Mag ik even?
(Het volgende relaas bevat geen logica, maar enkel dronken woede)
Edgar Davids: Goeie prestatie hoor. Nog nooit ben ik zo driftig geworden als vandaag na die totaal begrijpelijke rode kaart. Godverdomme Edje, ik accepteer het dat je kut speelt na je blessure, maar wat was dit zielig. Ervaren? Aanvoerder? Mijn schizofrene buurman had beter begrepen dat zondag belangrijker is dan een lullige irritatie. Om te kotsen. Wat mij betreft ben je bij deze aanvoerder-af, de gemiddelde netniet uit het tweede heeft nog meer verantwoordelijksheidsgevoel. Maar toch: Bedankt voor een driftaanval (en die heb je bij mij niet snel) die de geschiedenisboeken in zal gaan.
Rommedahl: Je bent een prima vent, maar bij Ajax heb je natuurlijk niets te zoeken. Chapeau voor je inzet, misschien breng ik als ik uit pure verveling (/clubliefde) de volgende een training die ik bezoek een videoband met de Coerver methode mee. Het heeft Jenner geholpen over te komen als een rechtsbuiten, dus wie weet wat jij er aan hebt.
MVG: *censuur*
Lees AT voor de grap eens, droeftoeter. Als je je verdedigende versterkingen (lees: VERSTERKINGEN) gewoon 1 Januari binnen had gehad, waren we nu achterin misschien ingespeeld geweest.
Van Basten: Leuk hoor. Als jij komt betekent dat nog ongeveer twee jaar geen schaal. Dat is dus 6 jaar zondag, en weet je wat dat is? Juist, kakkerlakken niveau.
Einde relaas.
Tot zondag (ik ben zelfs bang voor de klassieker nu