt er een heuse aanvalsmachine in de Goffert rond te dwalen. Waar in uitwedstrijden nog wel eens voor de counter wordt gekozen vallen de Nijmegenaren in de Goffert vol hartelust aan. Met opkomende backs, een middenveld wat techniek koppelt aan tactisch vermogen en een onvoorspelbare aanval wist NEC enkele weken terug al in Breda te winnen. De 1-3 overwinning was niet eens onverdiend te noemen.

Bij NAC Breda is Patrick Zwaanswijk nog steeds geblesseerd en Sander van Gessel geschorst. Ook staan er diverse spelers door de voorbije play-off weken op scherp. Hierdoor moest Brandts in de voorbije weken al vaker dan hem lief was een beroep doen op spelers uit de jeugdopleiding.

Mario Been kan beschikken over zijn complete selectie. Jhon van Beukering keert terug van een schorsing en ook Tim Janssen lijkt steeds fitter te worden. Zelfs verdediger Mark Otten maakt weer minuten in Jong NEC. Door deze ontwikkelingen moeten spelers die in de eerste seizoenshelft af en toe nog een basisplaats hadden nu de tribune warm houden.

Bron: http://www.forzanec.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » do mei 15, 2008 7:39 am

Van opgewonden standje tot beheerste modelprof

woensdag 14 mei 2008 | 03:16

Afbeelding
NEC-steunpilaar Youssef El-Akchaoui als vrolijke vendelzwaaier na de uitschakeling van FC Groningen. foto Broer van den Boom

NIJMEGEN - Alleen NAC kan NEC, vier maanden geleden nog degradatiekandidaat, van UEFA Cup-voetbal afhouden. Vleugelverdediger Youssef El-Akchaoui is een van de belangrijkste steunpilaren in het elftal van Mario Been.

Tegen FC Groningen speelde hij zondag zijn 53ste wedstrijd van het seizoen. Alleen in het allereerste oefenpotje, tegen de NEC- amateurs, werd Youssef El-Akchaoui na een uur gewisseld. De overige duels, 34 voor de competitie, vier in de play-offs, drie bekerontmoetingen en elf voorbereidingsklusjes, maakte hij mee van aftrap tot eindsignaal. De linksback van NEC, de enige veldspeler in de eredivisie die dit seizoen geen minuut miste, lijkt niet kapot te krijgen. "Effe afkloppen", reageert hij als wordt geconstateerd dat hij nooit geblesseerd is. "Een ongeluk zit in een klein hoekje."

El-Akchaoui heeft het van nabij meegemaakt. Zijn jongere broer Driss, die eveneens de kost verdiende als betaald voetballer, moest anderhalf jaar geleden plotseling stoppen vanwege hartritmestoornissen. "Zijn lichaam was niet in staat om dagelijks topsport te bedrijven. Maar het gaat nu heel goed met hem. Hij voetbalt op hoofdklasse-niveau (bij DOTO Pernis, red.) en geeft les op een mbo."

De twee broertjes, opgegroeid in Alblasserdam, werden een jaar of vijftien geleden door Feyenoord gescout. Op Varkenoord leerde Youssef na verloop van tijd Mario Been kennen, de trainer die bij NEC het beste uit hem heeft weten te halen. "Been is voor mij de ideale coach in deze fase van mijn carrière. Hij schenkt me vertrouwen, stelt me elke week op. Vorig jaar heb ik hem twee keer laten vallen. Daar ligt ik nu nog wel eens wakker van."

El-Akchaoui doelt op de twee schorsingen die hij vorig seizoen moest uitzitten, nadat tv-beelden hadden aangetoond dat hij zich aan een tegenstander had vergrepen. "Het tweede akkefietje, met Jenner van AZ, stelde weinig voor. Gewoon een duw. De eerste keer (tegen Spartaan Jeffrey Vlug, red.) zat ik wel fout. Een soort kortsluiting, denk ik. Maar ik heb er van geleerd. Ik heb dit seizoen maar drie gele kaarten gepakt. Toch niet slecht voor een verdediger."

