PSV 2007 - 2008 (deel II)
Wel wanneer de belangen van de spelersgroep in het gedrang komen door streken van de A.D.joey schreef:Zeg ik dat dan?generaal schreef:Ik wist niet dat Ferguson en Capello collega's van Jan Reker zijn.joey schreef:
Hoofdprijs? Welnee, die krijg je niet meer, hoor.![]()
Kom op, generaal, het gedrag van Gomes gaat alle perken te buiten. Dit zou hij eens bij Ferguson of Capello moeten proberen. Hahaha.
Het gaat erom dat meneer Gomes wil bepalen wie er in de directie van PSV zit. Dat gaat hem geen zak aan.
Jij denkt dat Heilige Gomes dit alles doet om, zoals Luuk het al zei, PSV van de ondergang te behoeden?generaal schreef:Ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft.Jesse schreef:Nee, op basis dat hij onrust veroorzaakt om weg te kunnen.
Wie is hij bijvoorbeeld om voor Aissati of Reis te spreken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Denk je nou heus dat Reker Vergoossen opdracht geeft om Aissati wel of niet te laten invallen? Kom op, zeg.
Daarbij, wat heeft het nog voor zin om hier over door te zeuren? Vergoossen is binnenkort weg. Huub Stevens laat zich in elk geval niets vertellen, daar hoeft Gomes niet bang voor te zijn.
Gomes schuift al het 'onrecht' dat hij kan bedenken op het bordje van Reker. Dat op zich is al heel verdacht.

Gomes schuift al het 'onrecht' dat hij kan bedenken op het bordje van Reker. Dat op zich is al heel verdacht.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij is er gek genoeg voor.Jesse schreef:Jij denkt dat Heilige Gomes dit alles doet om, zoals Luuk het al zei, PSV van de ondergang te behoeden?generaal schreef:Ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft.Jesse schreef:Nee, op basis dat hij onrust veroorzaakt om weg te kunnen.
Wie is hij bijvoorbeeld om voor Aissati of Reis te spreken?
Misschien heeft hij wel toestemming gehad van die jongens, weet jij veel?
Misschien inderdaad. Misschien is de hele spelersgroep wel vlak voor de huldiging naar Gomes gegaan: 'Zeg Gomes, zo kan het niet langer! Kan jij niet even een interview voor de VI geven waarin je je ongenoegen uit over de huidige gang van zaken? Jij bent immens populair, jou durven ze toch niet aan te pakken. Oké, bedankt hè? Kom, we gaan feesten!'
Tsja, weten wij veel.
Tsja, weten wij veel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Even in m'n vuurvaste glazen bol kijken... de soap rond Gomes en Reker blijft deze zomer voortwoekeren en verneukt de hele voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ergens tussen Johan Fruijtschaal en de eerste competitiewedstrijd vertrekt Gomes alsnog naar engeland ofzo, en PSV duikelt een seizoen van het type 98/99 in.
Gomes is een echte ajacied!

Gomes is een echte ajacied!

Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Generaal zit nog in de ontkenningsfase blijkbaar...die ben zelfs ik al voorbij en ik sta hier bekend als de überpositivo zodra het PSV betreft
De Volkskrant heeft ook een stukje over de situatie en daarin komt Lemic er wederom erg slecht uit:
Zo heb ik nog niets gehoord van Simons en Salcido, toch de aanvoerder en reserveaanvoerder. Ik ben ontzettend benieuwd naar hun mening, zij hebben een andere zaakwaarnemer dus staan er anders in.
PS: Reker zal niet snel vertrekken:

De Volkskrant heeft ook een stukje over de situatie en daarin komt Lemic er wederom erg slecht uit:
Ik vraag me echt af wie de spelers zijn die Gomes steunen !‘Lemic zit onverantwoord diep in PSV’
Van onze verslaggever Charles Bromet
amsterdam - Tijdens zijn bewind als interim-coach van landskampioen PSV is Sef Vergoossen door zaakwaarnemer Vlado Lemic van doelman Heurelho Gomes meermaals onder druk gezet zijn beleid aan te passen. ‘Ga er maar rustig vanuit dat hij bereid is daar ver in te gaan. Of hij me geïntimideerd heeft? Daarover laat ik me niet uit’, zegt de 60-jarige Limburger.
