PSV 2007 - 2008
PNStevens: nog met niemand gesproken voor rol assistent
BRON: De Telegraaf
In De Telegraaf laat Huub Stevens weten nog met geen enkele coach gesproken te hebben voor de rol van assistent volgend seizoen. Hij sluit ook het aanblijven van Dwight Lodeweges niet uit. "Misschien gaan we wel door met de mensen die er nu zitten." Ook de namen van de ex-PSV'ers Adrie Koster (Ajax) en Ernie Brandts (NAC) zingen rond in Eindhoven. "Maar ik heb nog niemand gesproken", aldus Stevens.
A3?

Het stinkt aan alle kanten!
Er zit nu een opgaande lijn in en een tijdje terug ook al? Dan moeten we nu al erg goed zijn.LucaS schreef:Weet ik niet welke je vergeten bent. Ik vind dat er een opgaande lijn in het spel zit. Heb ik een tijdje geleden ook al geschreven overigens
VVV, NAC, NEC, Vitesse is toch nog niet zo lang geleden (excelsior uit!). De laatste uitoverwinning???? Willem II en onder koster ook Utrecht, maar in 2008 hebben we toch uit niet gewonnen of vergeet ik een wedstrijd?
Zeker. Ergens in oktober, na het aantreden van Koster. Ik mocht in het verre Indonesië lezen dat het een stuk beter ging met Ajax. Jammer genoeg heb ik daar na mijn terugkeer niets van gemerkt.LucaS schreef:Weet ik niet welke je vergeten bent. Ik vind dat er een opgaande lijn in het spel zit. Heb ik een tijdje geleden ook al geschreven overigens
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
We zijn net 3 weken bezig. Wat een onzin om dan al over '2008' te praten.Demosthenes schreef:Er zit nu een opgaande lijn in en een tijdje terug ook al? Dan moeten we nu al erg goed zijn.LucaS schreef:Weet ik niet welke je vergeten bent. Ik vind dat er een opgaande lijn in het spel zit. Heb ik een tijdje geleden ook al geschreven overigens
VVV, NAC, NEC, Vitesse is toch nog niet zo lang geleden (excelsior uit!). De laatste uitoverwinning???? Willem II en onder koster ook Utrecht, maar in 2008 hebben we toch uit niet gewonnen of vergeet ik een wedstrijd?
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Voor velen is het seizoen al voorbij, Spijker...Spijker schreef:We zijn net 3 weken bezig. Wat een onzin om dan al over '2008' te praten.Demosthenes schreef:Er zit nu een opgaande lijn in en een tijdje terug ook al? Dan moeten we nu al erg goed zijn.LucaS schreef:Weet ik niet welke je vergeten bent. Ik vind dat er een opgaande lijn in het spel zit. Heb ik een tijdje geleden ook al geschreven overigens
Preses Alianza verklapt dat PSV Farfán verkoopt
07/02/2008 22:45
PSV neemt komende zomer afscheid van Jefferson Farfán, die nog een contract tot medio 2010 heeft. Dat valt op te maken uit de woorden van voorzitter Carlos Franco van Alianza Lima, de Peruaanse club die nog vijftien procent van de transferrechten van de aanvaller bezit.
'De voorzitter van PSV heeft me gezegd dat Jefferson Farfán in juni wordt verkocht', aldus Franco tegenover Terra Perú. 'Ze hebben iemand nodig die zijn plaats inneemt en ze willen hem vervangen door een Peruaan.'
Franco kwam met meer nieuws. Zo heeft PSV in december in Lima al gesproken over de koop van Reimond Manco, de zeventienjarige spits die komende zomer aansluit in Eindhoven. Bovendien gaan de clubs samenwerken op het gebied van de jeugdopleiding.
Manco komt in het gezelschap van zijn zaakwaarnemer en Franco vrijdag naar Eindhoven om sfeer te proeven. Hij is onder meer te gast bij de topper tussen PSV en SC Heerenveen in het Philips stadion. Manco traint tijdens zijn verblijf in Nederland niet mee.
VI.nl
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat kan natuurlijk. Dat PSV de winstverwachting naar beneden bijstelt. Maar in het verleden had men een heel hoge prijs in het hoofd. En Farfan wilde alleen naar echt grote clubs.
Die Manco schijnt een toptalent te zijn, maar is hij er klaar voor om de rol van Farfan over te nemen? Dat moet nog blijken.
Die Manco schijnt een toptalent te zijn, maar is hij er klaar voor om de rol van Farfan over te nemen? Dat moet nog blijken.