Ja en?Jöhnk schreef:Hij was gratis op te halen toen Ajax Sneijder nog had.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Het was een beetje onzinnig geweest om hem te halen in de zomer van 2006 toen er sprake van een vertrek van Sneijder (had net zelfs zijn contract verlengd) was hem te halen en hem een jaar lang op de bank te laten rotten als je ook nog Perez had. Bovendien had je dan twee Perez gevalletjes gehad dus 2 zeikerds.goodfella schreef:Ja en?Jöhnk schreef:Hij was gratis op te halen toen Ajax Sneijder nog had.
Perez werd als voorhoedespeler gezien door HtC en niet als middenvelder. Ik begrijp heel goed dat Cziommer je ploeg geen kampioen maakt, maar hij heeft wel specifieke kwaliteiten die Ajax op dit moment kan gebruiken.Daniel_vT schreef:Het was een beetje onzinnig geweest om hem te halen in de zomer van 2006 toen er sprake van een vertrek van Sneijder (had net zelfs zijn contract verlengd) was hem te halen en hem een jaar lang op de bank te laten rotten als je ook nog Perez had. Bovendien had je dan twee Perez gevalletjes gehad dus 2 zeikerds.goodfella schreef:Ja en?Jöhnk schreef:Hij was gratis op te halen toen Ajax Sneijder nog had.
Zeker van? Hij heeft ook wel een hoop gespeeld hoor.goodfella schreef:Bij AZ heeft ie ook een 20+ competitiewedstrijden op de bank gezeten, maar hij zit er nog steeds.
Wij hadden Sneijder en Perez. Vorig jaar was deze aankoop overbodig en nu is hij te duur (in verhouding tot zijn kwaliteiten/doorverkoopmogelijkheden).
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di okt 02, 2007 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar Perez was wel de man in de plaats van Sneijder als Sneijder er niet was. HTC was dom om hem zo te laten gaan, maar je kunt mij niet wijs maken dat hij écht zo dom was om niet te zien dat, in zijn mening, als het móest ook op het middenveld als 10 uit de voeten kon.goodfella schreef:Perez werd als voorhoedespeler gezien door HtC en niet als middenvelder. Ik begrijp heel goed dat Cziommer je ploeg geen kampioen maakt, maar hij heeft wel specifieke kwaliteiten die Ajax op dit moment kan gebruiken.
Hij heeft er 18 gespeeld. Dus ik was zelfs nog iets te optimistisch. ;-)Jöhnk schreef:Zeker van? Hij heeft ook wel een hoop gespeeld hoor.goodfella schreef:Bij AZ heeft ie ook een 20+ competitiewedstrijden op de bank gezeten, maar hij zit er nog steeds.
En Bertje, er loopt nu helemaal niemand op het middenveld met zelfs ook maar een redelijke pass.
Vertonghen en Maduro hebben allebei een betere pass dan Cziommer. Bovendien kunnen ze hun pass gebruiken voor opbouwend werk en loeren ze niet enkel op de beslissende pass, als Cziommer.goodfella schreef:Hij heeft er 18 gespeeld. Dus ik was zelfs nog iets te optimistisch. ;-)Jöhnk schreef:Zeker van? Hij heeft ook wel een hoop gespeeld hoor.goodfella schreef:Bij AZ heeft ie ook een 20+ competitiewedstrijden op de bank gezeten, maar hij zit er nog steeds.
En Bertje, er loopt nu helemaal niemand op het middenveld met zelfs ook maar een redelijke pass.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd. 1 van de zeer weinige middenvelders in Nederland die er 20 kunnen maken in de competitie.goodfella schreef:Hij heeft toch een vrij redelijke pass en corner. Plus het nodige scorend vermogen.Bertje schreef:Welke dan? Als we iemand zoeken die heel hard op doel kan schieten, zet ik liever Vertonghen daar neer.
Cziommer? Pfff, hij heeft dezelfde maniertjes als Robben, maar kan alleen niet zo goed voetballen. Wat een enorme @#$%@#$^@!#$^ is die vent. Rollen, zuigen en gele kaarten aannaaien. Het misselijkste mannetje dat er rondloopt op de Nederlandse velden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Waarom is hij dan nog nooit de tien gepasseerd?brigade zuid schreef:Idd. 1 van de zeer weinige middenvelders in Nederland die er 20 kunnen maken in de competitie.goodfella schreef:Hij heeft toch een vrij redelijke pass en corner. Plus het nodige scorend vermogen.Bertje schreef:Welke dan? Als we iemand zoeken die heel hard op doel kan schieten, zet ik liever Vertonghen daar neer.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Vorig jaar haalde hij het heroïsche aantal van zes.
-
- AT Toto winner 15/16
Nee hoor 7Bertje schreef:Vorig jaar haalde hij het heroïsche aantal van zes.

Totaal 34 wedstrijden 16 goals incl. competitie, beker en europa-cup.
brigade zuid schreef:Idd. 1 van de zeer weinige middenvelders in Nederland die er 20 kunnen maken in de competitie.goodfella schreef:Hij heeft toch een vrij redelijke pass en corner. Plus het nodige scorend vermogen.Bertje schreef:Welke dan? Als we iemand zoeken die heel hard op doel kan schieten, zet ik liever Vertonghen daar neer.