UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat is nu de rol van HtC bij Chelsea, Mr. Grant?
'HtC is één van mijn twee assistenten samen met Steve Clarke. Ben erg tevreden over ze.
Wat doet HtC zoal dan?
Mijn assistenten helpen me wel eens bij wat tactische dingetjes op het trainingsveld bijvoorbeeld.
Ik vond dat hij erg klein werd weggezet door Grant en dan ben ik objectief, hoor.
'HtC is één van mijn twee assistenten samen met Steve Clarke. Ben erg tevreden over ze.
Wat doet HtC zoal dan?
Mijn assistenten helpen me wel eens bij wat tactische dingetjes op het trainingsveld bijvoorbeeld.
Ik vond dat hij erg klein werd weggezet door Grant en dan ben ik objectief, hoor.

Ik moest toch wel een beetje grinnikken ..Peter schreef:Wat is nu de rol van HtC bij Chelsea, Mr. Grant?
Wat doet HtC zoal dan?
Blij met de punten ...
Hoezo stelt Grant niks voor ?.Als Grant verantwoordelijk is voor het tactisch plaatje bij Chelsea doet ie het, ondanks dat het spel van Chelsea ruk is, kwa resultaten toch goed.Of is dat het werk van ome Henkie .. ?.joey schreef:Dat maakt wel uit, die Grant stelt helemaal niets voor. Waar komt hij eigenlijk vandaan? Was hij de tuinman van Abra of zo? Volgens mij heeft hij nog nooit een fatsoenlijke club gehad.
Clubs Grant, maar dat mag je de volgende keer mooi zelf opzoeken ...
Hapoel Petah Tikva F.C.
Maccabi Tel Aviv F.C.
Hapoel Haifa F.C.
Maccabi Tel Aviv F.C.
Maccabi Haifa F.C.
Israel
Chelsea F.C.
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Avram_Grantjoey schreef:Beetje raar, wie is die Grant nou helemaal?
Dit is 'm.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Monkey Tonk
joey schreef:Dat maakt wel uit, die Grant stelt helemaal niets voor. Waar komt hij eigenlijk vandaan? Was hij de tuinman van Abra of zo? Volgens mij heeft hij nog nooit een fatsoenlijke club gehad.
Die tuinman staat wel met anderhalve been in de finales, iets wat Mourinho nooit heeft bereikt met Chelsea.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Monkey Tonk
Een trainer die bij Porto geen team van 700 miljoen euro had.Mr. Ajax schreef:Wel een tuinman die straks met twee hele mooie bekers in zijn handen staat. Wat is Mourinho dan?
Zoals Jöhnk zegt, Grant blijft een tuinman.
@Voetske: clubjes van niets dus.
Laatst gewijzigd door joey op wo apr 30, 2008 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Dus als ik het goed begrijp is Rijkaard de coach die met Sparta degradeerde maar met HtC de champions league won, en is Grant een tuinman die van de ene onbeduidende Hapoel naar de andere onbetekenende Maccabi sukkelde maar nu met HtC in de finale staat?

Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Kijk, jij snapt het.666 schreef:Dus als ik het goed begrijp is Rijkaard de coach die met Sparta degradeerde maar met HtC de champions league won, en is Grant een tuinman die van de ene onbeduidende Hapoel naar de andere onbetekenende Maccabi sukkelde maar nu met HtC in de finale staat?

Ik zie nooit iets bijzonders van die Grant. Ook in deze wedstrijd weer niet.
Jammer voor Babel, maar zijn goal komt te laat, denk ik.
Het stinkt aan alle kanten!