Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Frank

Bericht door Frank » za jan 12, 2008 11:47 pm

Lekker idiote rode kaart voor Smith ook weer. Protesteren tegen het laatste doelpunt, terwijl je al met 5 - 0 achter staat.... :eusa_naughty.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 13, 2008 10:59 am

Misschien heeft Anelka wel helemaal niet die geweldige kwaliteiten die jullie hem toedelen. Die gast is al aardig op leeftijd ( er zijn spelers die meer laten zien op die leeftijd) en heeft nog niet heel veel gepresteerd.

Tevez laat ook gewoon weer gisteren zien dat hij wereldtop is. Hij zet echt iedere aanval op en scoort ook gewoon 2x.

En C. Ronaldo is gewoon de beste speler ter wereld op dit moment. Geen twijfel over mogelijk! Wat een koning!
IK GELOOF!!!!!!

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » zo jan 13, 2008 5:39 pm

Daar zit wel iets in. Anelka is gewoon mislukt bij elke club boven het niveau Manchester City, dus er is op zijn minst enige reden om licht sceptisch zijn. Technisch subliem zou ik hem ook niet zo 1-2 noemen (ik herinner me dat zijn tegenvallende techniek een van de punten was uit zijn Real periode die met het meest opvielen).
Neemt niet weg dat hij dit seizoen prima gepresteerd heeft(bij Bolton, dat dan weer wel).

Ronaldo was weer ongrijpbaar inderdaad. Ik vind het echt een prachtspeler. Beetje een kruising tussen de jonge Luis Figo en Hristo Stoitchkov.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 13, 2008 6:01 pm

Ja ik vind het ook iets te makkelijk allemaal om het op zijn mentaliteit af te schuiven. Zo denderend doet hij het overigens ook niet bij Bolton. Hij scoort, speelt aardig maar zo weergaloos is het allemaal niet.

En dat technisch subliem is natuurlijk ook onzin.

C. Ronaldo is gewoon genieten! Kan niet wachten tot ik de CL straks kan volgen
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jan 15, 2008 6:51 pm

Ivanovic, waar Ajax ook achteraan zat, zal binnen een paar dagen tekenen bij Chelsea, zo melden diverse media.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 16, 2008 3:51 pm

Adriaanse verliest Zarate aan Birmingham City
16/01/2008 12:49

Birmingham City heeft een bod uitgebracht op Mauro Zarate. Al-Sadd heeft de Engelse toenadering positief beantwoord.

Als ook aan de laatste voorwaarden wordt voldaan, stemt Al-Sadd in met een verhuur van Zarate. 'We hebben geen bezwaar', meldt de club van trainer Co Adriaanse op haar website. Over een half jaar kan Birmingham City het Argentijnse talent definitief overnemen.

Zarate verruilde een half jaar geleden Velez Sarsfield voor Al-Sadd. Het was een opvallende stap voor de twintigjarige aanvaller, die Argentinië in juli nog had geholpen aan de winst op het jeugd-WK. In de finale tegen Tsjechië nam hij de winnende treffer voor zijn rekening (2-1).

Adriaanse deed twaalf keer een beroep op Zarate, die in Doha een contract heeft tot medio 2012. De Argentijnse belofte kwam tot drie competitiedoelpunten.
VI.nl

Talk about crappy career moves. Kom op, jongen. Doe het niet.

Mocht Adriaanse de nieuwe trainer van Ajax worden, dan stel ik als eis dat hij deze jongen meeneemt.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo jan 16, 2008 4:07 pm

Hij laat hem nu gaan, dus echt goed zal hij hem wel niet vinden. Drie goals in 12 potjes in Qatar zijn ook geen geweldige cijfers, ook al is het pas een broekie.

Het blijft hoe dan ook een opmerkelijke move.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 16, 2008 4:11 pm

Ik heb hem in Qatar uiteraard niet gevolgd, maar neem van mij aan dat deze jongen heel aardig kan ballen, Jinne.

martijn401

Bericht door martijn401 » vr jan 18, 2008 12:10 pm

Programma dit weekend:

Birmingham v Chelsea 15:00
Blackburn v Middlesbrough 15:00
Fulham v Arsenal 15:00
Tottenham v Sunderland 15:00
Portsmouth v Derby County 15:00
Reading v Man Utd 15:00
Newcastle v Bolton 17:15
Sun 20th January 2008
Wigan Athletic v Everton 13:30
Manchester City v West Ham Utd 16:00

Op papier makkelijke uitwedstrijden voor de top 3. Maar herpakt Arsenal zich en kan het Man Utd bijhouden?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr jan 18, 2008 12:26 pm

