Kenneth Perez
Moderator: mods
- InnerHarbour
Nee hoor. We zijn met z'n 2-en. Al lijkt Perez me meer geschikt als een van de 3 aanvallers, KJH en Suarez zijn de andere 2.Real Ajax schreef: Ik zal dan wel de enige zijn die hier blij van wordt.![]()
Beleid is dit natuurlijk niet, maar Perez levert Ajax in de 2e seizoenshelft een goal of 15 aan assists en zelfgescoorde doelpunten op. Zo'n iemand is welkom en kan Ajax kampioen maken.
Ben benieuwd wat de schaamhaarvrije zone bij PSV daar tegenover zal weten te stellen. Perez heeft voor de winterpauze namelijk meer wedstrijden voor PSV gewonnen dan Ibi en Isi tezamen.
Te verwachten viel natuurlijk dat de 'HtC kliek' moord en brand schreeuwt. En dat zal blijven doen, hoeveel goals en assists Perez ook zal optafelen. Heerlijk zo'n voetballer die zulke extreme reacties oproept, dat hoort bij Ajax.
Net als z'n eigenzinnigheid, z'n heerlijke traptechniek en z'n enorme spelinzicht bij Ajax hoort. Perez verdubbelt met z'n komst op slag het intelligentieniveau van deze vrijwel hersendode selectie. Welkom thuis, Kenneth!
Hij roept van alles op? Leuk, maar dan wel op zijn niveau. Hij wordt nu omschreven als een speler van wereldniveau??? Hebben Barcelona RM, Milan weer zitten slapen?
Vergeet niet eraan te denken dat hij allen maar scoorde als invaller en niet als basisspeler (op een strafschop na en misschien één verdwaald doelpunt)
Vergeet niet eraan te denken dat hij allen maar scoorde als invaller en niet als basisspeler (op een strafschop na en misschien één verdwaald doelpunt)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Precies. Alleen al zijn gezeik en gedrein dat hij weg wilde had genoeg reden moeten zijn om hem NIET terug te halen.Maarten127 schreef:Wat een geouwehoer dat ze hem niet weg hadden moeten doen.. hij moest en zou per se weg.. het liefste naar een concurent...
Daarbij: Perez kan er niet tegen als hij wissel staat. Dat kán niet in het topvoetbal.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Thomas wordt nat als hij aan de clubliefde van Perez denkt, maar als het aan Perez lag dan was hij naar Feyenoord overgestapt en als hij daar het hele seizoen in de basis had gespeeld, dan had hij daar ook na de winterstop nog gevoetbald.Maarten127 schreef:Wat een geouwehoer dat ze hem niet weg hadden moeten doen.. hij moest en zou per se weg.. het liefste naar een concurent...
Mee eens.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef: MVG trek even je conclusie aub. Dit is niets meer of minder dan wanbeleid.
Ook mee eens. Maar Perez is natuurlijk vertrokken omdat HtC bleef. MVG wilde wel door met Perez.Wel respect dat hij hem terughaalt, had geen enkele andere TD gedaan denk ik. Want je geeft dan zelf toe dat je grote fouten hebt begaan.
Zonder de discussie over te willen doen. Perez is weg gegaan omdat hij onder een trainer moest werken die hem om andere dan voetbaltechnische redenen geen eerlijke kans wilde gevenjoey schreef:Precies. Alleen al zijn gezeik en gedrein dat hij weg wilde had genoeg reden moeten zijn om hem NIET terug te halen.Maarten127 schreef:Wat een geouwehoer dat ze hem niet weg hadden moeten doen.. hij moest en zou per se weg.. het liefste naar een concurent...
Daarbij: Perez kan er niet tegen als hij wissel staat. Dat kán niet in het topvoetbal.
Maar hij is nog altijd zelf weg gegaan. Hij heeft zelf een vertrek geforceerd. Als je dat dan in de schoenen van van geel schuift ben je wel héél erg bezig met je persoonlijke oorlogje (deze zin hoeft niet op jou te slaan trouwens, geen zin om terug te lezen of het al dan niet op jou zou slaan..)LucaS schreef:Zonder de discussie over te willen doen. Perez is weg gegaan omdat hij onder een trainer moest werken die hem om andere dan voetbaltechnische redenen geen eerlijke kans wilde gevenjoey schreef:Precies. Alleen al zijn gezeik en gedrein dat hij weg wilde had genoeg reden moeten zijn om hem NIET terug te halen.Maarten127 schreef:Wat een geouwehoer dat ze hem niet weg hadden moeten doen.. hij moest en zou per se weg.. het liefste naar een concurent...
