PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 29, 2008 5:12 pm

Maar wel zegt dat Gomes weg zou moeten bij PSV als het aan hem lag, generaal. Vergoossen blijft opzettelijk vaag, hij heeft een beetje meer niveau dan Gomes of Piet de Kinderlokker.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2008 5:17 pm

generaal schreef:Als Gomes en consorten klinkklare onzin vertelden, dan had Reker dat allang ontkracht. Als je Reker ook maar een beetje in kunt schatten, dan weet je dat hij zichzelf niet voor aap zou laten zetten in de media. Maar het is nou eenmaal erg lastig om feiten te ontkennen.
Ach, waarom? Hij kan toch zo goed liegen? :smallgrin.gif:

Het gaat hier niet om feiten. Jij gaat net zo goed af op beweringen.

Maar dat Jan Reker een ongemanierde boer is lijkt me de discussie niet want dat staat als een paal boven water. Het is veel interessanter om te bedenken waarom al die mensen zo op hun pik getrapt zijn. Om die keeperstrainer of om Jonathan Reis? Denk het niet hoor.

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 5:19 pm

joey schreef:Maar wel zegt dat Gomes weg zou moeten bij PSV als het aan hem lag, generaal. Vergoossen blijft opzettelijk vaag, hij heeft een beetje meer niveau dan Gomes of Piet de Kinderlokker.
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Gomes moet weg omdat hij anders de schijn kan opleveren dat hij aan de touwtjes trekt. En dat blijft lang hangen in de koppen van het volk. Maar Gomes spreekt denk ik wel de waarheid, i.t.t. het kamp Reker.

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 5:21 pm

Jöhnk schreef:
generaal schreef:Als Gomes en consorten klinkklare onzin vertelden, dan had Reker dat allang ontkracht. Als je Reker ook maar een beetje in kunt schatten, dan weet je dat hij zichzelf niet voor aap zou laten zetten in de media. Maar het is nou eenmaal erg lastig om feiten te ontkennen.
Ach, waarom? Hij kan toch zo goed liegen? :smallgrin.gif:

Het gaat hier niet om feiten. Jij gaat net zo goed af op beweringen.

Maar dat Jan Reker een ongemanierde boer is lijkt me de discussie niet want dat staat als een paal boven water. Het is veel interessanter om te bedenken waarom al die mensen zo op hun pik getrapt zijn. Om die keeperstrainer of om Jonathan Reis? Denk het niet hoor.
Ik denk dat velen op hun pik zijn getrapt omdat Gomes de massa fans heeft laten zien dat Reker een incapabele heikneuter is, en dat besef is killing voor de geloofwaardigheid van het bestuur en Reker in het bijzonder.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2008 5:24 pm

Maar spreekt Gomes de volledige waarheid dan? Hij zegt dat Lazovic slecht begeleid wordt terwijl Lazovic zelf roept dat iedereen voor hem klaar staat. Dat geeft toc te denken. Volgens mij maakt die keeper van jullie van een mug een olifant.

Ik wil sowieso ook het verhaal van Reker horen. Lijkt me wel zo fair.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 29, 2008 5:24 pm

Mwah, Gomes heeft ook een paar grieven over dingen die hem niet aangaan. Uiteindelijk is het niet zijn probleem dat andere spelers weinig wedstrijden spelen. Daar hoor je de 'waarheid' van zijn zaakwaarnemer in terug. Gomes heeft niet gewoon zijn hart gelucht, hij heeft doelbewust een bom onder PSV gelegd. Dat kun je als club niet accepteren. Gomes moet dus weg.
Mij lijkt het het beste als alle kemphanen (Reker, Lemic, Gomes) binnen een bepaalde termijn het veld ruimen. Hoe het met Piet de Visser moet, weet ik niet. Die zei eigenlijk niets nieuws maar herhaalde wat Gomes heeft gezegd. Als De Visser heel principieel doet, is er voor hem ook geen plaats meer, denk ik.
Reker zou ik dan op termijn lozen. Over een jaar of zo.
Het stinkt aan alle kanten!