Voetbalzone.nl
Wigan Athletic heeft wederom de verdediging versterkt. In navolging van Maynor Figueroa, die gehuurd wordt van Deportivo Olimpia, is Erik Edman de tweede nieuwkomer deze week bij The Latics. De Zweed komt over van Stade Rennes.
Potentiele versterking voor ons, die voorlopig weer van het lijstje van MVG af kan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

goodfella

Bericht door goodfella » vr jan 18, 2008 6:11 pm

Iedereen hoor je over Arsenal, maar persoonlijk vind ik ManU het mooiste elftal hebben. Rooney, Tevez en C. Ronaldo voorin. :headbang.gif:

Die worden op hun slofjes kampioen en spelen finale CL.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 18, 2008 7:56 pm

Mooi team, dat zeker. Goed voetbal ook. Toch speelt Arsenal mooier voetbal. Al denk ik ook dat Man U kampioen gaat worden. Arsenal gaat het niet volhouden, te kleine selectie, te jonge spelers.

Al hoop ik wel dat Arsenal er weer bovenop komt....het gaat toch wat moeizamer laatste weken
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jan 18, 2008 10:40 pm

Hangt ervan af waar je van houdt. Ik vind Man United véél mooier voetbal spelen. Dat eeuwige getik bij Arsenal is ook mooi, maar het wordt nogal eens overdreven. Als Van Persie één op één staat, moet hij natuurlijk nooit die bal afspelen.

Bij Manchester wordt meer ruimte gecreëerd voor de acties van de aanvallers.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 19, 2008 6:25 am

Arsenal heeft net wat mooiere combinaties dwars door verdedigingen heen. Al moet ik inderdaad toegeven dat Man U de laatste weken voortreffelijk voetbal laat zien.

Wat werd Saha trouwens gemist tegen Newcastle :biggrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » za jan 19, 2008 1:55 pm

Bertje schreef:Hangt ervan af waar je van houdt. Ik vind Man United véél mooier voetbal spelen. Dat eeuwige getik bij Arsenal is ook mooi, maar het wordt nogal eens overdreven. Als Van Persie één op één staat, moet hij natuurlijk nooit die bal afspelen.

Bij Manchester wordt meer ruimte gecreëerd voor de acties van de aanvallers.
Dat heb ik nu ook. ManU kan de bal ook wel eeuwig in de ploeg houden als ze willen.

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 19, 2008 3:06 pm

Met het verschil dat Arsenal combinaties kan maken in de 16 van de tegenstander. Ik zeg niet dat Man U niet mooi speelt maar ik vind als liefhebber van mooi, technisch en aanvallend voetbal Arsenal net ff iets mooier spelen. Het Arsenal dat in het begin van het seizoen iedereen zoekspeelde dan. Laatste weken is het iets minder en begint Man U steeds beter en beter te spelen. De combinatie Tevez-Ronaldo heeft al wat schitterende doelpunten opgeleverd.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » di jan 22, 2008 9:04 pm

810 Teletekst di 22 jan
***OETBAL******************************
**** Litmanen op drempel van comeback
**Oud-Ajacied Jari Litmanen staat op de
drempel van een opmerkelijke comeback.
De 37-jarige Fin ondergaat woensdag bij
Fulham een uitgebreide medische keuring
en krijgt,als hij fit bevonden wordt,
een contract aangeboden bij de club uit
de Premier League.

Litmanen beëindigde in augustus vorig
jaar zijn loopbaan bij Malmö FF.In zijn
laatste seizoen speelde hij als gevolg
van blessures slechts twee duels voor
de Zweedse club.

Bij Fulham is Roy Hodgson trainer.Hij
werkte tot november nog als bondscoach
van Finland."Jari heeft de laatste tijd
heel hard gewerkt om fit te worden",zo
verklaarde Hodgson.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jan 25, 2008 3:44 am

Fulham heeft US-international en aanvaller Eddie Johnson gecontracteerd. Lijkt mij een uitstekende zet. Het valt nu nog maar te bezien of Fulham Nevland nog wil overnemen van FC Groningen. Ik hoorde ook van iemand dat Groningen al een Argentijn op het oog heeft als vervanger, maar die persoon wist me niet te vertellen wie. Ik ga het morgen even googlen.

Johnson dus. Het werd inmiddels wel tijd voor de overstap naar Europa, want op een gegeven moment verdoe je als Amerikaan natuurlijk gewoon je tijd in die MLS.

Afbeelding

jabu

Bericht door jabu » vr jan 25, 2008 8:49 am

Het komt uit The Sun, maar er is ook een filmpje van:
EMMANUEL ADEBAYOR sparked the amazing Arsenal butting row by calling Nicklas Bendtner ‘s**t’.