Dat hij zichzelf tegenwoordig goed onder controle heeft, bleek ook afgelopen zondag in de Euroborg, toen Groninger Mark-Jan Fledderus een paar keer flink over de schreef ging. " Eerst trapte hij me keihard in het kruis. 'Gaat het, pikkie?', vroeg hij. Later gaf hij me een klap in het gezicht en ging ook nog eens boven op mijn been staan. Hij hoopte waarschijnlijk dat ik zou reageren, maar ik heb me keurig beheerst."

Niet alleen om zijn gedrag staat El-Akchaoui momenteel als modelprof te boek, ook voetballend heeft hij in zijn tweede jaar bij NEC een stap omhoog gezet. Ook toen de Nijmeegse club voor de winterstop de ene nederlaag na de andere leed, haalde hij goede cijfers. " Dit is toch wel het beste seizoen uit mijn carrière geweest."

Hoewel hij zelf goed presteerde, zaten de tegenvallende resultaten voor de jaarwisseling hem flink dwars. "Ik ben prof, maar ik zit hier niet alleen voor het geld, ik speel ook voor de eer. We stonden op een gegeven moment gedeeld achttiende. Zoiets neem je mee naar huis, al was het maar omdat iedereen er voortdurend over begon. Maar het ergste is dat ik zo slecht tegen mijn verlies kan. Zelfs in een gewoon trainingspartijtje heb ik daar moeite mee."

Het humeur van de 27-jarige vleugelverdediger is intussen flink opgeklaard. NEC presteert de laatste tijd geweldig en de gedoodverfde degradatiekandidaat staat nu op de drempel van de UEFA Cup. Daarvoor moet de Nijmeegse club nog wel afrekenen met NAC, donderdagavond in De Goffert, drie dagen later in het Rat Verlegh-stadion. " Zonder NAC te onderschatten, voor mij waren de wedstrijden tegen Groningen de echte finale. NAC heeft de laatste weken een paar tikkies gehad. Laten we het nu maar afmaken. We hebben ons geplaatst voor de Intertoto en dat is het hoogste wat ik tot nog toe bereikt heb. Maar nu de kans zich voordoet wil ik meer: de UEFA Cup. En ik niet alleen, de hele ploeg, de hele club, heel Nijmegen wil dat wij Europa in gaan."

Bron: http://www.gelderlander.nl/

T82

Bericht door T82 » do mei 15, 2008 9:09 am

Twee bikkelharde 27-jarige linksbacks donderdag op het veld! Hup NAC! :hupajax.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » do mei 15, 2008 9:34 am

Ben je d'r bij strakkies, T82?

T82

Bericht door T82 » do mei 15, 2008 9:45 am

Nee, ik ben niet zo van de uitwedstrijden... Zondag uiteraard wel, daarna naar de Grote Markt in Breda voor de huldiging! ;)

Ramona

Bericht door Ramona » do mei 15, 2008 9:48 am

Ik ook niet...Veel plezier iig...

Ik vind dat de jongens van NEC sowieso gehuldigd mogen worden...hopelijk ook in het Centrum, maar ik verwacht op de Goffertwei... :worshippy.gif: :necsjaal.gif:

COME ON NEC!!! Nog ffkes volhouden ajb! :hupajax.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » do mei 15, 2008 10:19 am

T82 schreef:Twee bikkelharde 27-jarige linksbacks donderdag op het veld! Hup NAC! :hupajax.gif:
Trouwens...geknipt en geplakt van het NECforum... :withstupid.gif: :headbang.gif:

De volgende spelers staan deze wedstrijd op scherp:

NEC:
Brett Holman en Lorenzo Davids staan op scherp.
NAC Breda: Sander van Gessel is geschorst. Jelle ten Rouwelaar, Edwin de Graaf, Rob Penders, Matthew Amoah, Anthony Lurling, Tyrone Loran staan op scherp.

T82

Bericht door T82 » do mei 15, 2008 10:46 am

Vermoedelijke opstelling:

Ten Rouwelaar,
Elshot, Penders, Loran, Mtiliga;
De Graaf, Fehér, Stam, Molhoek, Lurling;
Idabdelhay

Plaats reactie