Dan zegt dat waarschijnlijk meer over z'n directe tegenstander. Kerel kan er namelijk geen kloten van.generaal schreef:Méndez speelt tot nu toe minder slecht dan ik had verwacht.
Ajax - PSV 30-01-2008
- Giacomo Puccini
- Daily Blind
Champions league heeft nog een beetje aantrekkings kracht. Maar ja bij AJAX loopt er een klootzak rond die alleen maar B en C garnituur haalt.Duke schreef:Ach, kijk eens wat voor spelers Ajax nu haalt. Ik denk niet dat het veel verschil zal maken.Zlatan Son of God schreef:AJAX is al ruim 2 jaar kut, maar het is momenteel echt dramatisch. Toch hoop je elke keer weer op beter! Maar ik maak me voor dit seizoen geen illusies meer.. we worden 4de.. halen de play offs.. winnen deze vervolgens niet dus het wordt volgend seizoen nog moeilijk om goede spelers te halen, want wie wil er nou in Nederland spelen terwijl je niet eens kans op Champions league hebt...
- Giacomo Puccini
Ajax speelt zonder mes tussen haar tanden. PSV krijgt volledig vrij spel. Kromkamp mag gerust opkomen, er wordt niet tijdig vooruitverdedigd, gecoacht of overgenomen.
Desondanks blijft Ajax grote kansen creëren, enige positieve pluspunt tot zover. Maar of de afwerking is matig of Gomes staat in de weg! Net als tegen Vitesse dus...
Desondanks blijft Ajax grote kansen creëren, enige positieve pluspunt tot zover. Maar of de afwerking is matig of Gomes staat in de weg! Net als tegen Vitesse dus...
AFCA!
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Daily Blind
Perez laat gewoon zijn man lopen.. Onze verlosser de geweldige 10.. ahum.. hij is nog steeds zoals vorig seizoen te traag in de omschakeling en totaal geen versnelling in de aanval.Starring schreef:Dat bedoel ik nou met labiel en een gebrek aan scherpte, Heitinga laat godverdomme voor de 2e keer zijn man aanleggen...Doelpunt!
Ach, dat 11 jaar lang, Peter? PSV was vandaag gewoon opnieuw te kloppen, we creëerde legio kansen. Toch verliezen we weer! Pffffffffff......Peter schreef:Geen vloek. Wanbeleid doet ons gewoon de das om.Starring schreef:Ajax grijpt dit seizoen naast alles, voorspel ik. Ook CL-ticket...
Rust er een vloek op ons ofzo?
Hoe is de wedstrijd Fey-AZ? Fey aan de winnende hand?
AFCA!
- Cluijffert
HTC had dus helemaal gelijk. Ik wist ook wel dat ie meer een aanvaller was, maar dat zijn minpunten zwaarder zou wegen als zijn pluspunten spelend op de 10, had ik niet verwacht. Ondanks de aanwezigheid van 2 controleurs. Hoewel Davids net als Ajax Davids niet meer is. Speelt ook zonder mes tussen de tanden. Tijd voor afscheid...Zlatan Son of God schreef:Perez laat gewoon zijn man lopen.. Onze verlosser de geweldige 10.. ahum.. hij is nog steeds zoals vorig seizoen te traag in de omschakeling en totaal geen versnelling in de aanval.Starring schreef:Dat bedoel ik nou met labiel en een gebrek aan scherpte, Heitinga laat godverdomme voor de 2e keer zijn man aanleggen...Doelpunt!
Laatst gewijzigd door Starring op wo jan 30, 2008 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!