UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Het Arsenal van gisteren en de laatste paar weken wel. In het begin van het seizoen was het schitterend!
Dat Man U nu beter speelt heeft gewoon te maken dat ze nu gewoon betere spelers hebben. C.Ronaldo, Tevez, Anderson, Rooney, Nani....veel voetbal op het middenveld en een linksback die goed kan voetballen ipv een prutser als Phil Neville.
Dat Man U nu beter speelt heeft gewoon te maken dat ze nu gewoon betere spelers hebben. C.Ronaldo, Tevez, Anderson, Rooney, Nani....veel voetbal op het middenveld en een linksback die goed kan voetballen ipv een prutser als Phil Neville.
IK GELOOF!!!!!!
Leg dat anders eens uit in Madrid...VN komt en maakt ze kampioen, vreemd dat ik je daar niet over hoor.Jöhnk schreef:De goaltjesdief vertrekt ---> het TEAM begint beter te draaien. Het is een steeds terugkerend fenomeen.
Maar inderdaad, ManU laat fantastisch voetbal zien

Ik hoop dat ze de CL winnen dit seizoen !
Misschien dat het vertrek van VN er ook mee te maken heeft, maar deze spelers maken inderdaad heel veel verschil. Waar zou ManU zijn zonder C. Ronaldo ?Rishi schreef:Dat Man U nu beter speelt heeft gewoon te maken dat ze nu gewoon betere spelers hebben. C.Ronaldo, Tevez, Anderson, Rooney, Nani....veel voetbal op het middenveld en een linksback die goed kan voetballen ipv een prutser als Phil Neville.
PS: Ik meen me te herinneren dat vorig seizoen opmerkingen werden gemaakt dat ManU beter speelde met Saha in de spits dan met VN, ik vraag me echter af of Saha dit seizoen überhaupt wel gespeeld heeft.
Niet zo vreemd. Man U is gewoon naar een heel ander level gegaan waar Real vooral heeft geprofiteerd van de ineenstorting van het verzadigde Barca. Kijk eens een wedstrijdje Real. Het is degelijk voetbal, hopend op bevliegingen voorin. Zeker geen topkwaliteit qua samenspel.Baseman schreef:Leg dat anders eens uit in Madrid...VN komt en maakt ze kampioen, vreemd dat ik je daar niet over hoor.
Maar inderdaad, ManU laat fantastisch voetbal zien![]()
Ik hoop dat ze de CL winnen dit seizoen.
Ronaldo en Rooney speelden er al. En met Saha in de spits werd er inderdaad uitstekend gevoetbald, ook vorig seizoen al. Dit seizoen zijn Tevez en Nani er nog bijgekomen en is er dus logischerwijs wat minder vaak plek voor Saha. Hij heeft overigens gewoon 17 keer gespeeld en 5 keer gescoord in de competitie alleen al. Is gewoon een prima spits.Baseman schreef:Misschien dat het vertrek van VN er ook mee te maken heeft, maar deze spelers maken inderdaad heel veel verschil. Waar zou ManU zijn zonder C. Ronaldo ?Rishi schreef:Dat Man U nu beter speelt heeft gewoon te maken dat ze nu gewoon betere spelers hebben. C.Ronaldo, Tevez, Anderson, Rooney, Nani....veel voetbal op het middenveld en een linksback die goed kan voetballen ipv een prutser als Phil Neville.
PS: Ik meen me te herinneren dat vorig seizoen opmerkingen werden gemaakt dat ManU beter speelde met Saha in de spits dan met VN, ik vraag me echter af of Saha dit seizoen überhaupt wel gespeeld heeft.
Precies. Ik heb het hele vorige seizoen (in een discussie met jou over Van Nistelrooij, flapdrol!) bijgehouden hoeveel punten Real Madrid binnensleepte. Dat waren er niet zo gek veel meer als het vorige seizoen. Real sleepte met lelijk voetbal vaak op miraculeuze wijze punten binnen, maar mooi voetbal hebben we niet gezien. Overigens moet je de rol van Beckham niet onderschatten. Als Capello niet terug was gekomen op zijn beslissing en hem er in de winterstop niet weer bij had gehaald, dan was Real geen kampioen geworden, denk ik.Jöhnk schreef:Niet zo vreemd. Man U is gewoon naar een heel ander level gegaan waar Real vooral heeft geprofiteerd van de ineenstorting van het verzadigde Barca. Kijk eens een wedstrijdje Real. Het is degelijk voetbal, hopend op bevliegingen voorin. Zeker geen topkwaliteit qua samenspel.Baseman schreef:Leg dat anders eens uit in Madrid...VN komt en maakt ze kampioen, vreemd dat ik je daar niet over hoor.
Maar inderdaad, ManU laat fantastisch voetbal zien![]()
Ik hoop dat ze de CL winnen dit seizoen.
Oh, maar zonder RVN was Real ook geen kampioen geworden hoor. Hij is de ideale spits om dit soort voetbal van extra doelpunten te voorzien.
Alleen is er voor het absolute topniveau iets meer nodig.
Die discussie ging over Real 2005/2006 vs Real 2006/2007, naar ik me herinner. Real 2005/2006 was natuurlijk absolute prut.
Alleen is er voor het absolute topniveau iets meer nodig.
Die discussie ging over Real 2005/2006 vs Real 2006/2007, naar ik me herinner. Real 2005/2006 was natuurlijk absolute prut.
Ik voorspel:
Liverpool - Chelsea 2-1
Ik hoop wel op Chelsea. Zou leuk zijn, een Israelische trainer in de finale van de Champions League. Een speler ook trouwens, dus wat dat betreft zou ik het niet zo heel erg vinden mocht Liverpool weer in de finale komen.
Liverpool - Chelsea 2-1
Ik hoop wel op Chelsea. Zou leuk zijn, een Israelische trainer in de finale van de Champions League. Een speler ook trouwens, dus wat dat betreft zou ik het niet zo heel erg vinden mocht Liverpool weer in de finale komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16