De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma jan 21, 2008 4:39 pm

Daniel_vT schreef:
Kowalczyk schreef:
Arthur schreef:Zou je hierover beginnen als je Van Geel tegen het lijf loopt, Ko?
Ja. Dan zou ik er opnieuw over beginnen, ja.
Wat zou hij dan tegen je zeggen denk je?
Ik denk de standaard zinsnede die ze tijdens de mediatraining leren: "Ik herken me niet in de situatie die je nu schetst..." :biggrin.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma jan 21, 2008 4:47 pm

het meest vreemde van deze man is, bij Willem II had hij samen met Co een goed voetballend team neergezet met jonge talenten. Bij AZ gebeurt precies hetzelfde. Bij het huidige AZ lopen nog steeds spelers rond die nu een hoop geld waard zijn voor AZ. Waarvoor lukt het de man het niet bij AJAX? ligt het aan Adriaanse? of denkt meneer zelf ik zit nu bij Ajax en er is geld? dus scouten en scouten en jonge spelers halen hoeft nu niet meer... Ik koop gewoon.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma jan 21, 2008 4:55 pm

mattie schreef:het meest vreemde van deze man is, bij Willem II had hij samen met Co een goed voetballend team neergezet met jonge talenten. Bij AZ gebeurt precies hetzelfde. Bij het huidige AZ lopen nog steeds spelers rond die nu een hoop geld waard zijn voor AZ. Waarvoor lukt het de man het niet bij AJAX? ligt het aan Adriaanse? of denkt meneer zelf ik zit nu bij Ajax en er is geld? dus scouten en scouten en jonge spelers halen hoeft nu niet meer... Ik koop gewoon.
Je zegt het zelf. Ik zie naast Van Geel een andere variabele die er nu niet bij is. Daar zou wel eens het grote verschil kunnen liggen. Maar daar gaan we het nu niet verder over hebben, schijnt... :biggrin.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 21, 2008 5:31 pm

Je speelt met vuur, Louis. :1evil.gif:

:wink.gif:

Als het zo is als jij suggereert, dan moet Ajax MVG meteen ontslaan. Een TD moet zelfstandig een koers uitzetten en de juiste keuzes maken en niet afhankelijk zijn van steeds dezelfde trainer.
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 21, 2008 5:41 pm

Precies, als de prestaties van die trainer kwamen kunnen we beter hem een contract geven. Of bedoelde je dat niet? :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 5:43 pm

We hebben onze eigen ´hij die niet genoemd mag worden´?

Arthur

Bericht door Arthur » ma jan 21, 2008 5:44 pm

LucaS schreef:We hebben onze eigen ´hij die niet genoemd mag worden´?
Klopt, en daar ben jij medeverantwoordelijk voor :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 21, 2008 5:45 pm

Marillion schreef:Precies, als de prestaties van die trainer kwamen kunnen we beter hem een contract geven. Of bedoelde je dat niet? :hypocrite.gif:

:icon_biggrin.gif:

:eusa_silenced.gif: :eusa_silenced.gif:

Terug naar MVG graag.
Laatst gewijzigd door joey op ma jan 21, 2008 5:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 5:45 pm

Ik? :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 21, 2008 5:48 pm

LucaS schreef:We hebben onze eigen ´hij die niet genoemd mag worden´?
Dat niet, maar alles is al een keer gezegd in die discussie.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 21, 2008 5:51 pm

Kowalczyk schreef:Ik ken die hele Cahais niet, en misschien is het wel een lompe pummel met de draaicirkel van een vrachtwagen met oplegger, die nog geen bal rechtuit kan schoppen, maar dan nog: als de aanvoerder van Argentinië U-20 zijn basisplaats bij een legendarisch instituut als Boca Juniors opgeeft om naar FC Groningen te verkassen, dan moet er toch ergens in Zuid-Amerika wel een spijkerharde, snelle, dynamische verdediger lopen die we naar Ajax kunnen lokken? Of ben ik nou gek?

K.
Wie dan? Alleen Thomas heeft hier echt zicht op Zuid-Amerika, maar ook hij komt zelden met verdedigers aanzetten. Zou het misschien kunnen dat de voetballers daar toch niet aan de bomen groeien?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 5:51 pm

Als dat het criterium is, kunnen we 95% van de dagelijkse posts onmiddelijk weer deleten

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jan 21, 2008 6:01 pm

Bertje schreef:
Kowalczyk schreef:Ik ken die hele Cahais niet, en misschien is het wel een lompe pummel met de draaicirkel van een vrachtwagen met oplegger, die nog geen bal rechtuit kan schoppen, maar dan nog: als de aanvoerder van Argentinië U-20 zijn basisplaats bij een legendarisch instituut als Boca Juniors opgeeft om naar FC Groningen te verkassen, dan moet er toch ergens in Zuid-Amerika wel een spijkerharde, snelle, dynamische verdediger lopen die we naar Ajax kunnen lokken? Of ben ik nou gek?