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 5:28 pm

Jöhnk schreef:Maar spreekt Gomes de volledige waarheid dan? Hij zegt dat Lazovic slecht begeleid wordt terwijl Lazovic zelf roept dat iedereen voor hem klaar staat. Dat geeft toc te denken. Volgens mij maakt die keeper van jullie van een mug een olifant.

Ik wil sowieso ook het verhaal van Reker horen. Lijkt me wel zo fair.
Lazovic liet anders ook duidelijk blijken dat hij Vergoossen niet mag (eufemisme).

Ik denk echt dat Gomes oprecht is, en meestal wantrouw ik mensen. Maar echte emotie kun je niet faken en het is zonneklaar dat Gomes geen charlatan is. Tevens heeft hij de geschiedenis mee en Reker niet: Gomes heeft in het verleden eigenlijk altijd woord gehouden, terwijl Reker leugen na leugen uitkraamde.

Ik ben ook reuze benieuwd naar het verhaal van Reker, maar ik heb het idee dat hij wijselijk z'n mond houdt (in het geval van het 'moeten' reageren op een vervelende waarheid kun je beter je mond houden dan reageren met leugens, waarmee je op de lange termijn je geloofwaardigheid definitief om zeep helpt, en de waarheid bevestigen is voor het ego van Reker geen optie).

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2008 5:33 pm

generaal schreef:Lazovic liet anders ook duidelijk blijken dat hij Vergoossen niet mag (eufemisme).
Maar dat ging over de opstelling/tactiek van de trainer. Hij werd slecht begeleid, volgens Gomes, dat is iets anders.
Ik denk echt dat Gomes oprecht is, en meestal wantrouw ik mensen. Maar echte emotie kun je niet faken en het is zonneklaar dat Gomes geen charlatan is. Tevens heeft hij de geschiedenis mee en Reker niet: Gomes heeft in het verleden eigenlijk altijd woord gehouden, terwijl Reker leugen na leugen uitkraamde.
Maar dat zijn vooroordelen.
Ik ben het overigens niet met je eens. Gomes is een superkeeper, maar ook een schijnheilige man met zijn zogenaamde clubliefde.
Ik ben ook reuze benieuwd naar het verhaal van Reker, maar ik heb het idee dat hij wijselijk z'n mond houdt (in het geval van het 'moeten' reageren op een vervelende waarheid kun je beter je mond houden dan reageren met leugens, waarmee je op de lange termijn je geloofwaardigheid definitief om zeep helpt, en de waarheid bevestigen is voor het ego van Reker geen optie).
Op dit moment reageren is niet in het belang van de club. Dat zou ook een verklaring kunnen zijn.

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 5:35 pm

Jöhnk schreef:
generaal schreef:Lazovic liet anders ook duidelijk blijken dat hij Vergoossen niet mag (eufemisme).
Maar dat ging over de opstelling/tactiek van de trainer. Hij werd slecht begeleid, volgens Gomes, dat is iets anders.
Maar dat zijn vooroordelen.
Ik ben het overigens niet met je eens. Gomes is een superkeeper, maar ook een schijnheilige man met zijn zogenaamde clubliefde.
Op dit moment reageren is niet in het belang van de club. Dat zou ook een verklaring kunnen zijn.
Waarom zou de clubliefde van Gomes niet oprecht kunnen zijn?

Hoe langer je als club wacht met reageren, hoe vervelender het wordt. Immers: als nu alles kortgesloten zou worden, dan kon de club verder met de primaire taken. Nu worden die belemmerd door randzaken.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2008 5:42 pm

Ik begrijp juist dat Reker bezig is met primaire zaken. Maar dat wordt gek genoeg tegen hem gebruikt.

Ik geloof niet in clubliefde. Natuurlijk zal Gomes meer hebben met PSV dan met Ajax of Feyenoord, maar hij overdrijft volgens mij een beetje.