Ik hoop dat perez zelf met hangende pootjes teruggekeerd is en dat hij geleerd heeft om niet meteen te gaan huilen als hij er een keertje naast staat. Dan zou het wel eens wat kunnen worden..
Zo is het maar net.LucaS schreef: Zonder de discussie over te willen doen. Perez is weg gegaan omdat hij onder een trainer moest werken die hem om andere dan voetbaltechnische redenen geen eerlijke kans wilde geven
Wie in Colin wel een voor Ajax geschikte speler ziet en in Perez niet handelt niet in het belang van de club, maar op persoonlijk niveau. Perez werd door Het leC gedemoniseerd, hij moest wel vertrekken.
- Cluijffert
Als je de discussie niet over wilt doen, dan moet je ook die controversiële stelling daarna niet herhalenLucaS schreef:Zonder de discussie over te willen doen. Perez is weg gegaan omdat hij onder een trainer moest werken die hem om andere dan voetbaltechnische redenen geen eerlijke kans wilde geven

Maar het liefst wilde hij bij Ajax voetballen. Hij loopt weg bij de club die de afgelopen drie seizoenen kampioen is geworden en sluit weer aan bij de club die al jarenlang uitblinkt in wanbeleid. Vanaf dag 1 bij PSV heeft hij niet onder stoelen of banken gestoken dat hij het liefst in Amsterdam voetbalde, maar dat was gewoon onmogelijk met Ten Cate als trainer.Harm schreef:Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Thomas wordt nat als hij aan de clubliefde van Perez denkt, maar als het aan Perez lag dan was hij naar Feyenoord overgestapt en als hij daar het hele seizoen in de basis had gespeeld, dan had hij daar ook na de winterstop nog gevoetbald.
Van de zomer wilde hij het liefst bij psv of kakkerlakken voetballen.. hij moest en zou per sé weg... moet ik de interviews er nog bij zoeken voor je?Thomas schreef:Maar het liefst wilde hij bij Ajax voetballen. Hij loopt weg bij de club die de afgelopen drie seizoenen kampioen is geworden en sluit weer aan bij de club die al jarenlang uitblinkt in wanbeleid. Vanaf dag 1 bij PSV heeft hij niet onder stoelen of banken gestoken dat hij het liefst in Amsterdam voetbalde, maar dat was gewoon onmogelijk met Ten Cate als trainer.Harm schreef:Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Thomas wordt nat als hij aan de clubliefde van Perez denkt, maar als het aan Perez lag dan was hij naar Feyenoord overgestapt en als hij daar het hele seizoen in de basis had gespeeld, dan had hij daar ook na de winterstop nog gevoetbald.
- LouisXIV & co
Deze aankoop moet je volgens mij gewoon als een reparatie zien van de blunder van afgelopen zomer. Nu dit is rechtgezet kunnen we ons op de echte aankopen richten. Ben er van overtuigd dat Ajax nog niet klaar si met shoppen. Maar we zullen zien. Voorlopig zeg ik: welkom tgerug Kenneth!joey schreef:Misschien mag hij het niet uitgeven of zo? Anders begrijp ik het niet. Voor een miljoen of tien haal je op zeker een creatieve middenvelder die beter en jonger is dan Kenneth Perez. Of denkt MVG echt dat Perez een speler van ongekende klasse is?Mr. Ajax schreef:Dat blijkt uit 27 miljoen + 17 miljoen + 5 miljoen + plus wat we al eerder hadden aan transfergeld. We halen Perez omdat we een incomptente technisch directeur hebben. Aan het geld ligt het echt niet.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
Klopt, en vor een heel groot gedeelte is dit ook gewoon een goeie selectie. Hij heeft de verdediging verontachtzaamd, maar is tevens verantwoordelijk voor aankopen als Davids, KJH, Suarez, Kennedy, Gabri en Perez (2 xJansma schreef:volgen mij is hij toch ook voor een erg groot onderdeel schuldig aan de huidige selectie...LouisXIV & co schreef:Volgens mij hebben we dat geld juist te danken aan deze technisch directeur.Mr. Ajax schreef:We halen Perez omdat we een incomptente technisch directeur hebben. Aan het geld ligt het echt niet.
