Volgens mij (uit mijn hoofd) maar twee: gisterenavond en Excelsior uit, terwijl het al 1 - 3 stond.Voetske schreef:Kijk eens voor de aardigheid hoeveel penalties Psv krijgt ...Frank schreef:Die late overwinningen van PSV vallen overigens ook nog wel mee.
PSV scoort wel 12 keer in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, maar
alleen tegen Willem II vanavond, Excelsior thuis en Heracles uit waren die doelpunten ook beslissend. De rest van die 12 waren alleen voor de statistieken.
PSV 2007 - 2008
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Het spel van PSV nu doet me denken aan het spel van Ajax in het jaar dat Koe voor de laatste keer bij ons kampioen werd. Slecht spelen, maar steeds nipt winnen. Bij PSV moet wel wat gebeuren, want dit blijft niet zo doorgaan. De ploeg heeft duidelijk een kwaliteitsimpuls/frisse wind nodig.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat zal dan dus wel weer een rechtsback erbij worden.Thomas schreef:De prioriteit ligt in de zomer naar alle waarschijnlijkheid bij twee mandekkers, een nieuwe spits, een nieuwe rechtsbuiten en een aanvallende middenvelder.generaal schreef:Wat wil je dan precies? Een harde centrumverdediger? Een betere doelman dan Stekelenburg? Fatsoenlijke backs?
Binnen Nederland is het zeker wel mogelijk. Om Europa daarmee te veroveren lijkt misschiens lastiger, maar dat is met verdedigend voetbal niet makkelijker. Europees succes wordt sowieso steeds lastiger.generaal schreef:Ik bedoelde er verder niks mee hoor, maar ik had opeens een déjà vu.Thomas schreef:Mooie dooddoener. Goede kans dat je daar mee scoort.
Hoe je het ook wendt of keert: op dit moment loont aanvallend voetbal niet in Nederland.
Nu ik bedoelde dus ook echt krijgen, Frank ..Frank schreef:Volgens mij (uit mijn hoofd) maar twee: gisterenavond en Excelsior uit, terwijl het al 1 - 3 stond.Voetske schreef:Kijk eens voor de aardigheid hoeveel penalties Psv krijgt ...Frank schreef:Die late overwinningen van PSV vallen overigens ook nog wel mee.
PSV scoort wel 12 keer in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, maar
alleen tegen Willem II vanavond, Excelsior thuis en Heracles uit waren die doelpunten ook beslissend. De rest van die 12 waren alleen voor de statistieken.

Kijk eens hoe ie valt ... rechterbeen zo strak als wat, allebeide armen strak naar voren, en een gezichtsuitdrukking als of ie zonet een doodsschop heeft gehad .. typisch van iemand die op zoek was naar ...
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Idd was ook volgens mij goed te zien op de tv beelden en het intervew met aerts zegt ook voldoende...Peter schreef:Mooie foto. Duidelijk dat het hier ging om een schwalbe natuurlijk.
Bal was niet meer haalbaar voor Affelay, want Aerts ging liggen en affelay de bal daardoor te ver vooruit speelde.. Vervolgens zoek Affelay contact, Aerst ligt namelijk al...
Het zal wel, jullie zijn gewoon aan het zoeken....
Ik meng me voortaan niet meer in dit soort non-discussies. De personen die er een strafschop in willen zien zijn overtuigd van hun gelijk, de personen die er een schwalbe in willen zien zijn ook overtuigd van hun gelijk.
Ik meng me voortaan niet meer in dit soort non-discussies. De personen die er een strafschop in willen zien zijn overtuigd van hun gelijk, de personen die er een schwalbe in willen zien zijn ook overtuigd van hun gelijk.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Aerts lult ook uit zijn nek. Eerst zegt hij dat hij Afellay niet raakt, en vervolgens zegt hij dat Afellay tegen hem aanloopt. Dan raakt hij hem toch?Zlatan Son of God schreef:Idd was ook volgens mij goed te zien op de tv beelden en het intervew met aerts zegt ook voldoende...Peter schreef:Mooie foto. Duidelijk dat het hier ging om een schwalbe natuurlijk.
Bal was niet meer haalbaar voor Affelay, want Aerts ging liggen en affelay de bal daardoor te ver vooruit speelde.. Vervolgens zoek Affelay contact, Aerst ligt namelijk al...
Aerts had gewoon op zijn benen moeten blijven staan.
Laatst gewijzigd door Harm op zo feb 17, 2008 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is geen mazzel. Dat is een kwaliteit.MVH schreef:Daar hoef je echt niet voor te zoeken hoor. We krijgen het duidelijk op een presenteerblaadje.Frank schreef:Het zal wel, jullie zijn gewoon aan het zoeken....
Maar ach gut, er is kritiek op PSV. Ik zou er bijna van gaan huilen.
Wees blij dat ze mazzel hebben.
Kwaliteit? Laat me niet lachenHarm schreef:Dat is geen mazzel. Dat is een kwaliteit.MVH schreef:Daar hoef je echt niet voor te zoeken hoor. We krijgen het duidelijk op een presenteerblaadje.Frank schreef:Het zal wel, jullie zijn gewoon aan het zoeken....
Maar ach gut, er is kritiek op PSV. Ik zou er bijna van gaan huilen.
Wees blij dat ze mazzel hebben.

Precies.Thomas schreef: Bij Betis en op het jeugd-WK met Brazilië in de leeftijdscategorie die het dichtst tegen het profvoetbal aan zit, had Tardelli niets laten zien. Op basis van die wedstrijden was hij uitstekend te scouten en goed te beoordelen geweest. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen binnen PSV overtuigd was van Tardelli. Dat was volgens mij een bewuste gok.
Je hoeft de aanschaf van Tardelli echt niet te verdedigen als PSV-supporter. Dat was een bewuste gok, men zocht nog een spits en er waren vrij weinig haalbare opties meer. Toen is voor Tardelli gekozen op het laatste moment terwijl men (dat hoop ik iniedergeval toch) wist dat daar een groot risico aan zat omdat dat eigenlijk een spits is waar zowel voetbaltechnisch als mentaal een hoop aan mankeert. Ik heb het idee dat veel PSV'ers vantevoren dachten dat we een supertalent binnen hadden gehaald omdat hij in de spits bij Brazilie stond op dat jeugd WK in Nederland. Wat die mensen echter zijn vergeten is verder kijken dan het feit dat hij de spits van Brazilie is en ook echt kijken of hij er wel wat van kan.
In de NRC een artikel over doping die psv zou hebben gegeven aan Ronaldo (beschuldiging uit het Ronaldo-kamp). Zijn (latere) zware knieblessures worden erdoor veroorzaakt?
Ik denk dat psv met pillendraaier v.d. Hoogenband veel verder is in de medische begeleiding dan Ajax met zijn anti-patatcultuur.
Ik denk dat psv met pillendraaier v.d. Hoogenband veel verder is in de medische begeleiding dan Ajax met zijn anti-patatcultuur.