SC Heerenveen - Ajax (29-03-2008)
Laat ik het anders zeggen, je speelt de finale CL. ( Jaja dromen mag ) speelt een klotewedstrijd, maar 10 minuten voor het einde krijg je geen terechte penalty .. er komt geen volgende keer.Joeska schreef:Laten we het zo zeggen: Je maakt een proefwerk, scoort een 2,3. Je ontdekt een grove nakijk fout, eigenlijk had je een heuze 2,8 verdient! Ga je dan rotzooi erover schoppen, of laat je je hoofd hangen in schaamte en neem je je verbeten voor het volgende keer beter te doen?Voetske schreef:Jullie hebben het over het kampioenschap ik heb het nergens over een mislopen van een kampioenschap of schelden gehad , ik heb het over punten mis lopen ..
Omdat we ruk spelen blijft het nog steeds een terechte pingel ( die niet gegeven wordt ) ..
Mocht deze vergelijking nu echt compleet de plank mis slaan: Ik zit ook maar grieperig thuis vandaag
Nogmaals, het PUNT is de scheidsrechter tegenwoordig wel heel veel keren de plank misslaan, tenminste ik heb ze nog nooit zoveel voor de camera zien verschijnen om hun fouten te moeten toegeven.
Blij met de punten ...
We zullen je het ook niet kwalijk nemen, maar het is natuurlijk mogelijk dat je door een 2,8 net een punt hoger gemiddeld staat, een punt dat Ajax vorig seizoen tekort kwam (Zal dit jaar niet gebeuren)Je maakt een proefwerk, scoort een 2,3. Je ontdekt een grove nakijk fout, eigenlijk had je een heuze 2,8 verdient! Ga je dan rotzooi erover schoppen, of laat je je hoofd hangen in schaamte en neem je je verbeten voor het volgende keer beter te doen?
Mocht deze vergelijking nu echt compleet de plank mis slaan: Ik zit ook maar grieperig thuis vandaag
Dan had dat arme Ajax maar ietsje beter moeten leren zodat je voor het vak 'Twente' een wat hoger cijfer haalt, zo moeilijk is dat nou ook weer niet.Demosthenes schreef:We zullen je het ook niet kwalijk nemen, maar het is natuurlijk mogelijk dat je door een 2,8 net een punt hoger gemiddeld staat, een punt dat Ajax vorig seizoen tekort kwam (Zal dit jaar niet gebeuren)Je maakt een proefwerk, scoort een 2,3. Je ontdekt een grove nakijk fout, eigenlijk had je een heuze 2,8 verdient! Ga je dan rotzooi erover schoppen, of laat je je hoofd hangen in schaamte en neem je je verbeten voor het volgende keer beter te doen?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Omdat deze wedstrijd hier gigantisch leeft, kan ik jullie nu verblijden met de wekelijkse update omtrent de blessures.
Het lijstje is wel een beetje bekend: Erik Heijblok, Gabri, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge en Siem de Jong spelen morgen niet mee.
Adrie verwacht een spectaculaire wedstrijd met veel goals.
Het lijstje is wel een beetje bekend: Erik Heijblok, Gabri, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge en Siem de Jong spelen morgen niet mee.
Adrie verwacht een spectaculaire wedstrijd met veel goals.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Als de drank en het eten dan maar lekker zijn!666 schreef:Hoeft Ajax eens niet midden in de winter naar Heerenveen, sneeuwt het voor het eerst sinds de jaren van Abe Lenstra in maart en maakt Ajax dus weer geen schijn van kans.
Het maakt me allemaal niet meer uit, ik hoop wel dat psv dit weekend nog geen kampioen wordt. Dat zou wel heel vroeg zijn.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Cynische reactie, Voetske?
Ik verwacht dat Ajax het wervelwind-voetbal van SC Heerenveen niet zal kunnen weerhouden, hetgeen na 90 minuten terug te zien valt op het scorebord. Want controleren kan Ajax ook niet meer. Edje kan de boel helaas niet meer bijbenen. En zolang Ajax zo fantasieloos, geheel zonder overtuiging en traag blijft opbouwen heb ik er geen vertrouwen in. KJH en/of Suarez zouden in principe het verschil moeten maken, maak ik vrees nogmaals dat dát niet voldoende zal zijn vanavond...
Ik verwacht dat Ajax het wervelwind-voetbal van SC Heerenveen niet zal kunnen weerhouden, hetgeen na 90 minuten terug te zien valt op het scorebord. Want controleren kan Ajax ook niet meer. Edje kan de boel helaas niet meer bijbenen. En zolang Ajax zo fantasieloos, geheel zonder overtuiging en traag blijft opbouwen heb ik er geen vertrouwen in. KJH en/of Suarez zouden in principe het verschil moeten maken, maak ik vrees nogmaals dat dát niet voldoende zal zijn vanavond...
Laatst gewijzigd door Starring op za mar 29, 2008 1:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10