UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Keiharde kopbal van C. Ronaldo. Komt eigenlijk niet in het spel voor (door de speelwijze van Man. United), maar maakt toch weer dat doelpunt.
Het blijft overigens een irritante vent. Allerlei overbodige voetbewegingen maken om de tegenstander te kleineren en als hij dan door de tegenstander aangeraakt wordt als een stervende zwaan vallen. Smeert net Pizarro een gele kaart aan, terwijl er erg weinig aan de hand was.
Het blijft overigens een irritante vent. Allerlei overbodige voetbewegingen maken om de tegenstander te kleineren en als hij dan door de tegenstander aangeraakt wordt als een stervende zwaan vallen. Smeert net Pizarro een gele kaart aan, terwijl er erg weinig aan de hand was.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Herhaling gezien, Raymon? Ronaldo zoekt Pizarro zelf met de schouder op en doet net of hij aan zijn been geraakt wordt. Ik vond het niet eens geel voor Pizarro, meer geel voor theater ...Raymon schreef:Pizarro ontsnapt aan een rode kaart (krijgt geel) voor een bewuste tikkie op Ronaldo.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nou, dan zou ik de herhaling nog maar even kijken want dat was wel een bewussie
Overigens klopt het wel dat Ronaldo weinig aan voetballen toekomt en teveel loopt te truken. Dan krijg je af en toe een schop. Maar dat mag natuurlijk niet.

Overigens klopt het wel dat Ronaldo weinig aan voetballen toekomt en teveel loopt te truken. Dan krijg je af en toe een schop. Maar dat mag natuurlijk niet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik zie net de herhaling en Pizarro zet inderdaad net even zijn knie in het dijbeen van Ronaldo. Maar die gaat wel echt als een stervende zwaan naar de grond en lokt het zelf uit met dat irritante trekje van hem.
Maar goed, er valt wat voor de gele kaart te zeggen
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gezien het feit dat er geen bal in de buurt was zou het gewoon een rode kaart moeten zijn. Kan me trouwens, uit ervaring, voorstellen dat zo'n knie in je dijbaan goed pijn doet!Frank schreef:Ik zie net de herhaling en Pizarro zet inderdaad net even zijn knie in het dijbeen van Ronaldo. Maar die gaat wel echt als een stervende zwaan naar de grond en lokt het zelf uit met dat irritante trekje van hem.
En uitlokking is geen reden om het te doen natuurlijk ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wil je zeggen dat je dit gedrag niet irritant vind? Zeker als het niet in een duel om de bal gaat of om een tegenstander te passeren.
Waarom heeft die vent dit soort gedrag nodig? Hij kan goed genoeg voetballen.
De enige reden die ik kan bedenken is dat hij Pizarro om de een of andere reden wil vernederen.
Dan heb ik geen medelijden met hem als hij dan inderdaad een tikje krijgt.
Waarom heeft die vent dit soort gedrag nodig? Hij kan goed genoeg voetballen.
De enige reden die ik kan bedenken is dat hij Pizarro om de een of andere reden wil vernederen.
Dan heb ik geen medelijden met hem als hij dan inderdaad een tikje krijgt.
Heb ik ook al gezegd: gele kaart is te verdedigen. Rood zou mijns insziens absoluut te zwaar zijn geweest.Rishi schreef:Ik heb ook geen medelijden met C. Ronaldo alleen moet Pizarro wel gestraft worden.
Kunnen ze Schalke niet schorsen voor de return? Wat een waardeloos elftal