Yep ondanks deze scheidsrechter niet slecht fluit.Peter schreef:Inter wordt dus genekt door scheidsrechterlijke dwalingen. Zonde.
Babel nog geen moment gezien waarom hij 18 miljoen heeft gekost. Kinderlijk eenvoudig te verdedigen.
Moderator: mods
Hij doet het idd goed dit seizoen, maar vandaag speelt hij niet best. Met de bal aan de voet draait hij altijd de drukte in, waardoor hij de bal verliest. En aanvallend heeft hij vandaag gewoon een paar grote fouten gemaakt door verkeerde keuzes.Thomas schreef:Ach, laten we het er maar op houden dat het geen toeval is dat Inter al jaren underachiever is in Europa en Liverpool de ene cupfinale na de andere haalt. En Mancini mag zich ook wel wat aanrekenen hoor.
Cruz is een uitstekende speler. Vraag maar aan de Interisti.
Nee hoor, Inter wordt genekt door het eigen falen. Ze hebben zat kansen gehad, echt 100% kansen ook. Maar Zlatan en Cruz gingen allebei teveel voor eigen succes. Jammer, ik had Inter veel liever dan Liverpool in de kwartfinales gezien.Peter schreef:Inter wordt dus genekt door scheidsrechterlijke dwalingen. Zonde.
Was misschien een lichte overtreding voor een gele kaart, maar Burdisso wist dat hij al een gele kaart had. Stomme actie van hem om zo lomp het duel in te gaan. Eigen schuld....Zlatan Son of God schreef:Was geen geelThomas schreef:Burdisso er nu af met z'n tweede geel.
Ik hoorde net van iemand dat Rivas weer eens net goed genoeg is om Torres voor de voeten te lopen.
Hou op zeg. Stankovic is een hopeloos geval, komt op het allerhoogste niveau duidelijk tekort.Thomas schreef:Stankovic vind ik heel erg compleet. Is natuurlijk niet voor niets een vaste waarde bij Inter.
Zet me niet voor het blok!Niet om je nou voor het blok te zetten Wimpey, maar ik meen dat jij aan het begin van het seizoen flink twijfelde aan Torres?
wimpey schreef:Hou op zeg. Stankovic is een hopeloos geval, komt op het allerhoogste niveau duidelijk tekort.Thomas schreef:Stankovic vind ik heel erg compleet. Is natuurlijk niet voor niets een vaste waarde bij Inter.
Hopelijk leest Heitinga dit ook.Thomas schreef:Klopt, denk ook dat Torres er klaar mee was. Speelde natuurlijk ook al in de Segunda Division voor Atletico en die jongen is natuurlijk niet gek. Atletico is een onrustige club en het kan nog wel even duren voordat ze daar weer definitief bij de (sub)top gaan horen.
Vind ik ook. Hij is het knuffeldier van het publiek. Veel inzet, echte Ajacied, maar doe mij maar een echte verdediger: man uitschakelen, bal inleveren.Thomas schreef:Die is weg hoor. Zou ook niet zoveel uit moeten maken. Goede jongen, hartverwarmende speler, maar zo goed is hij niet. Met een goed beleid is Heitinga vrij makkelijk te vervangen.
Kijk nog maar eens hoe torres het duel aan gaat, hij maakt erder de overtreding.Frank schreef:Was misschien een lichte overtreding voor een gele kaart, maar Burdisso wist dat hij al een gele kaart had. Stomme actie van hem om zo lomp het duel in te gaan. Eigen schuld....Zlatan Son of God schreef:Was geen geelThomas schreef:Burdisso er nu af met z'n tweede geel.
Ik hoorde net van iemand dat Rivas weer eens net goed genoeg is om Torres voor de voeten te lopen.