Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
M..

Bericht door M.. » vr aug 03, 2007 8:22 am

Je kan best met iets van Ajax lopen in Leiden. Over het algemeen gebeurt er vrij weinig. Een opmerking hier of daar kan je naar je hoofd krijgen. Maar masale, voetbal gerelateerde, vechtpartijen zijn een uitzondering.

Ben wel eens met wat vrienden uit Amsterdam met de Axios bus uit Leiden naar een uitwedstrijd geweest.. die hadden nog nooit zo veel kakkerlakken van dichtbij in het wild gezien

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 03, 2007 8:13 pm

Zijn er nog meer mensen die ondanks de hosanna-verhalen in de media denken dat het dit seizoen niet veel wordt met Feyenoord?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 03, 2007 8:35 pm

Kampioen worden ze in ieder geval niet.

Overigens wel bemoedigend dat hun wondertrainer zijn befaamde 4-2-4 weer van stal heeft gehaald. Misschien kan Henkie even bij Koeman informeren hoe je dat bespeelt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo aug 05, 2007 8:50 pm

Zit ff 5 minuten naar die kakkies te kijken maar ze laten al gelijk weer zijn waarom ik zo'n hekel aan zn heb, wat een kutvolk met Lucius, Hofs en Buys voorop.

999

Bericht door 999 » zo aug 05, 2007 8:52 pm

En het publiek liet zich ook weer van haar beste kant horen ...
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 05, 2007 8:53 pm

Heerlijk toen die onterecht gegeven penalty werd gestopt door Reina. Drenthe, Buijs, Lucius en Hofs liepen zich op te winden over niets bij die overtreding. Drenthe kwam in eerste instantie te hard in, waarna Agger de bal tegen hem aanknalde en verhaal kwam halen, zonder hem aan te raken. Vervolgens beginnen de Feyenoorders met duwen en is Gerrard zo dom om Lucius een klap te verkopen. Dat wordt dus een forse schorsing.

Frank

Bericht door Frank » zo aug 05, 2007 8:55 pm

Net zo'n schorsing als Gabri zeker... :hypocrite.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 05, 2007 8:57 pm

Het blijft blijkbaar moeilijk om te begrijpen. Gabri verdiende geen schorsing omdat de KNVB geen schorsingen uitdeelt op basis van vriendschappelijke wedstrijden. Gerrard verdient waarschijnlijk wel een schorsing omdat de FA volgens de regelementen wel schorst naar aanleiding van hevige overtredingen in vriendschappelijke wedstrijden.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 05, 2007 8:59 pm

Ik heb een kwartiertje gezien, maar wat een overspannen indruk maakt Drenthe, zeg. Die kan blijkbaar niet omgaan met zijn nieuwe status.
Het stinkt aan alle kanten!

Frank

Bericht door Frank » zo aug 05, 2007 9:00 pm

Thomas schreef:Het blijft blijkbaar moeilijk om te begrijpen. Gabri verdiende geen schorsing omdat de KNVB geen schorsingen uitdeelt op basis van vriendschappelijke wedstrijden. Gerrard verdient waarschijnlijk wel een schorsing omdat de FA volgens de regelementen wel schorst naar aanleiding van hevige overtredingen in vriendschappelijke wedstrijden.
Het is inderdaad moeilijk te begrijpen dat de KNVB zo soft is met dit soort overtredingen....

Het leek erop dat er dit weekend een aantal "jonkies" zich meende te moeten bewijzen.

Heitinga die in het eerste deel een aantal flinke overtredingen nodig had op Hleb en aan het einde Van Persie eruit trapte (uiteindelijk viel het mee).

Drenthe die in de laatste fase wel een rode waas voor zijn ogen leek te hebben en wat mij betreft gewoon eraf had gemoeten.

Het zal wel, maar ik heb toch een ander idee bij vriendschappelijk voetball.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 05, 2007 9:11 pm

Ik heb ook een ander beeld bij vriendschappelijk voetbal, maar die quasi-lollige opmerking over Gabri slaat dus nergens op.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo aug 05, 2007 9:25 pm

Hoeveel is het geworden?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

columbus

Bericht door columbus » zo aug 05, 2007 9:51 pm

Duke schreef:Hoeveel is het geworden?
1 - 1

Bruins miste nog een penalty.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo aug 05, 2007 10:05 pm

Die Feyenoord niet had moeten krijgen. Maar de scheids zag in het hoofd van Arbeola een hand.

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 05, 2007 10:07 pm

joey schreef:Ik heb een kwartiertje gezien, maar wat een overspannen indruk maakt Drenthe, zeg. Die kan blijkbaar niet omgaan met zijn nieuwe status.
De wedstrijd heb ik niet gezien, maar heeft drente de 30 miljoen euro (Sportweek, een paar weken geleden) waargemaakt of is hij nu nog duurder geworden?

