Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Thafunk

Bericht door Thafunk » vr okt 05, 2007 12:17 pm

Waarschijnlijk probeert Ajax er gewoon een zo hoog mogelijke vergoeding uit te krijgen bij Chelsea en hangt het nu daarop. Als ze Ten Cate echt zo graag willen hebben zullen ze best bereid zijn om een een aardig bedrag over te maken, en dan gaat Henk gewoon, nog vóór de winterstop, naar Londen.

999

Bericht door 999 » vr okt 05, 2007 12:19 pm

LucaS schreef:Ach kijk, daar is de adder. de clubs zijn er nog niet uit en Henk wil zijn positie bij het publiek niet nog onmogelijker maken. Stel je voor dat hij zegt te willen en het komt niet rond. Hoewel ik niet zou weten waarom Ajax hem niet zou laten gaan
Offtopic: Barclays trekt bod in op AbnAmro.Hoelang duurt dat contract nog van AJAX.

Ontopic: Ach, zo gaat het spelleke nu eenmaal.Hij wil niet weg, maar toch wel.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr okt 05, 2007 12:21 pm

LucaS schreef:Ach kijk, daar is de adder. de clubs zijn er nog niet uit en Henk wil zijn positie bij het publiek niet nog onmogelijker maken. Stel je voor dat hij zegt te willen en het komt niet rond. Hoewel ik niet zou weten waarom Ajax hem niet zou laten gaan
Kans dat Ajax de deal tegenhoudt totdat de gewenste vervanger beschikbaar is. Of Ajax probeert er 'gewoon' de beste deal uit te slepen.

Of hij blijft echt.

Maar goed, het is zoals Voetske zegt. Hij wil blijven, maar toch ook niet.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr okt 05, 2007 12:33 pm

Jöhnk schreef:
Kans dat Ajax de deal tegenhoudt totdat de gewenste vervanger beschikbaar is. Of Ajax probeert er 'gewoon' de beste deal uit te slepen.

Of hij blijft echt.

Maar goed, het is zoals Voetske zegt. Hij wil blijven, maar toch ook niet.
Sigi Lens maakt er geen geheim van, dus ik verwacht eigenlijk dat we een scenario krijgen dat Lucas schetst.

Thom

Bericht door Thom » vr okt 05, 2007 12:38 pm

Jöhnk schreef:
Duke schreef:Ik denk dat ze bij Ajax (van Geel) al lang blij zijn dat hij zo weggaat. Zoals 666 al terecht opmerkt; bij elk puntverlies zou de kritiek weer opzwellen, en de druk om hem te ontslaan toenemen.
Dat zal wel, maar het blijft een laffe streek.
Ach ja, de kapitein en het schip...oud verhaal.

Danny zou gevochten hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 05, 2007 12:59 pm

Als ik HtC was wist ik het wel. Wegwezen! Na het debacle in de Uefa-cup kan hij toch niet meer slagen bij Ajax.
Ik begrijp dat Martin Jol in beeld is? Ajax wil misschien gewoon een hoop poen om er goed uit te springen. Jol zal ook weggekocht moeten worden.
Het stinkt aan alle kanten!

bryan

Bericht door bryan » vr okt 05, 2007 1:03 pm

Jol wordt straks ontslagen bij Spurs, dus gaat niks kosten. Gelukkig, want voor die man zou ik ook niet geld willen neerleggen.

Maar HtC blijft en Ajax wordt gewoon kampioen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr okt 05, 2007 1:07 pm

De soap is nog lang niet ten einde denk ik. Om 16u schijnt er een persconferentie te zijn van die Grant vanuit Chelsea, dus wie weet wat die gozer gaat zeggen.

Bovendien was er een Engelse journalist van The Sun, diezelfde gast die dat stukje schreef wat eerder in dit topic is gepost (artikel uit the sun) die een bandrecordertje bij zich had waarop Sigi Lens letterlijk zei dat Ten Cate overeenstemming had bereikt met Chelsea.
Overigens een redelijk weirde gozer, maar hij had het toch echt op tape staan.

