Edgar Davids
Moderator: mods
Davids die Leonardo terecht wijst/scherp zet, en Leo, met een staat van dienst, een lijst van topclubs achter zijn naam, accepteert het niet en bekt terug ... tja ...Ajaciedjuh schreef:Davids is terug
Blij met de punten ...
Van je afbijten, lol.Moet je wel een reden hebben en niet als je een slappe houding op de training (al ) hebt.LucaS schreef:Wil je dan grijze muisen die het over zich heen laten komen als iemand een grote bek tegen ze opzet? Prima, van je afbijten.
Btw:Lucas, iets te veel aan de muisen gezeten de laatste dagen ?

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Wat jij nu zegt is ook het stokpaardje van Derksen. Ik ben het daar totaal niet mee eens. Op die training zijn in mijn ogen inderdaad 3 punten te verdienen. Als je al slap traint dan zal het er in de wedstrijd nooit uit komen. Op de training moet je op het scherpst van de snede trainen aan automatismen, conditie, etc. Daar zorg je er voor dat je in het weekend scherp bent. Bovendien is de situatie in Nederland niet te vergelijken met bv. Engeland. Ajax speelt alleen competitie en moet een paar keer per jaar opdraven voor een bekerwedstrijdje. Dan zal je de rest van de tijd keihard tweemaal per dag moeten trainen om beter te worden. Je kan hooguit de laatste training(en) voor de wedstrijd wat rustiger aan doen om niet uitgeput op het veld te staan. Derksen vindt altijd dat de training in Nederland overschat wordt, maar verwacht wel dat spelers na de training nog blijven hangen om te werken aan hun vrije trap, etc. Dat is in mijn ogen niet met elkaar te rijmen.brigade zuid schreef:Ach in Nederland vinden we de training o zo belangrijk, net of daar 3 punten te halen zijn.. in andere landen bestaat een training uit een beetje onderhoud, beetje aanlummelen, langzaam toewerken naar de volgende wedstrijd. Als je er op zondag maar staat.
Die mentaliteit van op halve kracht komen we er ook wel heerst veels te veel bij dit Ajax. Ik ben blij met profs als Davids die het gras opvreten en verwende jongetjes ook op de training aanpakken.
Laatst gewijzigd door jabu op di dec 25, 2007 3:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Valt wel mee, volgens mij. LVG benadrukte juist steeds dat Davids in de groep een sociale jongen was.Bertje schreef:Ook niet in zijn ééntje. Daarnaast heeft Edgar altijd bekend gestaan om zijn egoïstische gedrag.
Wat je ook van Davids vindt, hij heeft het door zijn mentaliteit een heel eind geschopt. Grotere talenten dan hij zijn ten onder gegaan. Onze jonge spelers mogen zich best iets van hem aantrekken, want zelf kunnen ze voorlopig alleen dromen van de clubs waar Davids heeft gespeeld.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens mij zat er iets teveel STUF in jou(w) stukje kerskalkoen Bertje.Bertje schreef:Dat van Leonardo vind ik sowieso wel overdreven, maar dat Edgar 'Maradona' Davids hem dan terecht moet wijzen is naar mijn mening gewoon een beetje zielig.joey schreef:Leo denkt dat hij god zelf is. Heel goed dat Davids hem op zijn plaats zet.

Blij met de punten ...