And SunSport can reveal the Carling Cup bust-up at Spurs was the result of a long-running feud between the strikers.

Adebayor today escaped an FA rap over the clash.

But a source said: “The first thing Adebayor said to Bendtner was ‘I’m only on because you are so s**t!’

"He has been on Bendtner’s case for a long time.

“The pair do not get on and it finally boiled over on Tuesday night when Adebayor came on as a sub with the team 4-0 down.

“Bendtner ignored him — but when Adebayor said the same thing again later on, Nicklas gave Manny the finger and it all kicked off.”

The warring team-mates had to be pulled apart as Adebayor nutted Bendtner in the face.

Violent conduct
Referee Howard Webb admitted he did not see what happened.

He spoke to both players after they had been separated by Arsenal captain William Gallas but the official insists he was not in a position to take any action.

The FA today decided not to take any action.

A spokesman said: “No formal disciplinary action will be taken against Emmanuel Adebayor.

“Both players will be written to to remind them of their responsibilities.”

Arsenal, who lost the semi-final 5-1, tried to take the heat off the club by releasing a statement from Adebayor.

The Togo star, 23, said: “I am sorry for the disagreement with my team-mate Nicklas and, overall, we should have been more calm.”

Bendtner, 20, will now demand clear-the-air talks, with boss Arsene Wenger mediating.
Nicklas Bendtner lijkt in ieder geval geen vrienden te zijn met Emmanuel Adebayor en William Gallas.

Baseman

Bericht door Baseman » vr jan 25, 2008 10:12 am

Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar dit lijkt me verre van gezond:
,,Ik voel de pijn weer. We waren verslaafd aan elkaar.’’
Agnes Neervoort, de moeder van voetballer Andy van der Meijde, in VI als ze verteltover de transfer van haar zoon van Ajax naar Inter Milaan in 2003.

,,We hebben samen gehuild. Het voelde echt als afscheid nemen. Ik wist dat het moment was aangebroken waarop ik hem zou kwijtraken. Toen hij de trap afliep, bleef hij maar roepen: ‘Ik ga je missen, ik ga je missen’.’’
Nogmaals Neervoort. Van der Meijde heeft een tatoeage op zijn borst met de naam van zijn moeder.

,,Andy wil het liefst dat ik continu hier in Engeland ben. Als ik naar huis ga, schrijf ik altijd hetzelfde briefje voor hem: ‘Ik hou van je lieverd. Ga me niet missen, want ik ben dicht bij je, waar ik ook ben. Liefs mama’.’’
Neervoort. Van der Meijde speelt nu bij Everton.

,,We spelen dan ook ons favoriete liedje af. Onderweg naar morgen van Ruth Jacott. Andy smeekt me op zo’n moment om te blijven.’’
Neervoort.

www.ad.nl
:drecul.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jan 25, 2008 10:22 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » vr jan 25, 2008 10:28 am

Ik vind deze topic veul logischer :hypocrite.gif: :1evil.gif:

Frank

Bericht door Frank » ma jan 28, 2008 3:37 pm

Leuke loting voor de achtste finales FA cup:

Manchester United - Arsenal
Liverpool - Barnsley (2)
Chelsea - Huddersfield Town (3)
Sheffield United (2) - Middlesbrough
Perston North End (2) - Portsmouth
Cardiff City (2) - Wolverhampton (1)
Coventry City (2) - West Bromwich Albion (2)
Bristol Rovers (3) - Southampton (2)
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 28, 2008 3:43 pm

Tevez en C. Ronaldo waren overigens weer bepalend! Rooney dikke prut. Al een paar weken
IK GELOOF!!!!!!

martijn401

Bericht door martijn401 » di jan 29, 2008 2:00 pm

Celtic krijgt aanvalslinie Samaras-Vennegoor

29/01/2008 13:12

Georgios Samaras vertrekt per direct bij Manchester City. De Griekse international denkt bij Celtic meer kans op speeltijd te krijgen.

Celtic neemt Samaras op huurbasis over Manchester City. De Schotse club heeft daarbij een optie tot koop bedongen. De veertienvoudig international, die zich sinds 2006 een Citizen mag noemen, is gelukkig met de verhuizing.

De 22-jarige Samaras stond open voor een (tijdelijk) afscheid van Manchester City, omdat manager Sven-Göran Eriksson de Griekse aanvaller veelal links laat liggen. Met het oog op het naderende EK wilde de oud-spits van SC Heerenveen aan spelen toekomen. Bij Celtic is hij de beoogde aanvalspartner van Jan Vennegoor of Hesselink.
vi

Gesloten