PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
LucaS

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 7:23 pm

joey schreef:Hé Generaal, zeg hier eens iets over.

OB: Vergoossen: Gomes wil breuk forceren

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.

PSV-trainer Sef Vergoossen vermoedt dat keeper Gomes een breuk forceert om zijn geluk bij een andere club te zoeken. De Braziliaanse keeper zegt woensdag in een interview in het blad Voetbal International dat hij vertrekt bij PSV als Jan Reker daar directeur blijft. Oud-voorzitter Harrie van Raaij vermoedt dat Gomes ontevreden is over de manier waarop Reker met keeperstrainer Joop Hiele is omgesprongen. Hiele kreeg te horen dat zijn contract niet verlengd wordt en de Reker zou de suggestie hebben gewekt dat Gomes op deze beslissing heeft aangestuurd. Gomes ontkent dat. Van Raaij denkt niet dat zaakwaarnemers ervoor gezorgd hebben dat Gomes de zaak op scherp heeft gezet. "Gomes heeft een clausule in zijn contract, dus als hij weg wil kan dat ook zonder conflict", aldus de oud-voorzitter van PSV.
PN

Behalve als de belangstellende club de vraagprijs niet wil betalen, domme Harry. :aai.gif:
Ken je dat verhaal over een maaltijd en mosterd, Jesse?
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 7:25 pm

:whistling.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

goodfella

Bericht door goodfella » di apr 22, 2008 7:25 pm

Gomes ruilen met Stekelenburg. :hypocrite.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 22, 2008 7:28 pm

Jesse schreef::whistling.gif:
Jesse kon dat niet weten, hij zat bij de kapper. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 9:46 pm

Gomes niet. Die zat bij Vi.

Lees en trek zelf je conclusies.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2008 9:51 pm

Zo zeg, hij lijkt dominee Kuyt wel. Waar bemoeit die kerel zich mee?

Beloki

Bericht door Beloki » di apr 22, 2008 9:55 pm

Als dit allemaal waar is, valt Reker gigantisch door de mand.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 22, 2008 9:56 pm

Inderdaad zeg.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 10:02 pm

Hoe kan dit nou allemaal in het gemoedelijke Eindhoven? Je zou haast gaan denken dat PSV een kille club is. :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 10:06 pm

generaal schreef:Gomes is blijkbaar toch niet zo'n klootzak als joey en consorten hier beweren.
Ik vind hem geen klootzak. Ik vind hem een clown die zichzelf Heilig vindt. Dat blijkt ook weer uit dit interview.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:06 pm

Jöhnk schreef:Zo zeg, hij lijkt dominee Kuyt wel. Waar bemoeit die kerel zich mee?
Inderdaad. Wat een gejank. Maar de fans van PSV zullen vast diep onder de indruk zijn. :excited.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 22, 2008 10:15 pm

Jesse schreef:
generaal schreef:Gomes is blijkbaar toch niet zo'n klootzak als joey en consorten hier beweren.
Ik vind hem geen klootzak. Ik vind hem een clown die zichzelf Heilig vindt. Dat blijkt ook weer uit dit interview.
Klinkt als een klootzak, hoor.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:18 pm

Wat denkt die Gomes wel. Hij moet ballen tegenhouden en zich niet overal mee bemoeien. En dan die populistische kreten van hem. Hij weet precies hoe hij de supporters moet paaien. :kots:

Wat een slijmerd.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 10:19 pm

Kan best, maar ik zie daar wel verschil in. Het is allemaal niet zo erg, maar ik vind het een irritante speler en ik houd er niet van als spelers dit soort dingen via de pers gaan uitvechten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 22, 2008 10:23 pm

Die Aissati is ook een domoor hoor. Hoe kan Reker hem nou speelminuten beloven? Dat staat ook vast niet in zijn contract. :aai.gif:

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 10:23 pm

joey schreef:Wat denkt die Gomes wel. Hij moet ballen tegenhouden en zich niet overal mee bemoeien. En dan die populistische kreten van hem. Hij weet precies hoe hij de supporters moet paaien. :kots:

