UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Babel werd aan zijn hand getrokken door een speler van Arsenal toen hij die speler passeerde, blijkbaar was dat Fabregas. Touré liep daarna kort achter die Babel die struikelend verder rende, maar uiteindelijk viel. De gele kaart voor Touré is dan ook onterecht, maar de penalty is wel terecht. De overtreding op Babel werd volgens mij op of net voorbij de lijn gemaakt en dus in de 16.
En bij Arsenal moeten ze niet zo janken, ze hadden gewoon de 3-2 moeten voorkomen in de resterende paar minuten. Dat zij staan te slapen meteen na de 2-2 is hun eigen schuld, erg zwakke reacties vind ik !
PS: Babel viel natuurlijk uitstekend in en maakte de 4-2 knap af, al stond de keeper niet helemaal goed opgesteld (maar dan nog is het niet makkelijk om die bal er even in te schieten).
En bij Arsenal moeten ze niet zo janken, ze hadden gewoon de 3-2 moeten voorkomen in de resterende paar minuten. Dat zij staan te slapen meteen na de 2-2 is hun eigen schuld, erg zwakke reacties vind ik !
PS: Babel viel natuurlijk uitstekend in en maakte de 4-2 knap af, al stond de keeper niet helemaal goed opgesteld (maar dan nog is het niet makkelijk om die bal er even in te schieten).
Lekker simpel.Baseman schreef:De 1e wedstrijd doet er niet toe, Arsenal heeft gister gewoon met 4-2 verloren. Dan heb je dus niet goed genoeg gespeeld.
Bij 3-2 voor Liverpool zou Arsenal nog door gegaan zijn dan he. Denk niet dat ze Fabregas als laatste man zouden opstellen bij 3-2 voor Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
- Jinne
- Site Admin
Niemand gekeken gister? Barcelona maakte maar erg weinig indruk zeg. Zag ze eigenlijk pas voor het eerst live dit seizoen en zag gelijk dat ik niet echt om hoefde te treuren. Dankzij een goedgezinde loting zitten ze nu in de halve finales, maar ik geef ze weinig kans op het ogenblik om de Engelsen twee maal te slim af te zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Barca was inderdaad heel zwak. Schalke had best een doelpuntje kunnen maken.
Ik vind de hele verdediging een zwakke indruk maken. Abidal is niks van de speler die bij Lyon en Frankrijk zo degelijk is.
Puyol heb ik altijd overschat gevonden en Zambrotta lijkt zijn rushes in Italie achtergelaten te hebben.
Verder helpt het ook niet dat Yaya Toure een prutser is. Eto'o en Henry op de vleugels is gewoon een aanfluiting. Die worden zelfs door onze backs afgestopt!
Barca heeft jong, vers bloed nodig. Begin maar met het kopen van die Rafinha en een jonge centrale verdediger.
Verder een verdedigende middenvelder met voetballende kwaliteiten.
Ik vind de hele verdediging een zwakke indruk maken. Abidal is niks van de speler die bij Lyon en Frankrijk zo degelijk is.
Puyol heb ik altijd overschat gevonden en Zambrotta lijkt zijn rushes in Italie achtergelaten te hebben.
Verder helpt het ook niet dat Yaya Toure een prutser is. Eto'o en Henry op de vleugels is gewoon een aanfluiting. Die worden zelfs door onze backs afgestopt!
Barca heeft jong, vers bloed nodig. Begin maar met het kopen van die Rafinha en een jonge centrale verdediger.
Verder een verdedigende middenvelder met voetballende kwaliteiten.
IK GELOOF!!!!!!
En nooit over dingen die ie zelf fout doet!joey schreef:Natuurlijk, maar Cruijff heeft het dan altijd over dingen die je zelf goed of fout doet.

Ik vond het geen pingel. De overtreding was niet zwaar genoeg. Daarnaast gebruikte Babel zelf ook zijn handen. Maar ik vind het leuk voor Babel, tot dusver was ie bij Liverpool erg anoniem, dus deze momenten kon ie goed gebruiken. Je zag weer wat ie goed kan: opportunistisch de duels aangaan en hard rennen. Mijn type speler is het niet, maar in het opportunistische spel van Liverpool kan ie van waarde zijn.
Jammer dat Arsenal eruit ligt, maar Wenger kan het ook zichzelf aanrekenen. Ezel Senderos ging bij de eerste twee goals de fout in. Zorg er als Wenger zijnde dan voor dat je backup hebt. Liverpool haalde in de winterstop Skrtel, die doet het prima. Wenger had zo'n jongen ook kunnen halen.
Maar ik vind het jammer dat de cash en het opportunistische spel van L'pool en Chel$ea het wonnen van de voetbalcultuur van Arsenal en Fener. Liverpool - Man U wordt trouwens een eenzijdige finale. Geen betere ploeg in Europa dit seizoen dan Man U. Rooney en Ronaldo maken gehakt van Liverpool.