Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Offtopic: Barclays trekt bod in op AbnAmro.Hoelang duurt dat contract nog van AJAX.LucaS schreef:Ach kijk, daar is de adder. de clubs zijn er nog niet uit en Henk wil zijn positie bij het publiek niet nog onmogelijker maken. Stel je voor dat hij zegt te willen en het komt niet rond. Hoewel ik niet zou weten waarom Ajax hem niet zou laten gaan
Ontopic: Ach, zo gaat het spelleke nu eenmaal.Hij wil niet weg, maar toch wel.
Blij met de punten ...
Kans dat Ajax de deal tegenhoudt totdat de gewenste vervanger beschikbaar is. Of Ajax probeert er 'gewoon' de beste deal uit te slepen.LucaS schreef:Ach kijk, daar is de adder. de clubs zijn er nog niet uit en Henk wil zijn positie bij het publiek niet nog onmogelijker maken. Stel je voor dat hij zegt te willen en het komt niet rond. Hoewel ik niet zou weten waarom Ajax hem niet zou laten gaan
Of hij blijft echt.
Maar goed, het is zoals Voetske zegt. Hij wil blijven, maar toch ook niet.
-
Sigi Lens maakt er geen geheim van, dus ik verwacht eigenlijk dat we een scenario krijgen dat Lucas schetst.Jöhnk schreef:Kans dat Ajax de deal tegenhoudt totdat de gewenste vervanger beschikbaar is. Of Ajax probeert er 'gewoon' de beste deal uit te slepen.LucaS schreef:Ach kijk, daar is de adder. de clubs zijn er nog niet uit en Henk wil zijn positie bij het publiek niet nog onmogelijker maken. Stel je voor dat hij zegt te willen en het komt niet rond. Hoewel ik niet zou weten waarom Ajax hem niet zou laten gaan
Of hij blijft echt.
Maar goed, het is zoals Voetske zegt. Hij wil blijven, maar toch ook niet.
Ach ja, de kapitein en het schip...oud verhaal.Jöhnk schreef:Dat zal wel, maar het blijft een laffe streek.Duke schreef:Ik denk dat ze bij Ajax (van Geel) al lang blij zijn dat hij zo weggaat. Zoals 666 al terecht opmerkt; bij elk puntverlies zou de kritiek weer opzwellen, en de druk om hem te ontslaan toenemen.
Danny zou gevochten hebben.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
De soap is nog lang niet ten einde denk ik. Om 16u schijnt er een persconferentie te zijn van die Grant vanuit Chelsea, dus wie weet wat die gozer gaat zeggen.
Bovendien was er een Engelse journalist van The Sun, diezelfde gast die dat stukje schreef wat eerder in dit topic is gepost (artikel uit the sun) die een bandrecordertje bij zich had waarop Sigi Lens letterlijk zei dat Ten Cate overeenstemming had bereikt met Chelsea.
Overigens een redelijk weirde gozer, maar hij had het toch echt op tape staan.
Ben benieuwd, dit geeft in ieder geval nog lang geen garantie dat Ten Cate tot de zomer blijft. The story continues...
Bovendien was er een Engelse journalist van The Sun, diezelfde gast die dat stukje schreef wat eerder in dit topic is gepost (artikel uit the sun) die een bandrecordertje bij zich had waarop Sigi Lens letterlijk zei dat Ten Cate overeenstemming had bereikt met Chelsea.
Overigens een redelijk weirde gozer, maar hij had het toch echt op tape staan.
Ben benieuwd, dit geeft in ieder geval nog lang geen garantie dat Ten Cate tot de zomer blijft. The story continues...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat het zaakje stinkt is een ding wat zeker is. MVG werd na de dvd-presentatie belaagd door journalisten, maar wilde geen commentaar geven.Jöhnk schreef:Als HTC zo graag bij Ajax wil blijven, waarom onderhandelt hij dan met Chelsea?
Dit zaakje stinkt aan alle kanten. Ik sluit ook niet uit dat MVG weer een van zijn rattenstreken heeft uitgehaald. In dat geval zou ik, als ik HTC was, net als Danny Blind eens flink aan de boom gaan schudden.
HTC onderhandelt/ of spreekt in ieder geval een dag voor Zagreb thuis met Chelsea... Ook niet echt chique.
