Nou hij heeft een mooie vrouw.Ging mij om de gok van een speler die 1.5 jaar niet meer fatsoenlijk gepresteerd heeft als B.Die 1.5 jaar niet geen hoog nivo meer heeft laten zien.Dan mag men gaan roepen dat dat komt omdat Chelsea net iets te hoog gegrepen is, maarja dat kun je dan over andere spelers ook gaan roepen.Voor het zelfde geld is zijn tijd in Duitsland de tijd geweest dat ie boven z'n top heeft staan te ballen.Maar ook daar heb ik wedstrijden van B. gezien die me aan Heitinga deden denken.wimpey schreef:Luque is een luie flikker, volledig blasé, een onuitstaanbare primadonna en i.m.o. lichamelijk sowieso niet meer geschikt voor topvoetbal. Een echte Ajax-aankoop: Newcastle kon die sufkut aan de straatstenen niet kwijt en wie haalt 'm op en geeft 'm een moddervet contract? Juist.Voetske schreef: Dat was Luque ook.
Iedereen die het voetbal een heel klein beetje volgt, kon vantevoren inschatten dat dit een oerdomme zet was. De hoogbetaalde heren die er hun beroep van hebben weten te maken, kunnen die kennis blijkbaar niet aan de dag leggen. In-com-pe-ten-tie. Om droevig van te worden.
Blijft een gok ...