999

Bericht door 999 » di apr 29, 2008 5:45 pm

Telegraaf: Flavio Tenius op zoek naar nieuwe club in Brazilie

Volgens De Telegraaf is Flavio Tenius gedesillusioneerd teruggekeerd naar Brazilië. Hij studeerde al enige tijd Nederlands en liep drie dagen stage HSV. De niet aangekondigde aanstelling van Hans Segers als tweede keeperstrainer en het feit dat zijn contract nog steeds niet is ondertekend, zorgen ervoor dat ook Tenius geen vertrouwen meer heeft in Reker. Zijn zaakwaarnemer is op zoek naar een nieuwe club voor de keeperstrainer.
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 5:47 pm

Jöhnk schreef:Ik begrijp juist dat Reker bezig is met primaire zaken. Maar dat wordt gek genoeg tegen hem gebruikt.

Ik geloof niet in clubliefde. Natuurlijk zal Gomes meer hebben met PSV dan met Ajax of Feyenoord, maar hij overdrijft volgens mij een beetje.
Ik denk dat je de kwaliteiten van Reker overschat.

Je zou er goed aan doen om even "uit jezelf" te treden en je in de persoonlijkheid van Gomes te verplaatsen (voor zo ver dat mogelijk is). Er zijn wel degelijk individuen die van een club gaan houden. Gomes heeft in interviews plausibele redenen genoemd waarom hij graag z'n hele carrière voor PSV zou willen spelen. Dat zijn geen zoete broodjes van een demagoog, want daar prik ik doorheen. Gomes is misschien wat gek, en niet zo hypocriet als veel Nederlanders zijn, maar hij is geen leugenaar.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2008 5:53 pm

Piet de Visser net bij het sportjournaal. Hij vertelde dat Reker een prima kerel is maar dat hij veel te veel tegelijk wil doen. Maar als persoon mag hij hem graag. Sterker nog, hij heeft PSV zelfs geadviseerd om Reker aan te stellen als AD. Dus ook Reker is een 'ontdekking' van De Visser.... :smallgrin.gif:

De positie van Reker is volgens mij echt volstrekt onhoudbaar. Hoe kun je nu algemeen directeur zijn bij een club waar er kennelijk helemaal geen draagvlak meer is voor je beleid. Of je nou gelijk hebt of niet, dan kun je wel inpakken.
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2008 5:59 pm

Hangt ervan af. Als Reker de opdracht heeft om Lamic een halt toe te roepen dan zal de RVC hem wel steunen, denk ik.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 29, 2008 6:02 pm

Jammer dat Wouters er niet meer zit. Dan waren jullie namelijk ook kampioen geworden als we sommige mensen moeten geloven.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2008 6:06 pm

Jöhnk schreef:Hangt ervan af. Als Reker de opdracht heeft om Lamic een halt toe te roepen dan zal de RVC hem wel steunen, denk ik.
Ik weet natuurlijk niet of hij die opdracht heeft maar het lijkt me sterk dat hij zich dat heeft laten opdragen. Ik heb meer het gevoel dat Reker dacht dat hij het wel even zou regelen. Zoals wel vaker het geval is.

Maar feit blijft dat vanuit verschillende hoeken binnen de club geen vertrouwen in hem lijkt te zijn. Als er echt zo weinig draagvlak voor zijn beleid is als waar het nu op lijkt dan kun je geen beleid uitvoeren. Ik zou dan tenminste de eer aan mezelf houden en opstappen.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di apr 29, 2008 6:09 pm

Maar dat komt voornamelijk uit de Lemic-Chelsea-de Visser-hoek en die hebben er belang bij dat ie weggaat.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 29, 2008 6:12 pm

Ik heb toch het idee dat het ook onder veel spelers leeft. Gisteren zag ik bijvoorbeeld Affelay bij Holland Sport. Die wilde niet veel zeggen over Reker maar zijn lichaamstaal was duidelijk. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Mijn indruk van Reker is in ieder geval niet best. Hij bemoeit zich overal mee en heeft een grote mond die hij niet kan waarmaken.
Nil volentibus arduum

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 6:21 pm

Marillion schreef:Ik heb toch het idee dat het ook onder veel spelers leeft. Gisteren zag ik bijvoorbeeld Affelay bij Holland Sport. Die wilde niet veel zeggen over Reker maar zijn lichaamstaal was duidelijk. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Mijn indruk van Reker is in ieder geval niet best. Hij bemoeit zich overal mee en heeft een grote mond die hij niet kan waarmaken.
Enkele interessante posts van RIO (van wie nog steeds wordt vermoed dat het om Ploegsma sr. gaat):
Ik wil 2 dingen kwijt.
Piet heeft altijd gelijk.
Piet houdt zich altijd aan zijn woord en vorige week zei hij al dat hij zich terug zal trekken.

