PSV 2007 - 2008 (deel II)
Give it up, NFP. Gomes is voor 'ons' een beetje een komediant. Niet geheel ten onrechte, lijkt me. Ik zou er geen woorden meer aan vuil maken.NFP schreef:Dat kan best maar dat wil nog niet zeggen dat het logisch is voor mensen om te denken hij een blessure faked bij na een uittrap bij een 1-0 achterstand in een belangrijke wedstrijd waarna hij zelfs vraagt om een wissel.
P.S.: kan die Reker niet een keer z'n mond houden? Wat een hol vat. Het lijkt Jaakke wel.
Go He-ra-cles!

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
De T.Gomes gewoon onder lat bij PSV
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV kan vanmiddag tegen Heracles Almelo toch een beroep doen op Gomes. De Braziliaanse doelman raakte donderdag tegen Fiorentina geblesseerd aan zijn kuit. Aanvankelijk werd gevreesd voor een ernstige blessure, maar de schade viel achteraf mee. Onderzoek in het ziekenhuis wees namelijk uit dat Gomes geen spierletsel had opgelopen.
Opstelling PSV:
Gomes; Kromkamp, Marcellis, Salcido, Rajkovic; Simons, Bakkel; Farfan, Afellay, Dzsudzsák; Koevermans.
Nog vragen NFP?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Klopt wel, maar ik bedoel meer ten opzichte van de Europese wedstrijden. Daar bouwt hij (nog) meer zekerheid in. Ik zou overigens deze wedstrijd ook gewoon in deze opstelling spelen, hoor. PSV moet gewoon punten bij elkaar sprokkelen en in deze opstelling weet je in ieder geval dat er geen gekke dingen gebeuren. Zal dus ook wel een 1-0 of een 2-0 worden vanmiddag.NFP schreef:Dit is in feite de opstelling die het vaakst gebruikt is door Sef, qua invulling van de posities. Nu speelt enkel Rajkovic ipv Alcides en Koevermans ipv Lazovic.
VoetbalzoneKesler: 'PSV moet wachten op schaal'
Geschreven op zondag, 6 april om 13:49
Als PSV zondag kampioen wordt, dan zullen de Eindhovenaren nog even moeten wachten op de kampioensschaal. Dat maakte Henk Kesler, directeur van de KNVB na het overlijden van bondsvoorzitter Jeu Sprengers via het ANP bekend. “De KNVB vindt het op deze dag niet gepast om de schaal uit te reiken. Dat is protocollair afgesproken met PSV”, aldus Kesler. De KNVB-preses was al met de schaal op weg naar Eindhoven. Toen hij onderweg het bericht ontving dat Sprengers was overleden, keerde hij om.
“We zijn bij de KNVB diep bedroefd en zeer onder de indruk. We wisten natuurlijk dat hij ziek was. Maar dit komt toch als een verrassing. Hij is de laatste dagen heel hard achteruit gegaan. Sprengers regeerde bij de KNVB via het poldermodel en voorkwam op die manier conflicten. Zijn dood is voor iedereen bij de bond een heel groot verlies.”
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Sjonge, jonge, het wordt hier echt belachelijk met jullie aversie tegen PSV.
Maas staat (niet expres) gewoon vol op het onderbeen van Afellay en volgens jullie faked hij het weer.
Wat zijn jullie een stelletje zeikerds geworden. Kan deze topic niet hernoemd worden in de "zeik PSV maar af" topic....
Maas staat (niet expres) gewoon vol op het onderbeen van Afellay en volgens jullie faked hij het weer.
Wat zijn jullie een stelletje zeikerds geworden. Kan deze topic niet hernoemd worden in de "zeik PSV maar af" topic....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Jij moet niet zo zeuren en generaliseren. Als PSV de sterren van de hemel speelt, ben ik de eerste om jullie te feliciteren. Als PSV speelt zoals de laatste tijd, hoef je geen open doekjes te verwachten.Frank schreef:Sjonge, jonge, het wordt hier echt belachelijk met jullie aversie tegen PSV.
Neem dan liever een voorbeeld aan Harm en NFP die wel kritisch zijn (zoals Ajax hier genereel zeer kritisch gevolgd wordt) over het bepaald niet hoogstaande spel en de spelopvatting van PSV.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is dat een verzoek Frank?Frank schreef:Sjonge, jonge, het wordt hier echt belachelijk met jullie aversie tegen PSV.

Nu zie ik deze wedstrijd niet, maar vind ik wel dat Afellay regelmatig op de grond ligt voor niets. Verder zijn een aantal reacties in dit topic wel van een ontzettend laag niveau en AjaxTalk onwaardig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
En ValFan versiert weer de zoveelste vrijetrap .. 2 - 0 .. duikelfamilie ..
Ruzie Ruzie .. Appelflap is er weer bij .. matennaaiers .. hé hé krijgt ie geel ...
Ruzie Ruzie .. Appelflap is er weer bij .. matennaaiers .. hé hé krijgt ie geel ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 06, 2008 3:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...