Dat feyenoord het toernooi niet heeft gewonnen? Krijgen ze een strafschop tegen Liverpool en toch ook al een tegen Porto of was dat tegen Chelsea? De scheidsrechters weten in ieder geval al wat er van hen wordt verlangd.
Laatst gewijzigd door Aristides op zo aug 05, 2007 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo aug 05, 2007 10:36 pm

En nog een doelpunt van Liverpool ten onrechte afgekeurd, heb ik begrepen.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » zo aug 05, 2007 10:38 pm

joey schreef:En nog een doelpunt van Liverpool ten onrechte afgekeurd, heb ik begrepen.
Zullen maar afspreken dat feyenoord dat toernooi wel heeft gewonnen, iedereen tevreden.

""Zeuren"" over afgekeurde doelpunten, een strafschopje gekregen (zelfs volgens het AD, dat zegt iets!) het voetballen is weer begonnen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma aug 06, 2007 7:45 am

Demosthenes schreef:
joey schreef:Ik heb een kwartiertje gezien, maar wat een overspannen indruk maakt Drenthe, zeg. Die kan blijkbaar niet omgaan met zijn nieuwe status.
De wedstrijd heb ik niet gezien, maar heeft drente de 30 miljoen euro (Sportweek, een paar weken geleden) waargemaakt of is hij nu nog duurder geworden?

Dat feyenoord het toernooi niet heeft gewonnen? Krijgen ze een strafschop tegen Liverpool en toch ook al een tegen Porto of was dat tegen Chelsea? De scheidsrechters weten in ieder geval al wat er van hen wordt verlangd.
Drenthe moet een beetje uitkijken dat hij zich niet te belangrijk gaat voelen. Zodra Drenthe zich binnen 2 meter van een bal begeeft, is het Legioen niet meer te houden. En dan voelt Royston zich zo sterk dat hij er een paar scharen uitgooit en vervolgens met een rendementloze actie komt. Soms, als hij het simpel houd, is het echt een goede voetballer. Vooral een-tweetjes met De Cler werkten aardig tegen Porto. Op snelheid is Drenthe niet bij te houden. Maar 30 miljoen? Waar hebben we het over? 15 wedstrijden in feyenoord 1....

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma aug 06, 2007 12:45 pm

Drenthe is dan ook zwaar overschat. Feyenoord moet hem snel verkopen, want de manier waarop hij nu speelt is hij volgend jaar niet meer dan een miljoen of 5 waard (als hij niet gratis wegloopt).
Ik ben

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 06, 2007 1:40 pm

Iemand een link van die schitterende pass van de Guzman op Slory? Schitterend gewoon!
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 06, 2007 3:30 pm

Rishi schreef:Iemand een link van die schitterende pass van de Guzman op Slory? Schitterend gewoon!
Ja, ik denk dat RM en Chelsea al weer tientallen miljoenen euro's klaar hebben gelegd voor zowel slory als de guzman (beiden in een talentenpool?)

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » ma aug 06, 2007 4:20 pm

Drenthe spant een arbitragezaak aan tegen feyenoord :smallgrin.gif:

jabu

Bericht door jabu » ma aug 06, 2007 4:26 pm

Idd:
Exclusief: Drenthe spant arbitragezaak tegen Feyenoord aan
Door Simon Zwartkruis

Royston Drenthe gaat een arbitragezaak aanspannen tegen Feyenoord om een transfer naar Real Madrid af te dwingen. De 20-jarige middenvelder staat al weken in de belangstelling van de Spaanse landskampioen, maar Feyenoord heeft het laatste bod van Real (12,5 miljoen euro) naast zich neergelegd. Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens worden tijdens de spoedarbitragezaak bijgestaan door mr. Harro Knijff, die eerder de gebroeders De Boer begeleidde in hun arbitragezaak tegen Ajax.

“Ik kan bevestigen dat ik het verzoek om een spoedarbitrage nu aan het opstellen ben,” liet Knijff zojuist tegenover Sportweek weten. Normaliter duurt het een week voordat een dergelijke zaak voorkomt bij de arbitragecommissie van de KNVB.
Sportweek

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 06, 2007 5:11 pm

ROYSTON DRENTHE WIL SPOEDARBITRAGE AANVRAGEN

Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben Feyenoord te kennen gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. ‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’
www.feyenoord.nl

Als Drenthe wilde bereiken dat ie uitgekotst wordt door de Feyenoordsupporters, kan ie tevreden zijn. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 06, 2007 5:24 pm

:drecul.gif: Hoe is het mogelijk zeg. Dit moet echt niet gekker worden. Die jongen heeft het hele jaar staan prutsen en op basis van twee aardige potjes bij het EK onder 21 is Madrid bereid om 12,5 miljoen euro op tafel te leggen. En alsof dat nog niet gek genoeg is slaat Feyenoord het bod af.

Dat Drenthe nu die transfer wil afdwingen snap ik wel. Die kans krijgt hij echt nooit meer.....
Nil volentibus arduum

Gesloten