Wat een slijmerd.
Hij meent alles wat ie zegt. Je bent veel te pessimistisch, joey. Treed eens buiten jezelf en probeer daarna nog eens naar de situatie te kijken.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:25 pm

Buiten mezelf treden houd ik voor onwenselijk. :hypocrite.gif:

Ik weet niet of hij gelijk heeft, maar zo'n interview geven is buiten elke proportie. Meneer Gomes doet aan machtsspelletjes.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 22, 2008 10:25 pm

En het werkt ook nog, joey:
generaal schreef:Hij meent alles wat ie zegt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:27 pm

Zeker, Jesse. Op PN is iedereen het met hem eens. :biggrin.gif:

Er is nu geen weg meer terug. Gomes moet vertrekken. Ik neem tenminste aan dat PSV Reker niet ontslaat.

generaal

Bericht door generaal » di apr 22, 2008 10:29 pm

joey schreef:Buiten mezelf treden houd ik voor onwenselijk. :hypocrite.gif:

Ik weet niet of hij gelijk heeft, maar zo'n interview geven is buiten elke proportie. Meneer Gomes doet aan machtsspelletjes.
Laten we dan eens enkel naar de feiten kijken.

a) Lazovic uitte na de titel openlijk kritiek op Lef Vergoossen.
b) Afellay uitte kritiek op de leiding en op Vergoossen.
c) Reker heeft al diverse blunders begaan en beloofde dingen die hij achteraf niet waar kon/wilde maken.
d) Dat hypocriete gedoe van Reker over Hiele.
e) Aissati die 1 minuut voor tijd weigerde in te vallen omdat sportieve beloftes aan hem niet waar werden gemaakt door de trainer.

Welke feiten steunen Reker in deze?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 22, 2008 10:30 pm

Ik kan me bij de verhalen over Reker wel wat voorstellen hoor. Kijk eens hoe die man in de pers sprak over de opvolging van Koeman. Reker kan zijn mond niet houden en roept vaak maar wat. Dat is al vaker gebleken. Ik geloof Gomes wel als hij aangeeft dat Reker dit soort uitspraken heeft gedaan. Dat is kennelijk zijn handelswijze.

Maar of je het dan vervolgens als keeper zo in de publiciteit moet brengen weet ik niet. Natuurlijk kun je in de selectie opkomen voor medespelers. Heel goed zelfs. Maar hou het dan wel intern. Nu betrek je ook anderen er mee. Het is in principe altijd verkeerd om de vuile was buiten te hangen.

Simpel gezegd is hij daar om ballen tegen te houden. Als hij het niet eens is met de gang van zaken kan hij intern proberen om dingen te veranderen. Lukt dat niet en kun je er niet mee leven dan moet je je conclusies trekken en vertrekken.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 22, 2008 10:31 pm

Misschien moet Gomes voorzitter worden, Afellay hoofdtrainer en Aissati algemeen directeur?

Lazovic lijkt me meer in de categorie materiaalman te zitten.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:31 pm

Zulke dingen komen bij elke club voor. Lazovic speelt bijvoorbeeld nooit omdat hij slecht is. Heeft Vergoossen groot gelijk in.

Gomes zanikt zich een slag in de rondte over Aissati. Maar Aissati is zo stom als het achtereind van een varken geweest om zijn contract te verlengen. Heb ik geen medelijden mee.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 22, 2008 10:47 pm

Hij zadelt Aissati nu ook nog eens met een probleem op door dit naar buiten te brengen. Ik ben benieuwd of die jongen daar blij mee is.

Gomes moet zich er ook, zeker in de publiciteit, niet mee bemoeien. Maar als ik kijk naar het optreden van Reker denk ik dat er best veel van het verhaal zou kunnen kloppen. Dat geeft hem nog niet het recht om naar de pers te stappen maar raar is het wel.

Laat ik het zo zeggen. Ik hoop dat Reker daar nog een tijdje blijft zitten.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie