Ajax - PSV 30-01-2008
- Buizerd427
Topwedstrijden staan toch vaak "op zich" ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe het mentaal bij beide ploegen voor staat. Heeft psv echt geen vertrouwen in Jan Wouters dan wint Ajax. Is psv na een eventuele nederlaag vanavond er gebrand op, om dan tegen ons maar wel te winnen. Dan wordt het lastig voor Ajax.
Als Ajax speelt zoals de laatste weken, vooral verdedigend, dan kunnen we die overwinning wel vergeten. Maar ik hoop dat iedereen super gemotiveerd is en van kiet af aan, keihard op klapt. Om zo met hard en technisch gedurfd en aanvallend spel psv af te troeven.
Als Ajax speelt zoals de laatste weken, vooral verdedigend, dan kunnen we die overwinning wel vergeten. Maar ik hoop dat iedereen super gemotiveerd is en van kiet af aan, keihard op klapt. Om zo met hard en technisch gedurfd en aanvallend spel psv af te troeven.
Tsjah...Buizerd427 schreef:Topwedstrijden staan toch vaak "op zich" ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe het mentaal bij beide ploegen voor staat. Heeft psv echt geen vertrouwen in Jan Wouters dan wint Ajax. Is psv na een eventuele nederlaag vanavond er gebrand op, om dan tegen ons maar wel te winnen. Dan wordt het lastig voor Ajax.
Deze post heeft nogal een hoog `open deuren intrappen` gehalte.

- Buizerd427
-
`'Topduels eredivisie in gevaar'
AMSTERDAM - De zogenaamde 'superduels' die voor komend weekeinde op het programma staan, gaan mogelijk niet door. De politie overweegt namelijk acties te voeren rond de duels in de eredivsie. Zaterdagavond speelt Feyenoord thuis tegen AZ. Een dag later vindt de directe strijd om de koppositie plaats tussen Ajax -PSV. Als de acties van de politie doorgaan, dan bestaat de mogelijk dat de burgemeesters in de voetbalsteden de competiewedstrijden verbieden.
De politie wil met de acties hun eisen kracht bijzetten voor een betere CAO en meer loon.
De T.
Blij met de punten ...
-
De pleuris zal dan helemaal uitbreken...Voetske schreef:`'Topduels eredivisie in gevaar'
AMSTERDAM - De zogenaamde 'superduels' die voor komend weekeinde op het programma staan, gaan mogelijk niet door. De politie overweegt namelijk acties te voeren rond de duels in de eredivsie. Zaterdagavond speelt Feyenoord thuis tegen AZ. Een dag later vindt de directe strijd om de koppositie plaats tussen Ajax -PSV. Als de acties van de politie doorgaan, dan bestaat de mogelijk dat de burgemeesters in de voetbalsteden de competiewedstrijden verbieden.
De politie wil met de acties hun eisen kracht bijzetten voor een betere CAO en meer loon.
De T.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik denk dat een ploeg die met het mes tussen de tanden speelt en durft te voetballen dit PSV kan verslaan. Wanneer Ajax als team opereert en als team 11 keihard werkt, valt er tegen dit PSV wel wat te halen. Verval bij PSV is dit seizoen en vorig seizoen enorm groot. Daar moet Ajax van kunnen profiteren.Voetske schreef:Tja, gezien het spel van beide teams mag je niet veel verwachten.Hun middenveld lijkt me degelijker dan het onze, hun achterhoede ook.Voorhoedes gaan gelijk op.Wat wil je als trainer, alles op de aanval met het risico dat je, net als eerdere jaren weer punten gaat inleveren, of iets defensiever, behoudener, immers Psv is de club die punt achterstaat.
Jij hebt een aantal wedstrijden niet gezien, dat is wel duidelijk. Feyenoord-uit, Utreg-uit: daar zag ik een team dat werkte en mentaal sterk was. Met die instelling en de uitvoering zoals ie in Utreg was, pak je dit PSV.joey schreef:Als team opereert? Keihard werkt? Jij wilt iets dat we dit seizoen nog niet hebben gezien!
Ik denk dat dit Ajax dit PSV kan verslaan door simpelweg de minimale voorwaarden op te brengen: concentratie, opofferingsgezindheid, keihard werken, de duels aangaan, lef tonen en de grens van het toelaatbare zoeken.
- AT Toto winner 09/10
PSV krijgt gewoon rammel van het C-elftal van Inter. En zondag van Ajax.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me niet voorstellen dat PSV vanavond niet gaat proberen te winnen van Inter. Dat gaat ze hoe dan ook krachten kosten; fysiek als ze voor de 3 punten gaan, mentaal als ze op hun falie krijgen.
- AT Toto winner 09/10
Ga dat maar aan al die buitenlanders van jullie vertellen. Die zijn gekomen voor de CL.Harm schreef:Moet PSV vanavond volle bak?joey schreef:Aankopen? Eerst zien, dan geloven!
PSV moet vanavond volle bak. Dat zou voor Ajax een voordeel kunnen zijn.
Het kampioenschap is het belangrijkste hoor.
Het stinkt aan alle kanten!