Ajax - Willem II 16-3-2008
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
Daar vind ik Willem II te zwak voor.Voetske schreef:Als AJAX zo blijft voetballen zou het ook best kunnen zijn dat Psv 1 punt uitloopt ..Zlatan Son of God schreef:Idd en het kan elke kant opgaang in Kerkrade.. Dus met beete geluk zelfs 3 punten tegen kwart over 4.Neefkens schreef:Nog maar 4 punten verschil.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Daily Blind
Jij zit niet te kijken ?.Jesse schreef:Daar vind ik Willem II te zwak voor.Voetske schreef:Als AJAX zo blijft voetballen zou het ook best kunnen zijn dat Psv 1 punt uitloopt ..Zlatan Son of God schreef: Idd en het kan elke kant opgaang in Kerkrade.. Dus met beete geluk zelfs 3 punten tegen kwart over 4.
Blij met de punten ...
En toen was het ook meteen 0 - 1.Als een achterhoede zo staat te gapen dan moet je er niet gek van opkijken dat ze nog een keer in de fout kunnen gaan.Dit WII zou eigenlijk niet de middellijn over moeten kunnen komen.Peter schreef:Ik heb WillemII 1x gevaarlijk zien worden. Voor de rest zijn ze überhaupt nog niet in de box geweest.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hij zal wel vreselijk balen van het feit dat een de Jong in de basis startte. Laat dat overduidelijk zien. Met als diepte punt een bal huizen hoog over schieten op 2/3 meter van het doel. Verder laat hij maar ook meerdere van de huidige 11 zien dat ze eigenlijk vandaag absoluut geen zin hebben.Mr. Ajax schreef:Kut Perez!
Weer op zoek naar een Interim coach..
Foei Suarez bashen ..LucaS schreef:Waarom die verbazing? Suarez trekt moeiteloos het nivo van zijn laatste 16 wedstrijden door. Maar goed, een doelpunt, een niet te missen kans voor Perez en een gele kaart voor een tegenstander, hij zal dus wel weer van grote waarde geweest zijn

Blij met de punten ...