Effe blijven opletten en niet zo zwart-wit denken. Van Geel heeft fouten gemaakt, maar zeker ook goede dingen gedaan.

Nogmaals: Van Geel heeft fouten gemaakt, maar hij doet ook gewoon goeie dingen. En hij gaat zijn fouten van de zomer (waarbij hij te veel heeft geluisterd naar HTC) nu rechtzetten, zodat we alsnog kampioen worden. Trus me!
-
Hij moest weg van HTC. Van Geel (kijk de interviews er maar op na) wilde hem dolgraag behouden en heeft er alles aan gedaan. Hij heeft zelfs nog de eerste training van dit jaar meegedaan, maar Henk had z'n beslissing al genomen. Nadat Perez getekend had bij psv heeft hij nooit Ajax is diskrediet gebracht, sterker nog, hij vond Ajax het hoogst haalbare in Nederland.Maarten127 schreef:Van de zomer wilde hij het liefst bij psv of kakkerlakken voetballen.. hij moest en zou per sé weg... moet ik de interviews er nog bij zoeken voor je?Thomas schreef:Maar het liefst wilde hij bij Ajax voetballen. Hij loopt weg bij de club die de afgelopen drie seizoenen kampioen is geworden en sluit weer aan bij de club die al jarenlang uitblinkt in wanbeleid. Vanaf dag 1 bij PSV heeft hij niet onder stoelen of banken gestoken dat hij het liefst in Amsterdam voetbalde, maar dat was gewoon onmogelijk met Ten Cate als trainer.Harm schreef:Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Thomas wordt nat als hij aan de clubliefde van Perez denkt, maar als het aan Perez lag dan was hij naar Feyenoord overgestapt en als hij daar het hele seizoen in de basis had gespeeld, dan had hij daar ook na de winterstop nog gevoetbald.
Maar hoe je het went of keert, Van Geel is de weg een beetje kwijt. Dat Perez nu terugkeert is direct terug te linken naar Henk ten Cate. En Van Geel vind nog steeds dat hij met Henk een juiste trainer had binnengehaald. Dan vind ik dat Van Geel daar eerlijk over moet zijn en zijn fout moet toegeven. Ook over de rest van zijn aankopen mag hij weleens een boekje opendoen. Schaduwlijst? Breedteaankopen?
Ten Cate had gelijk om die onrustzoekende Perez weg te doen. Als hij echt een goede was dan had PSV hem ook niet zomaar weggedaan.
Maar Van Geel denkt dat hij meer over de kleedkamersfeer weet dan trainer Ten Cate of heel PSV.
Nu hebben we Perez tot juni 2009. Volgend seizoen zal hij al weer 34 zijn en geen zin hebben om op de bank te zitten maar niemand zal hem willen kopen, en dan zit Ajax nog een jaar salaris te betalen voor een bankzitter.
Dit is echt een vreemde (her)aankoop.
Maar Van Geel denkt dat hij meer over de kleedkamersfeer weet dan trainer Ten Cate of heel PSV.
Nu hebben we Perez tot juni 2009. Volgend seizoen zal hij al weer 34 zijn en geen zin hebben om op de bank te zitten maar niemand zal hem willen kopen, en dan zit Ajax nog een jaar salaris te betalen voor een bankzitter.
Dit is echt een vreemde (her)aankoop.
Laatst gewijzigd door bryan op di jan 01, 2008 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- LouisXIV & co
Waar komt die enorme afkeer toch vandaan bij jou? Is bijna niet meer gezond te noemen. Je doet net of we Co Adriaanse hebben binnengehaald.joey schreef:Nee, om voetbaltechnische redenen. Perez is geen 10, daar heeft HtC groot gelijk in. Nu gaat hij wel op 10 spelen, neem ik aan. De natte droom van Perez: iedereen in dienst van Zijne Majesteit.![]()
-
Vorig jaar ten tijde van de winterstop werd bekend dat een aantal spelers speciaal om HTC per direct Ajax wilden verlaten. Wie dat zijn geweest weet niemand, maar De Mul was er zeker één van. De Mul was bij nader inzien toch niet zo slecht als we dachten, als je ziet wat we nu hebben lopen.bryan schreef:Ten Cate had gelijk om die onrustzoekende Perez weg te doen. Als hij echt een goede was dan had PSV hem niet zomaar weggedaan.