Ten Cate: "Het klopt in ieder geval niet dat ik al bij Chelsea heb getekend. Ik heb ook niet het idee dat ik weg moet bij Ajax. Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen. Volgens mij heeft geen enkele Nederlandse club deze week kunnen overtuigen."

Ga toch weg met dat verhaal dat we internationaal niet mee kunnen. Niemand, maar dan ook niemand verwacht van Ajax en HtC dat zij Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Chelsea, etc. van het kastje naar de muur spelen. Dat wordt inderdaad lastig met de middelen die Ajax en HtC tot hun beschikking hebben. Maar kom niet aan met die onzin op het moment dat je tegen Europese middenmoters en dwergen speelt die het met een schijntje van het budget van Ajax moeten doen.HtC schreef:Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen."
Dinamo Zagreb heeft aan het begin van dit seizoen Eduardo da Silva en Corluka verkocht aan Arsenal en Man City. Net zoals dat Ajax Babel en Sneijder is kwijtgeraakt. Ik kan toch niet anders zeggen dan dat Dinamo over twee wedstrijden de terechte winnnaar was. Bij Dinamo zie je wel positiespel en automatismen in het spel. Bij Ajax lijkt het spel nergens op. Ajax hoeft, nogmaal, Real Madrid niet weg te spelen. Maar tegen kleinere tegenstanders moet je op z'n minst iets zien wat er op duidt dat HtC al anderhalf jaar dagelijks met deze selectie aan het trainen is.
-
Ja... daar zal het ook niet aan liggen... ik kan het ook aan om 10 euro voor een CD van BZN te kopen, maar heb ik het er voor over?? Neen...bryan schreef:Ik denk dat Chelsea de bedragen van Ajax makkelijk aan kan.
Het is Ten Cate die hier de beslissing moet maken.
Chelsea gaat geen miljoenen uitgeven aan ten Cate... (denk ik)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
nu.nlHtC: Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen.
Kijk hier wordt ik dus zo pissig van, wat een slap gelul Henkie, we worden door cluppies uitgeschakeld uit landen als Denemarken, Tjechie en Kroatie en dan begin jij over dat we voor de eredivisie een goede ploeg hebben maar internationaal niet. Nee de competitie in Denemarken of Kroatie staat echt veel hoger aangeschreven.
-
- AT Toto winner 15/16
Beetje vaag idd, op het nieuws zeiden ze net ook dat Lens zegt dat het wel doorgaat en dat het na het weekend bekend gaat worden.GangstaRiB schreef: Sigi Lens maakt er geen geheim van, dus ik verwacht eigenlijk dat we een scenario krijgen dat Lucas schetst.
Of het is zo dat MvG de hoofdprijs wil en dat Chelsea dat niet wil betalen en dus gaat het op het laatste moment niet door en doet Henkie net alsof ie dus graag bij AJAX wil blijven terwijl die rat wel loopt te onderhandelen vlak voor Zagreb.
Dit slappe gelul had ik al voorspeld... alleen dan in andere bewoordingen.. :-)brigade zuid schreef:nu.nlHtC: Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen.
Kijk hier wordt ik dus zo pissig van, wat een slap gelul Henkie, we worden door cluppies uitgeschakeld uit landen als Denemarken, Tjechie en Kroatie en dan begin jij over dat we voor de eredivisie een goede ploeg hebben maar internationaal niet. Nee de competitie in Denemarken of Kroatie staat echt veel hoger aangeschreven.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
-
Dat hij loopt te onderhandelen is onderhand wel een vaststaand feit. Verder weet ik niet hoeveel een trainer moet opbrengen bij een transfer... Maar gezien zijn status (niet echt succesvol en bijna einde contract) verwacht ik een geringe vergoeding.brigade zuid schreef:Beetje vaag idd, op het nieuws zeiden ze net ook dat Lens zegt dat het wel doorgaat en dat het na het weekend bekend gaat worden.GangstaRiB schreef: Sigi Lens maakt er geen geheim van, dus ik verwacht eigenlijk dat we een scenario krijgen dat Lucas schetst.
Of het is zo dat MvG de hoofdprijs wil en dat Chelsea dat niet wil betalen en dus gaat het op het laatste moment niet door en doet Henkie net alsof ie dus graag bij AJAX wil blijven terwijl die rat wel loopt te onderhandelen vlak voor Zagreb.