PSV 2007 - 2008 (deel II)
Wie is er goed bij PSV? Eigenlijk niemand. Toch vind ik Fiorentina niet goed verdedigen. Het is dat PSV de klasse voorin ontbeert.
Ik hoor een boerenfluitconcert.
Wat vinden jullie van Marcellis? Verdedigend kan hij mee, maar in de opbouw is hij ontstellend zwak, vind ik. Steeds die pantoffel eronder.
Ik hoor een boerenfluitconcert.

Wat vinden jullie van Marcellis? Verdedigend kan hij mee, maar in de opbouw is hij ontstellend zwak, vind ik. Steeds die pantoffel eronder.
Het stinkt aan alle kanten!
Helemaal gelijk, hoor. Goede speler, maar hij werd wel al de revelatie van het seizoen genoemd na 3 wedstrijden; daarna weinig meer van hem gezien.Marillion schreef:Niet overdrijven wat Dszudszak betreft. Die jongen is daar halverwege het seizoen komen binnenvallen. Dan is het toch niet zo gek dat je na een fantastisch begin even een kleine terugval hebt? Voetballen kan hij wel hoor.
Mutu liet even zien hoe je als midvoor dient te spelen. Los van zijn goal: individuele actie hier, combinatie daar, bal vasthouden, aanspeelbaar zijn, et cetera.
Hij maakt zijn team sterker. Types als Koevermans voorzien slecht voetbal hoogstens van iets meer goals.
Hij maakt zijn team sterker. Types als Koevermans voorzien slecht voetbal hoogstens van iets meer goals.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do apr 10, 2008 9:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.