Vitesse-Ajax 27-01-2008 (12:30)
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Takak ook geel.. Sprockel ook geel. Sprockel eerst van achteren op Huntelaar en nu te laat op Urby. Vreemd maar Ajax word beter en beter. Of Vitesse moet dit allemaal goed vinden. Ik denk eerder het laatste. Counter Vitesse en gelijk weer gevaarlijk. Daarna weer bijna stom balverlies Urby , wat Davids kan corrigeren.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik pak het dan maar eens lekker opportunistisch aan. 11.47 euro op Ajax @3.2 gematched met een potentiële winst van 23.97 euro. Als Ajax wint, verdien ik wat centen en als Vitesse wint of gelijkspeelt, dan loopt PSV uitjoey schreef:Geen stom woord van te zeggen. Ajax is wel beter op dit moment, maar Vitesse loert op de counter.generaal schreef:Zien jullie Ajax nog winnen? Ik heb hier geen Tele2 en ik kan inplay op Ajax wedden @ 3,2 of op Vitesse @ 2.38 (terwijl die 1-0 voor staan).

Hij gaf die bal op Gabri toch? Dus er is er tenminste ééntje aangekomen vandaag. Maar het is vooralsnog niet best. Davids ook niet trouwens, leidde ook een kans voor Vitesse in door stom balverlies.Maurice schreef:Kan iemand me vertellen wanneer er een pass van Furby WEL bij een mede speler(behalve vitesse) aankomt?
- Daily Blind
- Daily Blind
Haha wat had jij dan verwacht lolbroek.Maurice schreef:Silva is trouwens opbouwend al een hele verbetering op Ogararu....
Ogararu heeft een balbehandeling van een 3 jarige. Heeft 4 á 5 handelingen nodig om pass redelijk te kunnen versturen.
Silva heeft bij Groningen al laten zien niet goed genoeg te zijn, dus waarom hem nu nog een kans geven.