Vergoossen, die zondag nog het behalen van de landstitel vierde met PSV, is niet verrast over het opzienbarende interview met Gomes in Voetbal International. Daarin haalt de 27-jarige Braziliaan deze week fors uit naar algemeen directeur Jan Reker. Ook Vergoossen, die volgens Gomes part nog deel heeft gehad aan het kampioenschap, moet het ontgelden.
‘Wij zijn ook uitgerekend de twee mensen die zich hebben verzet tegen de praktijken van die zaakwaarnemer’, zegt Vergoossen. ‘PSV maakt technisch beleid en daarvoor ben ik ingehuurd. Als mensen invloed willen uitoefenen op de manier waarop ik mijn werk invul, dan verzet ik me daar met hand en tand tegen.’
Vergoossen wil niet van ‘maffiapraktijken’ spreken, zoals een niet nader genoemde zegsman van PSV dat woensdag deed in het Eindhovens Dagblad. Wel stelt Vergoossen: ‘Ik denk dat deze man onverantwoord diep in PSV zit. Ik weet niet of de schade met Gomes nog te herstellen is, maar geloof me: dit heb ik zien aankomen.
‘Als je je zo sterk opstelt tegen dit soort praktijken als Reker en ik hebben gedaan, krijg je de rekening een keer gepresenteerd. Daar ben ik ook niet bang voor. Ik vind het ook een compliment aan de ploeg en de club dat deze affaire ons geen parten heeft gespeeld in de titelrace.’
Zowel Reker als manager technische zaken Stan Valckx wilde donderdag niet reageren. Woordvoerder Salazar meldde namens de club: ‘Wij willen dit probleem verder intern behandelen, nu we het belangrijkste gesprek hebben gevoerd. PSV heeft nog steeds de wil dat het goed komt. Misschien komt hij nu wel met een andere club op de proppen.’
Maar Gomes heeft voorlopig nog geen andere werkgever gevonden, zo liet hij weten. ‘Dat is ook niet aan de orde, want ik hoop werkelijk dat er een oplossing komt.’
Zonder enig berouw over zijn uitspraken maakte Gomes donderdag bekend dat de club hem een boete heeft opgelegd. Het bedrag zal vermoedelijk neerkomen op 5000 euro, de hoogste boete. Zijn kritiek bleef onveranderd. ‘Ik sta achter elk woord. Ik houd van de waarheid en iedereen moet weten hoe het er bij PSV aan toegaat.’
Zijn voornaamste kritiek betrof het handelen van directeur Reker. De 27-jarige Braziliaan verweet de directeur een slechte begeleiding van jeugdspelers, gebrek aan visie, leugenachtig gedrag en een slechte communicatie. Daartoe heeft hij zich niet laten sturen door Lemic, betoogde Gomes.
‘Ik ben 27 jaar en een vader van twee kinderen. Ik kan zelf goed bepalen wat ik wel of niet zeg. Ik heb echt geen zaakwaarnemer nodig om dit te zeggen.’
Dat Lemic een invloedrijke figuur is in Eindhoven, hoeft niet te worden betwijfeld. De Serviër die een bescheiden profcarrière achter de rug heeft, introduceerde zichzelf in 2000 meteen goed door Mateja Kezman van Partizan Belgrado naar PSV te begeleiden.
Lemic, die nog zes andere spelers uit de PSV-selectie begeleidt, heeft een opmerkelijke rol achter de schermen. Hij heeft PSV als makelaar met zijn netwerk een stevig eind op weg geholpen in de contacten met de groten uit de voetbalwereld.
De schoen wringt als Lemic, namens de spelers, tegenover de club plaats neemt. Dan dient PSV de dienst uit te maken, meent Reker. Wat de zaak saillant maakt, is dat Valckx wel een goede band onderhoudt met Lemic en daardoor menig transfer heeft kunnen afronden.
PSV beraadt zich nu op te nemen stappen en weigert vooralsnog naar buiten te treden over de interne onrust. Wat de zaak niet zal bespoedigen, is dat een aantal spelers in de selectie achter Gomes is blijven staan en de doelman steunt in zijn naar buiten gebrachte kritiek.
Zo heb ik nog niets gehoord van Simons en Salcido, toch de aanvoerder en reserveaanvoerder. Ik ben ontzettend benieuwd naar hun mening, zij hebben een andere zaakwaarnemer dus staan er anders in.