Ben benieuwd, dit geeft in ieder geval nog lang geen garantie dat Ten Cate tot de zomer blijft. The story continues...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr okt 05, 2007 1:07 pm

Als HTC zo graag bij Ajax wil blijven, waarom onderhandelt hij dan met Chelsea?

Dit zaakje stinkt aan alle kanten. Ik sluit ook niet uit dat MVG weer een van zijn rattenstreken heeft uitgehaald. In dat geval zou ik, als ik HTC was, net als Danny Blind eens flink aan de boom gaan schudden.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr okt 05, 2007 1:14 pm

Jöhnk schreef:Als HTC zo graag bij Ajax wil blijven, waarom onderhandelt hij dan met Chelsea?

Dit zaakje stinkt aan alle kanten. Ik sluit ook niet uit dat MVG weer een van zijn rattenstreken heeft uitgehaald. In dat geval zou ik, als ik HTC was, net als Danny Blind eens flink aan de boom gaan schudden.
Dat het zaakje stinkt is een ding wat zeker is. MVG werd na de dvd-presentatie belaagd door journalisten, maar wilde geen commentaar geven.

HTC onderhandelt/ of spreekt in ieder geval een dag voor Zagreb thuis met Chelsea... Ook niet echt chique.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr okt 05, 2007 1:16 pm

Ten Cate: "Het klopt in ieder geval niet dat ik al bij Chelsea heb getekend. Ik heb ook niet het idee dat ik weg moet bij Ajax. Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen. Volgens mij heeft geen enkele Nederlandse club deze week kunnen overtuigen."

:drecul.gif:

bryan

Bericht door bryan » vr okt 05, 2007 1:18 pm

Ik kan me voorstellen dat Chelsea met miljoenen naar Ten Cate zit te zwaaien, dus als hij als nog bij Ajax blijft dan respect voor de man, dan weet je dat hij echt een Ajacied is.

LucaS

Bericht door LucaS » vr okt 05, 2007 1:20 pm

Geloof je dat nou echt? Ajax vraagt een bedrag, Chelsea wenst dat niet te betalen en dus zegt ten Cate dat hij blijft.
I think I lost my fucking headache

bryan

Bericht door bryan » vr okt 05, 2007 1:22 pm

Ik denk dat Chelsea de bedragen van Ajax makkelijk aan kan.

Het is Ten Cate die hier de beslissing moet maken.

LucaS

Bericht door LucaS » vr okt 05, 2007 1:23 pm

En volgens zijn zaakwaarnemer heeft hij dat dan ook al gedaan. Ik mag toch niet aannemen dat Lens liegt

bryan

Bericht door bryan » vr okt 05, 2007 1:25 pm

Hehe, liegen is hun beroep.

jabu

Bericht door jabu » vr okt 05, 2007 1:27 pm

HtC schreef:Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen."
Ga toch weg met dat verhaal dat we internationaal niet mee kunnen. Niemand, maar dan ook niemand verwacht van Ajax en HtC dat zij Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Chelsea, etc. van het kastje naar de muur spelen. Dat wordt inderdaad lastig met de middelen die Ajax en HtC tot hun beschikking hebben. Maar kom niet aan met die onzin op het moment dat je tegen Europese middenmoters en dwergen speelt die het met een schijntje van het budget van Ajax moeten doen.
Dinamo Zagreb heeft aan het begin van dit seizoen Eduardo da Silva en Corluka verkocht aan Arsenal en Man City. Net zoals dat Ajax Babel en Sneijder is kwijtgeraakt. Ik kan toch niet anders zeggen dan dat Dinamo over twee wedstrijden de terechte winnnaar was. Bij Dinamo zie je wel positiespel en automatismen in het spel. Bij Ajax lijkt het spel nergens op. Ajax hoeft, nogmaal, Real Madrid niet weg te spelen. Maar tegen kleinere tegenstanders moet je op z'n minst iets zien wat er op duidt dat HtC al anderhalf jaar dagelijks met deze selectie aan het trainen is.

