Opperkneusscout dan. Of is dat een aanname?generaal schreef:Dat staat er niet.Peter schreef:Piet de Visser heeft RIO verteld dat Hans van der Zee een pure kneus is
PSV 2007 - 2008 (deel II)
Het zal mij allemaal een rotzorg zijn wat mensen op een forum zetten en waar ze hun info vandaan hebben. Ik kijk liever naar de feiten voorzover die bekend zijn.
Neem nou het feit dat Reker nu in Mexico zit om een speler te bekijken. Waarom gaat in hemelsnaam de algemeen directeur een speler bekijken? Daar is de scouting toch voor?
Neem nou het feit dat Reker nu in Mexico zit om een speler te bekijken. Waarom gaat in hemelsnaam de algemeen directeur een speler bekijken? Daar is de scouting toch voor?
Nil volentibus arduum
Dat is het waardeoordeel van RIO. RIO zegt over Piet slechts dat hij van Hansje af wilde. Dat is iets anders dan wat jij zojuist postte. Jij suggereerde namelijk dat De Visser volgens RIO de verlosser van het scoutingsapparaat van Ajax een opperkneusscout noemde.Peter schreef:Opperkneusscout dan. Of is dat een aanname?generaal schreef:Dat staat er niet.Peter schreef:Piet de Visser heeft RIO verteld dat Hans van der Zee een pure kneus is
Laatst gewijzigd door generaal op di apr 29, 2008 6:41 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Het is sowieso een non-discussie. VDZ heeft niets te vertellen bij Ajax en ik vraag me zelfs af of hij uberhaupt nog wel iets doet. Maar eoa. schoolvakantie-berichtje op v-bal.nl is al aanleiding voor deze insider om een gefrustreerd verhaal op te hangen.generaal schreef:Dat is het waardeoordeel van RIO. RIO zegt over Piet slechts dat hij van Hansje af wilde. Dat iets iets anders dan wat jij zojuist postte. Jij suggereerde namelijk dat De Visser volgens RIO de verlosser van het scoutingsapparaat van Ajax een opperkneusscout noemde.
Waar doel je op? Dit verhaal is mij namelijk onbekend, ik ben oprecht nieuwsgierig.Jöhnk schreef:Maar eoa. schoolvakantie-berichtje op v-bal.nl is al aanleiding voor deze insider om een gefrustreerd verhaal op te hangen.generaal schreef:Dat is het waardeoordeel van RIO. RIO zegt over Piet slechts dat hij van Hansje af wilde. Dat iets iets anders dan wat jij zojuist postte. Jij suggereerde namelijk dat De Visser volgens RIO de verlosser van het scoutingsapparaat van Ajax een opperkneusscout noemde.
Nee, dit suggereert dat je als belanghebbende (voorzitter, AD, TD, etc.) je natuurlijk niet gaat bezig houden met een fansite. Als je verstandig bent tenminste.generaal schreef:Dit suggereert dat je kansloos moet zijn om op fora te posten; zullen we rechtenforum.nl dan ook maar opdoekenKaboem schreef:Hebben al die mensen niets beters te doen??
Bertje for President!
PSV Netwerk is natuurlijk niet zo maar een fansite, en juist omdat je je achter een schuilnaam kunt verbergen, kun je er niet op worden aangesproken zo lang je geen exclusieve informatie verschaft.Kaboem schreef:Nee, dit suggereert dat je als belanghebbende (voorzitter, AD, TD, etc.) je natuurlijk niet gaat bezig houden met een fansite. Als je verstandig bent tenminste.generaal schreef:Dit suggereert dat je kansloos moet zijn om op fora te posten; zullen we rechtenforum.nl dan ook maar opdoekenKaboem schreef:Hebben al die mensen niets beters te doen??
RIO is absoluut geen ploegsma sr.generaal schreef:Enkele interessante posts van RIO (van wie nog steeds wordt vermoed dat het om Ploegsma sr. gaat):Marillion schreef:Ik heb toch het idee dat het ook onder veel spelers leeft. Gisteren zag ik bijvoorbeeld Affelay bij Holland Sport. Die wilde niet veel zeggen over Reker maar zijn lichaamstaal was duidelijk. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Mijn indruk van Reker is in ieder geval niet best. Hij bemoeit zich overal mee en heeft een grote mond die hij niet kan waarmaken.
Ik wil 2 dingen kwijt.
Piet heeft altijd gelijk.
Piet houdt zich altijd aan zijn woord en vorige week zei hij al dat hij zich terug zal trekken.