PS: Reker zal niet snel vertrekken:
En helaas Joey, Valckx gaat PSV verlaten:PSV: Reker botst ook met Valckx
EINDHOVEN - De directie van landskampioen PSV heeft beslist dat Vlado Lemic, de laatste jaren uitgegroeid tot huismakelaar van de landskampioen, niet meer namens de club zal handelen. De clubleiding heeft daarbij de volledige steun van de Raad van Commissarissen, het hoogste orgaan binnen PSV.
Daarmee is de machtsstrijd bij PSV in een nieuw hoofdstuk beland. Lemic ontwikkelde zich de afgelopen jaren tot een onmisbare schakel in het succes van de Eindhovenaren. Met zijn internationale contacten wees de Serviër PSV meer dan eens de weg naar een succesvolle aankoop of lucratieve verkoop.
Omdat Lemic bij PSV ook een steeds groter aantal spelers adviseert, is hij een machtsfactor van belang geworden binnen de club. De leiding van de landskampioen is van mening dat de inbreng en opstelling van Lemic steeds ongezonder vormen heeft aangenomen.
De afgelopen maanden waren er verschillende botsingen tussen de Serviër en algemeen directeur Jan Reker. De laatste heeft nu bepaald dat Lemic niet meer namens of in opdracht van PSV zal werken. Hij zal in Eindhoven ook minder makkelijk achter de schermen kunnen kijken, al verdwijnt hij zeker niet van het toneel. Als adviseur van verschillende spelers kan PSV simpelweg niet om Lemic heen.
In het spoor van de clash tussen Reker en Lemic is ook de relatie tussen de directeur en technisch manager Stan Valckx onder hoogspanning komen te staan. De oud-speler werkt al een tijd goed samen met de Serviër en staat momenteel gevoelsmatig meer naast Lemic dan naast zijn directeur.
Gisteren ging zelfs even het gerucht dat Valckx op non-actief zou worden gezet. Dat werd direct ontkend. Het is echter tekenend dat de technisch manager, bij PSV nog in het bezit van een contract tot 2010, zei: ,,Of ik zeker weet dat ik hier na de zomer nog werk? Nee, dat weet ik niet zeker.''
Directeur Jan Reker wenste gisteren niet in te gaan op het tumult dat andermaal rond PSV is ontstaan. Zeker is dat hij onlangs zijn eigen positie binnen de club ter discussie heeft gesteld. Reker kreeg toen van de Raad van Commissarissen te horen dat die hem volledig steunt in zijn poging baas in eigen huis te worden. De directeur voelt zich dan ook sterk in zijn strijd tegen de invloedrijke huismakelaar.
En daarom lijkt het er ook op dat Reker de aanval van doelman Gomes op zijn positie zal overleven. De Braziliaan zei deze week in een interview dat hij dolgraag bij PSV wil blijven maar alleen als de algemeen directeur vertrekt. Gomes gaf gisteren voor het eerst commentaar op zijn opvallende uitspraken. Bij die gelegenheid nam hij niets van zijn woorden terug.
Gistermorgen zaten Reker en Gomes voor het eerst samen rond de tafel sinds de teksten van de Braziliaan ('Reker eruit of ik eruit') naar buiten kwamen. Bij het gesprek in de kamer van Reker waren ook commercieel directeur Marcel van den Bunder en perschef Pedro Salazar aanwezig. Die fungeerde meteen als tolk.
Reker en Gomes schudden elkaar bij die gelegenheid 'gewoon' de hand maar het onderhoud was vooral zakelijk van toon. Het enige agendapunt was het interview van de doelman en de vraag waarom hij niet met zijn grieven naar de clubleiding is gestapt. Over de toekomst of het beleid van PSV werd niet gesproken. Aan het eind van het twintig minuten durende gesprek kreeg Gomes een stevige boete opgelegd.
Daarna spoedde de Braziliaan zich naar het trainingsveld waar de kersverse kampioen een ontspannen partij speelde. Gomes fungeerde daarbij voor de gelegenheid als diepe spits. Nadat hij de fans uitgebreid van handtekeningen had voorzien, stond hij de massaal toegestroomde pers te woord.
