FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
Hopen dat het zondag goed komt, niet weer zo'n dag al vorig jaar please!!
Kampioenschap zou echt top zijn met het oog op volgend jaar: gegarandeerd CL en inkomsten, spelers die eerder naar Ajax willen en spelers zullen eerder willen blijven (Huntelaar)
Ik vestig mijn hoop op Theo Janssen a.s. zondag :hupajax.gif:
Kampioenschap zou echt top zijn met het oog op volgend jaar: gegarandeerd CL en inkomsten, spelers die eerder naar Ajax willen en spelers zullen eerder willen blijven (Huntelaar)
Ik vestig mijn hoop op Theo Janssen a.s. zondag :hupajax.gif:
Joey.. zou je alsjeblieft voor een halve week in ieder geval kunnen proberen om net te doen alsof je een beetje positiever bent? Dan ga ik volgend seizoen niet klagen over deprimerende voorspellingen.. maar eventjes vanavond, morgen, vrijdag en zaterdag net doen alsof we kampioen worden.. ziek zijn van het missen van de titel kan de hele, lange, zomerstop nog.. alsjeblieft?
Ik lees net dat De Mos naar een Hongaarse club gaat en dat Swerts ook vertrekt. Als je die Vitesse Site's leest heb ik maar weinig hoop want het is momenteel een zooitje bij die Club. Waar heb ik dit toch eerder gezien dit jaar 

Laatst gewijzigd door Toppie op wo apr 16, 2008 8:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
goodfella schreef:Nou WkCdW, wint Ajax ook in Groningen. Weer verkeerd gezien. Je zal er wel van balen.

Ik heb overigens helemaal niks verkeerd gezien. Ze hebben namelijk niet met de instelling gespeeld, waarmee ze de laatste thuiswedstrijden afwerkten. En mijn stelling is steeds geweest: speel zo bij Groningen, Twente, NAC, Roda etc, en het gaat fout.
We leven een rondje op het einde nog steeds. Zou het dan tóch...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Gewoon even een paar dagen niet aan denken.. hoe zei die wijze man het ook al weer? oh ja.. tjakka!.. gewoon net doen alsof we kampioen worden.. we kunnen het hooguit mis hebben. Ik denk dat je het wel kan.. en diep van binnen ook wil.. Maar het moet er alleen maar uit.joey schreef:Ik hoop het. Maar ik denk nog steeds van niet.Maarten127 schreef:Kijk Joey.. zo kan het ook ;)Wie kent Cees de Wolf nog schreef: We leven een rondje op het einde nog steeds. Zou het dan tóch...
Je kan het ook zo bekijken: je had niet verwacht dat Ajax zou winnen in Heereveen. Je had niet verwacht dat PSV punten zou laten liggen tegen Twente. Je had niet verwacht dat Ajax punten zou pakken tegen Groningen.. Het lukt allemaal toch wel. Om een wijs man te quoten:joey schreef:Ik hoop het. Maar ik denk nog steeds van niet.
Weekend Cees schreef:Zou het dan tóch...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Maar daar waren we het toch ook roerend over eens WkCdWn? Alleen heb ik Ajax in de Arena tegen ploegjes als Willem II en De Graafschap nog nooit een daverende pot zien afwerken. Alsof de spelers voelen dat ze het op halve kracht kunnen in dergelijke wedstrijden.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:goodfella schreef:Nou WkCdW, wint Ajax ook in Groningen. Weer verkeerd gezien. Je zal er wel van balen.![]()
Ik heb overigens helemaal niks verkeerd gezien. Ze hebben namelijk niet met de instelling gespeeld, waarmee ze de laatste thuiswedstrijden afwerkten. En mijn stelling is steeds geweest: speel zo bij Groningen, Twente, NAC, Roda etc, en het gaat fout.
We leven een rondje op het einde nog steeds. Zou het dan tóch...