PUNT. Ik ben er klaar mee. Bekijk het maar RekerEr is helaas geen hoop en heb zelf de afgelopen dagen wanhopig gezocht naar info, gebeld, ge-emailed, en het draait allemaal uit op 1 grote mislukking als we zo doorgaan. Ik heb 0,0 vertrouwen meer in PSV (ik hou nog steeds van de club, maar niet van bepaalde mensen). De enigen waar ik blindelings in geloof zijn Piet de Visser, Luc Nilis, als ik mensen van het huidige PSV (uitgezonderd de spelers) moet noemen. De rest is hooguit rotzooi.Hans vd Zee wilt proberen de Visser naar Ajax te halen? Wat denkt vd Zee dat ie is? Piet wilde juist af van hem, en nu zal hij naar Ajax gaan zodat hij weer lekker kan samenwerken met opperkneusscout vd Zee? Grappig.
Piet gaf zelf aan dat dit geen optie is voor hem.Ach die Reker...
Scouten kan hij ook niet, Maza is echt een kansloze verdediger, ik heb nog liever Zonneveld als CV.Ja, en dat zou men eigenlijk niet moeten doen. Lemic vind ik een hele prettig en professionale man in de omgang, is een kerel met een bepaalde attitude, maar goed, dat heeft hij zo onderhand ook zelf opgebouwd. Onmisbaar voor PSV, en in mijn ogen absoluut niet de man die het eindhovens roddelblad al dagen lang portretteerd.PSV heeft opdracht gegeven om hem te verkopen en de onderhandelingen worden begin volgende week gestart. De enige manier om dit te stoppen is Reker er zsm uit. Ik vergeef het PSV nooit als Gomes vanwege Reker vertrekt. NOOIT.Ik wil wel wat kwijt. Jan is tijdens een meeting met Lemic vrij hard voor lul gezet door Lemic omdat ie weer onzin zat uit te kramen over inhoudelijke dingen zoals het contract, transferprijs, PSV is de bovenliggende partij, de transferrechten, makelaars/investerdeers kleineren. En ik moet zeggen, hij was best terecht en er werd nauwelijks moeite gedaan om onze lach in te houden. Jan was al geen fan van Lemic, maar kon hierna natuurlijk helemaal niet meer met hem door 1 deur, want dat past niet, Lemic, Jan en zijn enorm grote ego.
Jij weet wie hij wel is, Harm?
Wat een paniek. Alsof PSV niet zal blijven bestaan zonder Lemic of De Visser. Zo'n RIO die zegt: 'Piet heeft altijd gelijk'. Sorry hoor, maar met zulke mensen valt niet te praten.
Interview met De Visser:
http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... ory/sport/
Wat een paniek. Alsof PSV niet zal blijven bestaan zonder Lemic of De Visser. Zo'n RIO die zegt: 'Piet heeft altijd gelijk'. Sorry hoor, maar met zulke mensen valt niet te praten.

Interview met De Visser:
http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... ory/sport/
Het stinkt aan alle kanten!
V.I.PSV-leiding steunt Reker en kapittelt Gomes
30/04/2008 08:29
PSV's algemeen directeur Jan Reker kreeg de laatste week volop kritiek te verduren van met name doelman Heurelho Gomes, technisch manager Stan Valckx en scout Piet de Visser. Maar de clubleiding blijft hem steunen. 'Wij als commissarissen laten onze algemeen directeur niet in de kou staan. En dat blijft zo.'
Na alle kritiek was het wachten op een reactie van de raad van commissairssen van PSV. Die kwam woensdag via De Telegraaf waarin voorzitter Frits Schuitema nadrukkelijk de zijde van Reker kiest. 'Wij laten ons niet vertellen door wie dan ook dat onze algemeen directeur weg moet. Niet van buiten de club én niet van binnen de club. Voor zo'n beslissing zijn de commissarissen verantwoordelijk en niemand anders. De commissarissen staan achter Reker en dat zie ik niet snel veranderen.'
'Een oordeel geven over de algemeen directeur is niet de taak van een jongen van 27, die uit een andere cultuur hier naartoe is gekomen en in vier jaar al drie keer een verbeterd contract heeft gekregen', zette Schuitema doelman Gomes duidelijk op zijn plaats. 'Naar onze mening doet de organisatie het goed. De financiële positie is goed, we zijn kampioen geworden en we hebben overwinterd in Europa. Dat zijn criteria waar we naar kijken. We laten ons niet dwingen dingen te doen, waar we niet achterstaan.'
Blij met de punten ...