K.
Wie dan? Alleen Thomas heeft hier echt zicht op Zuid-Amerika, maar ook hij komt zelden met verdedigers aanzetten. Zou het misschien kunnen dat de voetballers daar toch niet aan de bomen groeien?
Er loopt wel meer interessants rond dan ik hier heb gemeld, al eist Ajax natuurlijk erg specifieke kwaliteiten van een verdediger. Het is uiteraard niet zo dat het daar een waar voetbalparadijs is waar je het ene toptalent na het andere op de kop tikt, maar er vallen gewoon prima spelers te halen. Ook voor een club als Ajax

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma jan 21, 2008 6:08 pm

Potdomme, waar is de tijd gebleven dat we een wereldkampioen aantrokken uit de Serie A, als nieuwe centrale verdediger... (en die dan ook nauwelijks de kans geven om te spelen...).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 21, 2008 6:11 pm

Toen hadden we Luhenapessy... :hypocrite.gif:

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma jan 21, 2008 6:18 pm

Martin komt niet opdagen bij FC Godenzonen, zo hij soms wat aan het doen zijn?

:drecul.gif: Het idee alleen al

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jan 21, 2008 6:22 pm

LouisXIV & co schreef:Je zegt het zelf. Ik zie naast Van Geel een andere variabele die er nu niet bij is. Daar zou wel eens het grote verschil kunnen liggen. Maar daar gaan we het nu niet verder over hebben, schijnt... :biggrin.gif:
Nou, het idee klopt natuurlijk wel een beetje. Nu zal Adriaanse heus niet de enige trainer zijn waar MVG goed werk mee kan doen (net zoals Adriaanse bij AZ en Willem II natuurlijk nog meer mensen om zich heen had), maar het gaat wel om de poppetjes die op elkaar aansluiten. Maarja, daar kom je weer bij het voornaamste probleem: er is geen visie.
LucaS schreef:Als dat het criterium is, kunnen we 95% van de dagelijkse posts onmiddelijk weer deleten
Was het maar zo'n feest, Luuk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma jan 21, 2008 6:32 pm

LouisXIV & co schreef:
mattie schreef:het meest vreemde van deze man is, bij Willem II had hij samen met Co een goed voetballend team neergezet met jonge talenten. Bij AZ gebeurt precies hetzelfde. Bij het huidige AZ lopen nog steeds spelers rond die nu een hoop geld waard zijn voor AZ. Waarvoor lukt het de man het niet bij AJAX? ligt het aan Adriaanse? of denkt meneer zelf ik zit nu bij Ajax en er is geld? dus scouten en scouten en jonge spelers halen hoeft nu niet meer... Ik koop gewoon.
Je zegt het zelf. Ik zie naast Van Geel een andere variabele die er nu niet bij is. Daar zou wel eens het grote verschil kunnen liggen. Maar daar gaan we het nu niet verder over hebben, schijnt... :biggrin.gif:
voorop gesteld ik zie die man het liefst heel ver van de Arena vandaan blijven. Maar kijk eens naar zijn verleden.. Die MvG had zichzelf bewezen bij zijn vorige 2 werkgevers en daarom waren de spanningen zo hoog gespannen. Was het namelijk niet dat hij van AZ die een middenmoter was een topclub in spe... Was dat niet ook zo bij WillemII.
Qua duidelijkheid en verkoop beleid kan Ajax zich geen betere wensen maar hij komt nu echt tekort.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 6:54 pm

Joeska schreef:Martin komt niet opdagen bij FC Godenzonen, zo hij soms wat aan het doen zijn?

Er heerst een griepgolf! :1evil.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jan 21, 2008 6:55 pm

Zie je nou wel dat hij op vakantie is. :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 21, 2008 6:59 pm

Een welverdiende vakantie! :hypocrite.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 21, 2008 7:04 pm

Presentator ziek, decor moet nog gebouwd worden en geen spoor van MvG.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 21, 2008 8:01 pm

Joeska schreef:Martin komt niet opdagen bij FC Godenzonen, zo hij soms wat aan het doen zijn?

Ik maak er wel grapjes over maar ik twijfel er geen seconde aan of MVG werkt keihard. Daar ligt het niet aan. Die man is razendambitieus. Tenminste, dat is mijn inschatting.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jan 21, 2008 8:06 pm

Ik maak er wel grapjes over maar ik twijfel er geen seconde aan of MVG werkt keihard. Daar ligt het niet aan. Die man is razendambitieus. Tenminste, dat is mijn inschatting.

Dat zal best, maar een vuilnisman die razend ambitieus is en piloot wil worden, moet wel over de juiste papieren beschikken, anders ben je gewoon niet goed genoeg...
Pompiedom

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma jan 21, 2008 8:10 pm

Maurice schreef:

Dat zal best, maar een vuilnisman die razend ambitieus is en piloot wil worden, moet wel over de juiste papieren beschikken, anders ben je gewoon niet goed genoeg...
Precies. Als je mij TD van Ajax maakt zal ik de ballen uit m'n broek werken voor je, maar ook niet de gewenste resultaten behalen. Enkel hard werken is alleen genoeg bij een andere club in Nederland.

Plaats reactie