Kenneth Perez
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Harm schreef:Ik had gisteren trouwens een sappige roddel gehoord via het o zo betrouwbare via-via circuit. Maar de echte reden dat Ten Cate en Perez ruzie zouden hebben is dat Perez het met de vrouw van Ten Cate zou hebben gedaan.
Heeft iemand misschien een foto van de vrouw van Ten Cate? Is ze net zo oud als hij, want dan lijkt het me een broodje aap verhaal.
Volgens mij ging toen het gerucht dat Perez het met de dochter van Ten Cate heeft gedaan, niet met zijn vrouw.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zou hij dat zelf weten/zien/snappen? Ik hoop maar dat hij de eer aan zichzelf houdt en aan het eind van het seizoen opstapt, maar ik ben bang dat hij denkt nog mee te kunnen. Hij had vandaag en een zwakke tegenstander en twee middenvelders die vuil werk willen opknappen!joey schreef:Ja, wat was hij weer slecht vandaag.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik hoop het ook dat ie dat doorheeft. Perez is duidelijk versleten en voorbij. Jammer, maar the show is over.Demosthenes schreef:Zou hij dat zelf weten/zien/snappen? Ik hoop maar dat hij de eer aan zichzelf houdt en aan het eind van het seizoen opstapt, maar ik ben bang dat hij denkt nog mee te kunnen. Hij had vandaag en een zwakke tegenstander en twee middenvelders die vuil werk willen opknappen!joey schreef:Ja, wat was hij weer slecht vandaag.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hij is gehaald als 10, maar daar hoort hij werkelijk niet thuis. Onbegrijpelijk dat hij niet vervangen werd door Siem de Jong.
Het zou me zeer verbazen als Van Basten hem kon gebruiken. Dit wordt dus een pijnlijke affaire. De zoveelste met Perez. Eerst de ***********-affaire, toen zijn geruchtmakende vertrek, toen zijn pontificale terugkeer en over een paar maanden zijn hopelijk niet al te problematisch verlopende definitieve aftocht.
Het zou me zeer verbazen als Van Basten hem kon gebruiken. Dit wordt dus een pijnlijke affaire. De zoveelste met Perez. Eerst de ***********-affaire, toen zijn geruchtmakende vertrek, toen zijn pontificale terugkeer en over een paar maanden zijn hopelijk niet al te problematisch verlopende definitieve aftocht.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt. Maar nu maakt de lengte van het optreden ook niet meer uit. Het is steeds 10 keer niks. Een balletje tikken kan ie als veteraan nog wel, maar de spieren zijn wel erg stijf en stram geworden.joey schreef:Was vorig seizoen ook al zo. Hij speelde alleen goed als zijn optreden niet langer dan een half uur duurde. Stond hij in de basis, dan viel hij steevast tegen.
Gewoon stoppen aan het eind van het seizoen, niet meer jezelf verder te kakken zetten.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Was vandaag MotM, zijn vrije trappen zijn goed, maar hij komt toch echt tekort, wint geen duels (als hij ze al aangaat) en heeft één mooi wapen: zijn vrije trap (KJH verwachtte die bal een keer niet, had hij weer vrij kunnen inkoppen)
Hopen dat hij de eer aan zichzelf houdt.
Hopen dat hij de eer aan zichzelf houdt.
www.sportwereld.nlDip deert Perez niet
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - Even leek het erop dat Ajax’ meest besproken aankoop van dit seizoen op de bank zou belanden. Het was na het uitduel met Roda JC toen gedacht werd dat Kenneth Perez misschien wel niet meer zo goed was. De tiener en eerstejaars Siem de Jong bleek plots een serieuze concurrent voor de dertiger uit Denemarken.
Zelfs de technische staf twijfelde. Perez werd zijn oude kwaal kwalijk genomen, de kwaal dat hij niet voldoende meeverdedigt. En bovendien onverschillig reageerde op het feit dat hij noodgedwongen als linksbuiten werd geposteerd.
In die fase zette De Jong een aantal wedstrijden middenvelders en aanvallers keurig vrij voor het vijandelijke doel en werd Perez zelf ziek (griep). Maar nu de play-offs hun climax naderen is de positie van de spelmaker van Ajax onomstreden. De Jong zit weer op de bank en de van PSV teruggekochte veteraan, hij wordt eind augustus 34, mag naar hartelust naar voren trekken.