PUNT. Ik ben er klaar mee. Bekijk het maar Reker
Er is helaas geen hoop en heb zelf de afgelopen dagen wanhopig gezocht naar info, gebeld, ge-emailed, en het draait allemaal uit op 1 grote mislukking als we zo doorgaan. Ik heb 0,0 vertrouwen meer in PSV (ik hou nog steeds van de club, maar niet van bepaalde mensen). De enigen waar ik blindelings in geloof zijn Piet de Visser, Luc Nilis, als ik mensen van het huidige PSV (uitgezonderd de spelers) moet noemen. De rest is hooguit rotzooi.
Hans vd Zee wilt proberen de Visser naar Ajax te halen? Wat denkt vd Zee dat ie is? Piet wilde juist af van hem, en nu zal hij naar Ajax gaan zodat hij weer lekker kan samenwerken met opperkneusscout vd Zee? Grappig.

Piet gaf zelf aan dat dit geen optie is voor hem.
Ach die Reker...

Scouten kan hij ook niet, Maza is echt een kansloze verdediger, ik heb nog liever Zonneveld als CV.
Ja, en dat zou men eigenlijk niet moeten doen. Lemic vind ik een hele prettig en professionale man in de omgang, is een kerel met een bepaalde attitude, maar goed, dat heeft hij zo onderhand ook zelf opgebouwd. Onmisbaar voor PSV, en in mijn ogen absoluut niet de man die het eindhovens roddelblad al dagen lang portretteerd.
PSV heeft opdracht gegeven om hem te verkopen en de onderhandelingen worden begin volgende week gestart. De enige manier om dit te stoppen is Reker er zsm uit. Ik vergeef het PSV nooit als Gomes vanwege Reker vertrekt. NOOIT.
Ik wil wel wat kwijt. Jan is tijdens een meeting met Lemic vrij hard voor lul gezet door Lemic omdat ie weer onzin zat uit te kramen over inhoudelijke dingen zoals het contract, transferprijs, PSV is de bovenliggende partij, de transferrechten, makelaars/investerdeers kleineren. En ik moet zeggen, hij was best terecht en er werd nauwelijks moeite gedaan om onze lach in te houden. Jan was al geen fan van Lemic, maar kon hierna natuurlijk helemaal niet meer met hem door 1 deur, want dat past niet, Lemic, Jan en zijn enorm grote ego.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 29, 2008 6:24 pm

Ja, en DAM is Diego himself. :drecul.gif:

De enige die af en toe interessante scoops heeft op PN is nini. De rest (RIO, Junta Front, Mance) is pure bagger.

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 6:28 pm

Jöhnk schreef:Ja, en DAM is Diego himself. :drecul.gif:

De enige die af en toe interessante scoops heeft op PN is nini. De rest (RIO, Junta Front, Mance) is pure bagger.
Ik zou RIO niet met juzni_front en mance op 1 hoop willen gooien. Zijn posts snijden wel degelijk hout.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 29, 2008 6:29 pm

Piet de Visser heeft RIO verteld dat Hans van der Zee een pure kneus is en of hij dat even op PN wou zetten. Zo werken die zaken nou eenmaal. :smallgrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 6:32 pm

Peter schreef:Piet de Visser heeft RIO verteld dat Hans van der Zee een pure kneus is
Dat staat er niet.

generaal

Bericht door generaal » di apr 29, 2008 6:33 pm

Jöhnk schreef:Ja, en DAM is Diego himself. :drecul.gif:

Opeens schiet mij De Koel binnen. Daarvan zegt men dat het vermoedelijk Rob Westerhof zelf was.

Kaboem

Bericht door Kaboem » di apr 29, 2008 6:33 pm

Hebben al die mensen niets beters te doen? :hypocrite.gif:
Bertje for President!

Plaats reactie