Daar zei Gomes dat hij zijn boete accepteert. ,,Want zo zijn de regels,''aldus de doelman. ,,Maar ik sta nog steeds honderd procent achter al mijn woorden over Jan Reker. Ik houd van de waarheid en de supporters van deze club moeten die weten. Ik ben niet groter dan PSV, maar Reker is dat ook niet. Niemand is groter dan de club. Het is nu aan de clubleiding om alles op te lossen.''
Gomes gaf aan dat hij zijn grieven meer dan eens intern heeft aangekaart maar dat met die opmerkingen niets is gedaan. Wat hij doet als Reker aanblijft, liet de keeper in het midden. ,,Ik ga er van uit dat alles binnenkort wordt opgelost. Het heeft geen zin hier verder over na te denken. En mocht de situatie zo worden, dan zien we dat dan wel weer.''
www.sportwereld.nl
PSV wil af van Valckx
door Frans van den Nieuwenhof.
EINDHOVEN (GPD) – PSV heeft het vertrouwen in technisch manager Stan Valckx opgezegd. Valckx neemt nu de tijd om zich te beraden op zijn positie. Een breuk met algemeen directeur Jan Reker ligt aan de situatie ten grondslag. Valckx heeft nog een contract tot 2010. De vraag is nu hoe beide partijen de arbeidsovereenkomst gaan afwikkelen.
Reker en Valckx spraken gisterochtend met elkaar om het gerezen conflict te bespreken. Daaruit kwam naar voren dat het wederzijdse wantrouwen te groot was om nog met elkaar door te gaan. De club verwijt Valckx ondermeer dat hij nauwe banden onderhoudt met Fifa-agent Vlado Lemic, die de zaakwaarnemer is van zeven PSV-spelers onder wie doelman Gomes. De Braziliaanse keeper verklaarde deze week in Voetbal International dat de club een wanbeleid voert. Reker herkende daarin de ’toon en houding’ van
Lemic, zo stelde hij. Gomes liet duidelijk weten dat zijn uitlatingen mede gebaseerd zijn op verklaringen van Valckx. Technisch manager Stan Valckx, ex-speler van PSV, trad in 2004 aan als manager om toenmalig technisch directeur Guus Hiddink te ondersteunen. Na het vertrek van Hiddink twee jaar geleden kreeg Valckx grotere verantwoordelijkheden op technisch gebied. De komst van Reker afgelopen zomer leidde al snel tot een beperking van diens invloed. Valckx vindt dat Reker te vaak afspraken niet is nagekomen en zich teveel manifesteerde op zijn vakgebied.
Dit seizoen ontstond er ook een moeizame relatie tussen Valckx en de scouts van PSV. Zij voelen zich miskend. Hun aanbevelingen werden soms genegeerd, waarbij de overtuiging ontstond dat Valckx liever spelers uit de stal van Lemic wilde aantrekken. Een recent voorbeeld is de afgeketste transfer van de Mexicaanse verdediger Francisco Rodrigues. Nadat Valckx met een positieve aanbeveling kwam, reisde zowel Adrie van Kraaij, Willy van der Kuijlen als Klaas van Baalen naar Mexico om een rapport te maken.
Zij waren allen positief. Later trok Valckx zijn steun voor de komst van Rodrigues in en schoof hij een door Lemic aanbevolen Braziliaanse verdediger naar voren. Diens komst werd vervolgens geblokkeerd door de scouts.
Twee jaar geleden al gaf de raad van commissarissen van PSV aan dat de beloningen voor zaakwaarnemers moesten worden teruggedraaid. Deze agenten incasseren doorgaans forse bedragen voor hun bemiddeling bij transfers. Vaak gaat het om vele honderdduizenden euro’s.
PSV wil snel met Lemic om de tafel teneinde duidelijkheid te scheppen over diens rol. Lemic is te verstaan gegeven dat hij niet langer welkom is op de kantoren van PSV’s sportcomplex De Herdgang.
www.ed.nl
Gelukkig heeft NiNi zich nu ook laten horen op het PN, zijn mening sla ik erg hoog aan en hij heeft wel eens inside info:
Lemic lijkt dan toch de rotte appel te zijn en Reker lijkt dan toch goed bezig te zijn, betreffende dit dan.Zoals ik gisteren al zei ligt het probleem in de verhouding Reker (en een overgroot deel van de club), Valckx, Lemic. Gomes heeft zich in die machtstrijd voor het karretje van Lemic laten spannen door wat 'kleedkamerpraat' naar buiten te brengen en alles op het bordje van Reker te gooien (zelfs de opstelling en het wisselbeleid).