Perez zorgde dit seizoen voor de meest opvallende verhuizing in de eredivisie. In de voorbereiding op dit voetbaljaar vertrok hij naar concurrent PSV om in de winterstop weer terug te keren in de Arena toen trainer Henk ten Cate gevlogen was. Ten Cate wilde te weinig van Perez weten, vond de Deen destijds. Maar zijn hart klopte voor Ajax, vertelde hij later.
De statistieken geven aan dat Perez aan een sterke seizoenshelft bezig, ondanks de kleine dip. Hij kwam in de reguliere competitie toch nog zestien keer in actie voor de Amsterdammers waarin hij zeven goals maakte, waaronder twee strafschoppen. Het aantal assists overtrof zelfs het aantal van vorig seizoen, toen hij 27 keer werd opgesteld. Perez maakte in 2006-2007 twaalf goals (vier penalty’s), maar bediende een succesvolle medespeler slechts drie keer.
,,Hij heeft een periode gehad dat het wat minder ging,’’ kijkt Adrie Koster terug op de ontwikkeling van Perez. ,,Maar dat was slechts een fase. Hij heeft zich daar goed uitgewerkt. Ik denk dat een en ander te maken heeft gehad met die antibioticakuur die moest volgen vanwege zijn griep. Dat heeft toch zijn weerslag op het fysieke vermogen. Want Perez is nog steeds van een enorme waarde voor Ajax.’’
Vorige week in Emmen zorgde hij ook voor de assist in de eerste finalewedstrijd tegen FC Twente. Vlak voor rust bediende hij Luis Suárez, die 0-1 maakte. Die treffer kan zondag van groot belang zijn. Dan ontvangt Ajax de Tukkers voor de return. Een 1-0 zege volstaat.
,,Kenneth heeft gewoon wat meer gogme dan bijvoorbeeld een Siem de Jong,’’ stelt Koster. ,,Die is nog zeer jong, dat wordt hem ook niet nagedragen. Bovendien is het scorend vermogen van Perez optimaal. Juist in deze fase van het seizoen, in de play-offs dus, hebben we dat soort spelers hard nodig. Ajax moet namelijk winnen. Niets meer en niets minder.
,,Het is de ervaring die de doorslag geeft, vandaar dat ik hem opstel. Hij neemt Ajax bij de hand op moment dat we dat nodig hebben.’’
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bij een strafschoppenserie heb ik hem wel vertrouwen in hem, maar met Perez op het middenveld spelen we 4-2-3, komen we een man tekort.
De verdedigers hebben het niet voor niets over "moeite hebben met de lopende man", Gabri en Davids kunnen niet op tegen vier middenvelders/drie middenvelders die goed positie kiezen.
De verdedigers hebben het niet voor niets over "moeite hebben met de lopende man", Gabri en Davids kunnen niet op tegen vier middenvelders/drie middenvelders die goed positie kiezen.
Op AN
Ajax praat deze week met afvallers
(Gepost door P.)
Namen worden er niet genoemd, maar het blad Voetbal International weet wel te melden dat Danny Blind deze week gesprekken voert met spelers die Ajax mogen verlaten. Marco van Basten heeft klaarblijkelijk de selectie gewogen en enkelen te licht bevonden. Technisch manager Danny Blind: 'Er is een categorie spelers voor wie het perspectief minimaal is. Dan heb je het over spelers over wie met clubs te praten valt als er een goed bedrag op tafel komt.'
Hij had de eer aan zichzelf moeten houden.
Ajax praat deze week met afvallers
(Gepost door P.)
Namen worden er niet genoemd, maar het blad Voetbal International weet wel te melden dat Danny Blind deze week gesprekken voert met spelers die Ajax mogen verlaten. Marco van Basten heeft klaarblijkelijk de selectie gewogen en enkelen te licht bevonden. Technisch manager Danny Blind: 'Er is een categorie spelers voor wie het perspectief minimaal is. Dan heb je het over spelers over wie met clubs te praten valt als er een goed bedrag op tafel komt.'
Hij had de eer aan zichzelf moeten houden.
Kan hij Ronald de Boer niet opvolgen? Hij levert nu ook niets op en invaller wil hij niet zijn, heb ik altijd begrepen. We spelen niet iedere week tegen De Graafschap.Rishi schreef:Voor Perez krijgt Ajax heus geen geld. Dan kun je hem beter erbij houden