En dan?joey schreef:Hopelijk klopt Inter PSV door zo'n gluiperig Italiaans doelpuntje.
UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
Wouters lijkt me niet zo dom om Salcido opnieuw rechts in de zone rond te laten zwerven. Ik hoop dat PSV met Rajkovic, Marcellis en Salcido achterin gaat spelen tegen Ajax. Salcido dan als meest linker verdediger.joey schreef:Die Salcido wordt vanavond een paar keer flink te kijk gezet. Hopelijk kijkt Suarez ook!
Lazovic lijkt buiten de 16 haast een betere voetballer dan binnen de 16. Ze hadden hem misschien beter als linkshalf op kunnen leiden.Thomas schreef:Iederaan aan het kijken hoe Aissati invalt?
Lazovic heeft wel bijzonder weinig overzicht, zeg. Poeh, hij ziet het gewoon niet.
Aissati laat wederom zien dat hij echt wel wat kan. Helaas zal ie in de winterstop wel verkassen.
Dat is wel het meest waarschijnlijke. Het lijkt me voor de Ajax-verdediging echter lastig als Farfán en Reis samen voorin staan omdat die allebei moeilijk in te schatten zijn in het strafschopgebied. Die twee zouden de hele verdediging uit elkaar kunnen spelen.Jöhnk schreef:Ja, maar Jan Wouters maakt de opstelling. En die zet Reis liever op de tribune dan in de basis.