Ja, de club vecht terug en terecht lijkt me. Echter Reker en de RvC hebben het bij de verklaring gelaten. Dat lekken, zoals je noemt, kan wel van 30/40 mensen (spelers, begeleiding, scouting, personeel), die maar wat graag die Lemic met heel zijn entourage zien vertrekken.
Reker heeft, om het even zacht uit te drukken, geen gelukkig eerste seizoen gehad en ook ik verlang een betere AD (maar wie?), maar voor de club hoop ik dat hij deze strijd weet te winnen. Dat is op termijn belangrijker dan het behoud van Gomes. De overige spelers uit zijn 'stal' en Stannie, zal ik al helemaal niet missen.
-
Het is de bekende spagaat waar psv inzit.Baseman schreef:Gelukkig heeft NiNi zich nu ook laten horen op het PN, zijn mening sla ik erg hoog aan en hij heeft wel eens inside info:
Lemic lijkt dan toch de rotte appel te zijn en Reker lijkt dan toch goed bezig te zijn, betreffende dit dan.Zoals ik gisteren al zei ligt het probleem in de verhouding Reker (en een overgroot deel van de club), Valckx, Lemic. Gomes heeft zich in die machtstrijd voor het karretje van Lemic laten spannen door wat 'kleedkamerpraat' naar buiten te brengen en alles op het bordje van Reker te gooien (zelfs de opstelling en het wisselbeleid).
Ja, de club vecht terug en terecht lijkt me. Echter Reker en de RvC hebben het bij de verklaring gelaten. Dat lekken, zoals je noemt, kan wel van 30/40 mensen (spelers, begeleiding, scouting, personeel), die maar wat graag die Lemic met heel zijn entourage zien vertrekken.
Reker heeft, om het even zacht uit te drukken, geen gelukkig eerste seizoen gehad en ook ik verlang een betere AD (maar wie?), maar voor de club hoop ik dat hij deze strijd weet te winnen. Dat is op termijn belangrijker dan het behoud van Gomes. De overige spelers uit zijn 'stal' en Stannie, zal ik al helemaal niet missen.
De chelsea-connectie zijn ze aangegaan omdat psv eigenlijk niet goed geld had voor goede spelers. Nu weer deze Lemic die ook niet helemaal zuiver op de graad is.
PSV moet kiezen: Gaan ze door met deze praktijken, of moeten ze een pas op de plaats maken.
Lemic levert PSV Gomes, Kezman etc etc. Maar hij krijgt daarvoor in ruil wel een dikke vinger in de pap.
Interessant hoe dit door zal gaan.
Baseman schreef:Generaal zit nog in de ontkenningsfase blijkbaar...die ben zelfs ik al voorbij en ik sta hier bekend als de überpositivo zodra het PSV betreft![]()

Tja, een kwestie van dat interview goed lezen. Dan zie je dat Gomes er van alles met de haren bijsleept om een zaak te hebben. Voor mij is het de aanval op Vergoossen die zijn verhaal ongeloofwaardig maakt. Vergoossen werkt al lang binnen de voetbalwereld en heeft als mens een uitstekende reputatie. Nu doet Gomes opeens alsof Vergoossen een beul is. Dat klopt gewoon niet.
Ik zou zeggen: even doorbijten. Jullie hebben vier jaar van Gomes kunnen genieten, dat is heel lang. Ooit komt er een einde aan, het is niet logisch dat een keeper van dat niveau zijn hele carrière bij PSV blijft hangen. En als het betekent, dat meneer Lemic trainers onder druk zet, dan is het niet wenselijk ook. Weg met die Lemic.
Zo, nu generaal nog terug op aarde.

Precies. En maar bidden tot de Heer die Gomes. Echter aan het gebod "Heb uw naaste lief..." houdt meneer zich blijkbaar alleen wanneer het hem uitkomt.joey schreef:Voor mij is het de aanval op Vergoossen die zijn verhaal ongeloofwaardig maakt. Vergoossen werkt al lang binnen de voetbalwereld en heeft als mens een uitstekende reputatie. Nu doet Gomes opeens alsof Vergoossen een beul is. Dat klopt gewoon niet.
