UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Natuurlijk is het al een tijdje balen dat AJAX er niet in staat, maar de CL is gewoon de hoogste podium ter wereld wat clubvoetbal betreft. Prachtige affiches en ook voetbal, vind ik.Arthur schreef:Het lijken wel elk jaar dezelfde wedstrijden. Het ligt ongetwijfeld ook aan Ajax, maar de CL boeit me al jaren niet meer, met name hierdoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Gewoon een abonnement op Sport1 nemen, kun je altijd zelf kiezen welke CL wedstrijd je wilt zien. Kun je ook een keer thuis blijven bij een competitiewedstrijd van Ajax als je geen zin hebt om naar de Arena te gaan. 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik weet niet waar de rechten voor de CL uitzendingen voor volgend jaar liggen. Daar had ik het in eerste instantie over.
En dat zijn uberhaupt nog 13 wedstrijden dit jaar, dan krijg je die drie competitiewedstrijden van Ajax er gratis bij
En dat zijn uberhaupt nog 13 wedstrijden dit jaar, dan krijg je die drie competitiewedstrijden van Ajax er gratis bij

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj