Jöhnk schreef:Steeds net te laat.martijn401 schreef:wat toppie zegt

Per ongeluk? Je hetze tegen die gozer wordt wat draconisch, Luuk. Zo ken ik je niet.LucaS schreef:Moet iedereen me nu elke wedstrijd dat Suarez per ongeluk twee prima acties heeft toevoegen dat ik hem verder niet zo best vond?
Hij had weer eens een hoog rendement, zoals wel vaker. Is ook een kwaliteit
Toen je me vroeg had hij die tweede actie nog niet gemaakt. Ik vind dat hij buiten zijn doelpunt en de voorzet op Huntekaar, tot dat moment nog weinig goed had gedaan. Jij wel?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Per ongeluk? Je hetze tegen die gozer wordt wat draconisch, Luuk. Zo ken ik je niet.LucaS schreef:Moet iedereen me nu elke wedstrijd dat Suarez per ongeluk twee prima acties heeft toevoegen dat ik hem verder niet zo best vond?
Yup, belachelijk gewoon. Suarez kan zogenaamd niet voorzetten. Suarez kan zogenaamd niet op techniek passeren. Het zal allemaal wel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Per ongeluk? Je hetze tegen die gozer wordt wat draconisch, Luuk. Zo ken ik je niet.LucaS schreef:Moet iedereen me nu elke wedstrijd dat Suarez per ongeluk twee prima acties heeft toevoegen dat ik hem verder niet zo best vond?