Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Supp. site www.afca.nl is offline en gaat pas weer online als HtC weg is.
Nou ja zeg, nu heeft Ten Cate helemaal geen keuze meer, hij wordt gewoon gedwongen!brigade zuid schreef:Supp. site www.afca.nl is offline en gaat pas weer online als HtC weg is.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Henk gaat NIET.
Geeft net aan dat ie 'gewoon' zn contract uit wil gaan dienen, richt zich op Sparta. Massaal aanwezige pers wilde natuurlijk doorvragen over Chelsea, bevestigde dat er interesse was maar dat hij vooralsnog zou blijven.
Toch verrassend, iedereen verwachtte een vertrek.
Zal zo wel op het nieuws komen, ik ga weer want er is zo een DVDpresentatie over de Toekomst.
Geeft net aan dat ie 'gewoon' zn contract uit wil gaan dienen, richt zich op Sparta. Massaal aanwezige pers wilde natuurlijk doorvragen over Chelsea, bevestigde dat er interesse was maar dat hij vooralsnog zou blijven.
Toch verrassend, iedereen verwachtte een vertrek.
Zal zo wel op het nieuws komen, ik ga weer want er is zo een DVDpresentatie over de Toekomst.
Ha, ha, die is sterk!Ramona schreef:Goh... wat een lafbek... sorry..maar ik kan een gniffel om al die voorbarige conclusies niet onderdrukken!
Ik weet niet of het verstandig is van Ten Cate, maar dat siert hem dan weer wel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Daily Blind
Goed, maar er zit volgens mij een adder onder het gras.Duke schreef:Ik weet niet of het verstandig is van Ten Cate, maar dat siert hem dan weer wel.
Dat Ten Cate zelf de knoop niet door wil hakken, betekent niet dat hij niet hoopt dat Ajax en Chelsea eruit komen. Die lafbek heeft niet voor niets zitten onderhandelen met Chelski.
-
En Sigi Lens heeft al een paar uitspraken gedaan die weinig aan de verbeelding overlaten.Jöhnk schreef:Goed, maar er zit volgens mij een adder onder het gras.Duke schreef:Ik weet niet of het verstandig is van Ten Cate, maar dat siert hem dan weer wel.
Dat Ten Cate zelf de knoop niet door wil hakken, betekent niet dat hij niet hoopt dat Ajax en Chelsea eruit komen. Die lafbek heeft niet voor niets zitten onderhandelen met Chelski.