LucaS

Bericht door LucaS » vr okt 05, 2007 1:27 pm

Maar wat zou hier het voordeel van zijn leugen zijn?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr okt 05, 2007 1:28 pm

bryan schreef:Hehe, liegen is hun beroep.
De gesprekken zijn er geweest. De gehele pers heeft zich erop gestort, wat inhoud dat er wel meer aan de hand is dan alleen maar orienterende gesprekken.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr okt 05, 2007 1:34 pm

bryan schreef:Ik denk dat Chelsea de bedragen van Ajax makkelijk aan kan.

Het is Ten Cate die hier de beslissing moet maken.
Ja... daar zal het ook niet aan liggen... ik kan het ook aan om 10 euro voor een CD van BZN te kopen, maar heb ik het er voor over?? Neen...

Chelsea gaat geen miljoenen uitgeven aan ten Cate... (denk ik)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr okt 05, 2007 1:39 pm

HtC: Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen.
nu.nl

Kijk hier wordt ik dus zo pissig van, wat een slap gelul Henkie, we worden door cluppies uitgeschakeld uit landen als Denemarken, Tjechie en Kroatie en dan begin jij over dat we voor de eredivisie een goede ploeg hebben maar internationaal niet. Nee de competitie in Denemarken of Kroatie staat echt veel hoger aangeschreven.

999

Bericht door 999 » vr okt 05, 2007 1:43 pm

Kheb nergens zin in ...
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr okt 05, 2007 1:45 pm

GangstaRiB schreef: Sigi Lens maakt er geen geheim van, dus ik verwacht eigenlijk dat we een scenario krijgen dat Lucas schetst.
Beetje vaag idd, op het nieuws zeiden ze net ook dat Lens zegt dat het wel doorgaat en dat het na het weekend bekend gaat worden.

Of het is zo dat MvG de hoofdprijs wil en dat Chelsea dat niet wil betalen en dus gaat het op het laatste moment niet door en doet Henkie net alsof ie dus graag bij AJAX wil blijven terwijl die rat wel loopt te onderhandelen vlak voor Zagreb.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr okt 05, 2007 1:46 pm

brigade zuid schreef:
HtC: Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen.
nu.nl

Kijk hier wordt ik dus zo pissig van, wat een slap gelul Henkie, we worden door cluppies uitgeschakeld uit landen als Denemarken, Tjechie en Kroatie en dan begin jij over dat we voor de eredivisie een goede ploeg hebben maar internationaal niet. Nee de competitie in Denemarken of Kroatie staat echt veel hoger aangeschreven.
Dit slappe gelul had ik al voorspeld... alleen dan in andere bewoordingen.. :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr okt 05, 2007 1:48 pm

brigade zuid schreef:
GangstaRiB schreef: Sigi Lens maakt er geen geheim van, dus ik verwacht eigenlijk dat we een scenario krijgen dat Lucas schetst.
Beetje vaag idd, op het nieuws zeiden ze net ook dat Lens zegt dat het wel doorgaat en dat het na het weekend bekend gaat worden.

Of het is zo dat MvG de hoofdprijs wil en dat Chelsea dat niet wil betalen en dus gaat het op het laatste moment niet door en doet Henkie net alsof ie dus graag bij AJAX wil blijven terwijl die rat wel loopt te onderhandelen vlak voor Zagreb.
Dat hij loopt te onderhandelen is onderhand wel een vaststaand feit. Verder weet ik niet hoeveel een trainer moet opbrengen bij een transfer... Maar gezien zijn status (niet echt succesvol en bijna einde contract) verwacht ik een geringe vergoeding.

Plaats reactie