UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
-
Als je ziet hoeveel geld liverpool uitgeeft en wat voor prutsers er nog in staan.....Voetske schreef:Voor Liverpool telt het zelfde, als je elk jaar zoveel geld hebt om uit te geven, tja ... dan weet men van gekkigheid niet wie ze zullen gaan halen ..Peter schreef:De keuze van Babel snap ik, maar die van Liverpool des te minder.
IK GELOOF!!!!!!
Beetje onder de maat, Junkie.
Wanneer krijgt Walcott nou eens een basisplaats?
Adebayor is trouwens wel een overschatte speler, zeg. Kanu-kloon... sure. Koning balverlies zul je bedoelen. En Eboue is al helemaal een drama. Die jongen heb ik nou werkelijk nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Blind paard.
Wanneer krijgt Walcott nou eens een basisplaats?
Adebayor is trouwens wel een overschatte speler, zeg. Kanu-kloon... sure. Koning balverlies zul je bedoelen. En Eboue is al helemaal een drama. Die jongen heb ik nou werkelijk nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Blind paard.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Oeeeeh, bijna perfect score. Ware het niet voor die visstick.Thomas schreef:Arsenal-Liverpool 1-0
Fenerbahce-Chelsea 2-1
Eboué speelde erg goed in de CL campagne van 2005/2006. Sindsdien is het minder geworden, maar tegenwoordig zit hij dan ook op de bank. Hij staat erin omdat Sagna geblesseerd is.
Zou het eigenlijk een record zijn wanneer een (assistent) trainer binnen 1 seizoen 3 keer uit de Europa Cup vliegt?!Jinne schreef:Heerlijke goal van Deivid, die in het goede doel. Bijna uit stand in het kruis.

Babel was trouwens weer dramatisch. Niet verwonderlijk dat ie dit niveau niet aankan wanneer ie er in de HCE in zijn beste seizoen slechts 5 in legt.