24/4/2008 - 'Ajax volgt Geoffrey Mujangi Bia'
(Gepost door RvN)
Volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws volgen Inter Milaan en Ajax met meer dan gemiddelde interesse de verrichtingen van Geoffrey Mujangi Bia. De 18-jarige buitenspeler komt uit voor het Belgische Charleroi. Volgens de scout van Charleroi zal hij bij een vertrek een recordbedrag voor die club opleveren. "Voor mij heeft hij evenveel talent als Defour, Fellaini en Witsel. En als je hoort welke prijzen er op hen gekleefd worden... Volgens mij doet hij er wel goed aan om nog een jaar in Charleroi te blijven."
ajax.netwerk.to
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Flink aangedikt natuurlijk, maar ik vind hem toch vooral een speler die het van zijn kracht moet hebben. Kan ook aardig voetballen, maar mist het echte vernuft. Positioneel is het weinig en hij is ook al niet erg snel, waardoor hij dat ook niet kan compenseren.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dude, vorig seizoen speelde Urby in Heerenveen, Utrecht en r-dom zuid fantastisch en toen zat Davids gewoon nog in Londen hoor.Demosthenes schreef:Edgar Davids loopt weer bij hem in de buurt? Vorig seizoen was zijn tweede seizoenshelft ook minder slecht dan de eerste. Dit seizoen vielen zijn verdedigende gebreken minder op, omdat hij verder naar voren speelde. Ik blijf denken dat hij het niet redt.Ik ben geen grote fan van Urby, daar is hij me iets te nonchalant voor, maar ik moet zeggen dat hij de laatste maanden uit zijn ergste dip lijkt te zijn gekropen.
- Ajaciedjuh
ANN schreef:25/4/2008 - AS:'Ajax denkt aan Fernando Llorente'
Volgens de Spaanse krant AS zou Ajax denken aan Fernando Llorente bij een vertrek van Klaas-Jan Huntelaar. Vorige zomer zou Henk ten Cate ook al interesse hebben gehad in het talent van Athletic Bilbao. De kans dat Ajax de 23-jarige Fernando Llorente weg zou kunnen halen uit Spanje lijkt op voorhand klein. Hij zou een contractuele afkoopsom van 30 miljoen euro in zijn contract hebben staan, waarop de club zich kan beroepen als die hem niet weg wil laten gaan.
Ajax zou in Llorente de opvolger van Huntelaar zien. Het wordt alleen een beetje moeilijk om hem te halen, want hij heeft een afkoopsom van 30 miljoen euro in zijn contract staan en er is meer belangstelling voor hem. Er wordt ook gezegd dat Ajax hem al eerder wilde hebben, want HtC was helemaal gek van hem.
Misschien komt het lijstje van HtC uit de kast nu MvG weg is. Arme Wimpey.
Overigens wordt gezegd dat behalve Madrid ook Milan en Chelsea in de race zijn voor KJH.
Misschien komt het lijstje van HtC uit de kast nu MvG weg is. Arme Wimpey.

Overigens wordt gezegd dat behalve Madrid ook Milan en Chelsea in de race zijn voor KJH.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr apr 25, 2008 8:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh