Engeland en Schotland
Moderator: mods
Hij wil sowieso niet meer in Engeland werken, heeft hij gezegd. Maar ook uit financieel oogpunt is het logisch. Het scheelt je namelijk geen 4, maar 12 miljoen euro als je bij een andere club tekent buiten Engeland en bij die club ook 8 miljoen euro opstrijkt.Baseman schreef:Mourinho heeft 3 jaar lang 8 miljoen Euro per jaar op kunnen strijken en kan datzelfde bedrag bij de Spurs verdienen, maar hij doet het niet omdat hij anders geen 12 miljoen afkoopsom krijgt ?
Alsof het verschil van 4 miljoen dan nog wat uitmaakt...wat een bedragen zeg.
En dat op de dag van het 125 jarig bestaan, met de nodige feestlijke festiviteiten. Arme SpursPeter schreef:Spurs - Aston Villa staat voorlopig op 1-3. Ik denk dat je alleen je inzet terug krijgt wanneer je voorspelt dat Jol er morgen uit ligt. Wij lopen te zanikken om HtC, maar Jol heeft werkelijk waar een wanprestatie geleverd bij de Spurs.

Toch nog 4-4 geworden. De vraag is of het voldoende is...
BBCTottenham 4-4 Aston Villa
By Chris Bevan
Younes Kaboul completed an amazing comeback from Tottenham as they fought back from 4-1 down to hold Aston Villa.
Dimitar Berbatov nodded Spurs in front but Martin Laursen levelled after Paul Robinson's error, then made it 2-1 when he deflected in Zat Knight's header.
Gabriel Agbonlahor drilled home a third and Craig Gardner's low free-kick made it 4-1 before Pascal Chimbonda replied after Jermain Defoe had hit the post.
Defoe's penalty pulled another goal back before Kaboul's late leveller.
Net een heerlijke wedstrijd zitten kijken: Arsenal-Sunderland!
Als iemand de hele wedstrijd kan kijken, zeker doen!
Schitterende goals, mooie combinaties, en een Sunderland dat heel goed meevoetbalt.
Arsenal is gewoon genieten, dankzij een foutje van de scheidsrechter was het een schitterende spannende voetbalwedtrijd geworden.
Van Persie met een snoeiharde vrije trap die hij erin knalt en een mooie 2e goal na een knappe actie van Walcott. De goals van Sunderland ook het kijken waard! Heb genoten
Als iemand de hele wedstrijd kan kijken, zeker doen!
Schitterende goals, mooie combinaties, en een Sunderland dat heel goed meevoetbalt.
Arsenal is gewoon genieten, dankzij een foutje van de scheidsrechter was het een schitterende spannende voetbalwedtrijd geworden.
Van Persie met een snoeiharde vrije trap die hij erin knalt en een mooie 2e goal na een knappe actie van Walcott. De goals van Sunderland ook het kijken waard! Heb genoten
IK GELOOF!!!!!!
Torres loopt 1 op 2 in de competitie (hij speelde 8 wedstrijden, waarvan 2 als invaller) en scoorde al een hattrick in de League Cup.elliquido schreef:robinson was weer niet sterk bij de spurs, en non scoring Tores van Liverpool in de laatste minuut gelijk.
Jol zit ook echt in de hoek waar de klappen vallen
Jammer trouwens dat Robbie Keane zo grillig is. Hij scoort de meest geweldige goals en ontpopt zich vaak als een waar duvel uit een doosje. Mooi spelertje.
Speciaal voor Wimpey: Carlos Tevez is inmiddels basisspeler bij Manchester United. En hij scoorde afgelopen zaterdag een geweldige goal tegen Wigan.
Manchester City is overigens zeker de moeite waard om een keer te bekijken. Vooral Elano en de overige middenvelders zijn goed bezig, om over Michah Richards nog maar te zwijgen.
De beelden:
Manchester United-Wigan Athletic 4-0
Manchester City-Middlesbrough 3-1
Bolton Wanderers-Chelsea 0-1
Liverpool-Tottenham 2-2
Arsenal-Sunderland 3-2
www.voetbalonline.nl, 11 oktober 2007 13:15 - Je kan er natuurlijk je horloge op gelijkzetten dat Chelsea, in navolging van Hsv Hamburg in Duitsland en Real Madrid in Spanje, nu het Nederlandse filiaal in Engeland gaat worden. Volgens Tuttosport is de belangstelling van Inter en Juventus voor Rafael van der Vaart beduidend afgekoeld, sinds men weet dat Chelsea op de markt is voor de Oranje-international.
- Drogba wil Chelsea verlaten
LONDEN - Didier Drogba ziet voor zichzelf geen toekomst meer bij Chelsea. Dat zegt de Ivoriaanse voetballer in een interview met het tijdschrift 'France Football' dat vrijdag verschijnt. "Ik wil vertrekken", aldus Drogba.
De 29-jarige spits heeft het niet meer naar zijn zin bij de Londense voetbalclub sinds het vertrek van de Portugese trainer José Mourinho in september.
"Er is iets bij me gebroken sinds Mourinho weg is. Niets kan mij nog op andere gedachten brengen. Ook niet de mogelijke komst van Ronaldinho en Kaka volgend seizoen."
Nu.nl
Mocht hij daadwerkelijk weggaan, welke vervanger zal Chelsea dan op he oog hebben? Misschien heeft Ten Cate suggesties?
-
Jij denkt dat Jol de enige optie naast Koster is om de boel per direct over te nemen, Lucas?
Jol doet het op dit moment dramatisch, maar ik betwijfel of er een andere trainer was geweest die Tottenham wel tussen de grote vier had gezet.
Balen voor Sevilla.Raymon schreef:Jol krijgt een staande ovatie op White Hart Lane nadat bekend is geworden dat hij voor de wedstrijd tegen Getave (momenteel 1-2) z'n ontslag heeft aangeboden.
Ramos wordt waarschijnlijk z'n vervanger.
Jol doet het op dit moment dramatisch, maar ik betwijfel of er een andere trainer was geweest die Tottenham wel tussen de grote vier had gezet.
Hij heeft er natuurlijk een hoop geld mogen uitgeven maar dat doen de meeste clubs daar. Ik zou wel eens een ranglijst van begroting willen zien in de PL. Daar zal Tottenham toch niet bij de eerste vier staan?
Ik denk dat hij met de club toch wel een stap voorruit heeft gezet. Een paar keer op rij europees voetbal en op een haar na zelfs een keer CL. Zo slecht is dat niet. Alleen dit jaar gaat het ronduit slecht maar het seizoen is natuurlijk nog jong.
Ik denk dat hij met de club toch wel een stap voorruit heeft gezet. Een paar keer op rij europees voetbal en op een haar na zelfs een keer CL. Zo slecht is dat niet. Alleen dit jaar gaat het ronduit slecht maar het seizoen is natuurlijk nog jong.
Nil volentibus arduum
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Google premier league richest clubs
De Spurs staan met hun begroting op de zesde plaats, achter Manchester United, Chelsea, Arsenal, Liverpool en Newcastle United: http://money.uk.msn.com/consumer/footba ... id=5872436
Dat was twee jaar geleden ook al zo: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4269991.stm
In 2001/2002 stonden de Spurs nog 7e op de financiele ranglijst, maar ze hebben Leeds United inmiddels achter zich gelaten: http://soccernet.espn.go.com/news/story ... 68&cc=5739
Opvallend: Arsenal heeft tegenwoordig een hogere begroting dan Chelsea en Manchester United. Dat nieuwe stadion levert aardig wat op.
De Spurs staan met hun begroting op de zesde plaats, achter Manchester United, Chelsea, Arsenal, Liverpool en Newcastle United: http://money.uk.msn.com/consumer/footba ... id=5872436
Dat was twee jaar geleden ook al zo: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4269991.stm
In 2001/2002 stonden de Spurs nog 7e op de financiele ranglijst, maar ze hebben Leeds United inmiddels achter zich gelaten: http://soccernet.espn.go.com/news/story ... 68&cc=5739
Opvallend: Arsenal heeft tegenwoordig een hogere begroting dan Chelsea en Manchester United. Dat nieuwe stadion levert aardig wat op.
Marillion schreef:Ik zou wel eens een ranglijst van begroting willen zien in de PL. Daar zal Tottenham toch niet bij de eerste vier staan?
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................