Ach, we zien wel.Misschien hebben we eens een keer geluk, en krijgt Psv een tik en winnen wij.Maar ik denk dat we net als vorig seizoen gewoon weer spruitjes kunnen gaan verkopen ..
Suarez was bij vlagen onnavolgbaar, KJH was dodelijk efficiënt, maar verder viel er vandaag niet veel te beleven. Allemachtig, wat een zit was dit.
Ajax speelde LAMLENDIG. Met een beetje druk op de wankele defensie van De Graafschap waren dubbele cijfers haalbaar geweest. Hadden wij ook eens een leuke middag gehad. Maar nee.... Ligt ook aan A3 natuurlijk. Die laat de lamstralen Urby en Perez de hele wedstrijd staan...
No shit Sherlock. Ik bedoelde op het internet perhaps? Via een linkje ofzo, een website, weet je wel? Zoiets dat je op je computer beeldscherm kan bekijken in de vorm van een gif of een kort film bestandje of iets dergelijks?
Laatst gewijzigd door Daniel op zo apr 06, 2008 4:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuurlijk niet, joey. PSV pakt gewoon 2 puntkes in de resterende duels.
Thijs is meestal de man van de gifjes, maar die heb ik nog niet gezien, Daniel.
Trouwens, wat is het toch onthutsend hoe er gevoetbald wordt in de Eredivisie. De Graafschap is een degradatiekandidaat, maar het was echt tenenkrommend hoe die lui verdedigden.
Daniel_vT schreef:Hij neemt hem wel prachtig aan en draait heel goed weg moet ik toegeven..
Dan nog. Van die 5 had er vast wel eentje iets korter kunnen dekken. Aannemen en schieten tussen 5 man zonder dat je lastiggevallen wordt vind ik opzienbarend.