Gomes is veranderd in een megalomaan. Logisch wanneer je aldoor door jan en alleman de Hemel wordt ingeprezen, maar daarom niet minder ernstig.
ik kan het me niet voorstellen. Volgens mij zijn de heren directieleden aan het zwartepieten en is het ene Lemic die de rol van Sedoc opgedrongen krijgt.Baseman schreef:Lemic lijkt dan toch de rotte appel te zijn en Reker lijkt dan toch goed bezig te zijn, betreffende dit dan.
Lekker handig, Reker kan fouten maken wat-ie wil en "Sedoc" heeft het gedaan.
En vergoossen spant samen met Reker als hij zegt dat Lemic hem heeft gedreigd dat Gomes 4 wedstrijden niet zou keepen als Vergoossen niet zus of zo zou doen?
Edit: In dit geval betrof het niet Vergoossen:
Edit: In dit geval betrof het niet Vergoossen:
EINDHOVEN (GPD) – PSV kampt met een scheuring binnen zijn technische leiding. Directeur Jan Reker en manager technische zaken Stan Valckx zijn met elkaar in conflict gekomen.
De club vindt dat spelersmakelaar Vlado Lemic een kwalijke invloed heeft op de eenheid binnen de A-selectie. Lemic werkt nauw samen met Valckx en is de begeleider van ondermeer doelman Gomes. PSV zoekt nu naar een oplossing van het probleem, dat uiterst serieus wordt genomen. Een lid van de begeleidingsstaf zei gisteren: ‘De boel is van binnen hartstikke rot en als de club zo doorgaat, is PSV binnen twee jaar naar de kloten. Het gaat hier om essentiële zaken in het voortbestaan van de club.’ Een andere zegsman spreekt van ‘maffiapraktijken die moeten worden aangepakt’.
De spelersgroep van PSV is dit seizoen uiteengevallen in twee kampen. Aan de ene zijde staat een groep spelers, onder wie Heurelho Gomes en Danko Lazovic, die begeleid worden door Lemic. Anderzijds is er een blok met onder anderen aanvoerder Timmy Simons, Danny Koevermans en andere Nederlandse spelers. Die scheuring heeft geleid tot ‘manipulatie en chantage’ tussen spelers en trainers, zo meldt een bron.
Als voorbeeld daarvan geldt de opstelling van Gomes in een kwestie rond Ismail Aissati. De middenvelder werd twee maanden geleden naar het tweede verbannen, omdat hij zou hebben geweigerd in te vallen tijdens de wedstrijd PSV-De Graafschap. Hierover ontstond een rel tussen enkele spelers en coach Sef Vergoossen. Op aandrang van Gomes werd Aissati niet gestraft. Lemic zou aanvoerder Timmy Simons hebben benaderd om de doelman hierin te steunen. ‘Als Timmy daarin niet wilde toestemmen, zou Gomes volgens Lemic vier wedstrijden niet keepen’, zo stelt een betrokkene.
Aanleiding tot de crisis is een interview met Gomes in Voetbal International, dat gisteren verscheen. Hij gaf daarin aan niet langer onder Reker te willen werken. Vanochtend moet de Braziliaan op het matje komen bij de directie. Reker wilde gisteren niet vooruitlopen op eventuele strafmaatregelen. ‘We gaan eerst met Gomes praten.’ De raad van commissarissen kwam dinsdagavond al bijeen en liet weten op één lijn te zitten met de directie van PSV.
www.stentor.nl
I think I lost my fucking headache
Hoe dan ook, bij PSV is het duidelijk een slangentuin. Daar doet zelfs de familie Van Kemenade niets aan.
PSV zit nu met het probleem dat Gomes heel populair is en een enorme transferwaarde heeft. Een andere speler was allang buitengeschopt met Lemic er achteraan. Lemic heeft natuurlijk geen haast.

PSV zit nu met het probleem dat Gomes heel populair is en een enorme transferwaarde heeft. Een andere speler was allang buitengeschopt met Lemic er achteraan. Lemic heeft natuurlijk geen haast.
Gaat niet lukken. Beide zullen wel goede hoop hebben dat ze onder Stevens genoeg speeltijd zullen krijgen.Peter schreef:Ht wordt tijd dat Ajax zich er mee gaat bemoeien. Aisatti en Bakkal maar eens polsen zou ik zeggen.