colin speelde de 1e helft.Daniel_vT schreef:Hij had het net over Colin die er in was gekomen voor Ogararu.thaumaturgy schreef:Ogararu staat er nu in.Daniel_vT schreef: Ogararu is ook gewisseld (die deed dus ook mee in de eerste helft, niets van gemerkt).
Voorbereiding op het seizoen 2007-2008
- thaumaturgy
-
Colin verneukte net de bal nog volgens de commentator. Hoe kan hij er dan uit zijn? Links in het centrum speelt hij nu, ah zo. Henk je maakt het wel moeilijk voor ons zo..thaumaturgy schreef:colin speelde de 1e helft.Daniel_vT schreef:Hij had het net over Colin die er in was gekomen voor Ogararu.thaumaturgy schreef: Ogararu staat er nu in.
- thaumaturgy
- thaumaturgy
Volgens mij is de opstelling nu zoiets:thaumaturgy schreef:Delorge speelt trouwens ook.
Daniel_vT schreef:--------------------------Stekelenburg-------------------------------------
--Ogararu-------Vertonghen--------Colin-------------Anita---------------
----------------------------Heitinga-----------------------------------------
---------------Delorge-------------------Emanuelson----------------------
-----------------------------Sneijder----------------------------------------
--------------------Sarpong-------Huntelaar-------------------------------
Jezus, nu een aantal spelers van het tweede van VVSB erin, kom op dat moet toch minstens 0-8 worden? En het staat pas 0-3
-
- thaumaturgy
Alles op een rijtje voor de mensen die geen zin hebben om de 1-woord posts door te gaan lezen.

Daniel_vT schreef:VVSB - Ajax
Opstelling:
-----------------Gentenaar-------------------------
Colin--------Stam------Heitinga------Emanuelson
----------Gabri--------------Davids-----------------
----------------Backircioglü-------------------------
-----Doutie-----Fanteni-------Mitea----------------
@thaumaturgy: Bedankt voor de correcties. ;)
Wedstrijd:
Minuut 6: Kennedy 0-1
Minuut 32, korte toelichting: Tot nu toe weinig, Ajax goed positie spel, maar voorin worden kleine foutjes gemaakt. VVSB houd zich goed staande, weinig aanvallende aspiraties, natuurlijk veel naar voren rossen en hopen dat de bal er komt. Verschil is groot, maar Ajax krijgt geen kansen meer. Ik verwacht dat Huntelaar er in komt voor Fanteni, Doutie doet het uitstekend, laat zijn klasse zien maar kan ook geen potten breken. Mitea komt helemaal niet in het verhaal voor, eveneens als Colin.
Minuut 34: Kennedy 0-2
Minuut 43: Fanteni 0-3
Rust
Wissels:
Fanteni <-> Huntelaar
Backircioglu <-> Sneijder (Blessure valt dus mee)
Gentenaar <-> Stekelenburg
Stam <-> Vertonghen
Mitea <-> Ogararu
Doutie <-> Sarpong
Davids <-> Anita
Gabri <-> Delorge
Opstelling ongeveer tweede helft (denk ik, Henkie heeft het hele team omgegooit volgens mij):
-------------------------Stekelenburg--------------------------------------
--Ogararu-------Vertonghen--------Colin-------------Anita---------------
--------------------------Heitinga-------------------------------------------
-----------Delorge---------------------Emanuelson------------------------
-----------------------------Sneijder----------------------------------------
--------------------Sarpong-------Huntelaar-------------------------------
Minuut 75: Vertonghen geblesseert, Mitea erin.
Minuut 89: Mitea 0-4 (Emanuelson)
Eindstand: 0-4 ('6 Kennedy, '34 Kennedy, '43 Fanteni, '89 Mitea) Zwak hoor..
Laatst gewijzigd door Daniel op za jul 14, 2007 6:00 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Dacht het niet....gaizka schreef:Ik mag toch hopen op dubbele cijfers, ben benieuwd hoe Kennedy het doet!Toppie schreef:Vandaag de eerste verplichte oefenwedstrijd tegen VVSB die van de tweede klasse 2 jaar geleden, zijn doorgestoomd naar de hoofdklasse. En dit jaar nog een tijdje boven aan hebben gestaan. Goeie ploeg overigens met veel aanvalskracht.
0-6 moet lukken
- thaumaturgy
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ben er geweest, beetje matte wedstrijd. We mogen ook niet al te veel verwachten natuurlijk na een week trainen.
Kennedy was de eerste helft erg goed, Fanteni ook. Die kleine, Doutie, kan me totaal niet bekoren. Fysiek mist ie elk duel direct, en qua techniek is het ook niet om in extase van te raken. Die gaat het niet redden.
Tweede helft schoot Sneijder een aantal keer gevaarlijk op de keeper, maar die sloeg alles er uitstekend uit. Mitea was gewisseld in de rust, maar kwam er weer in voor Vertonghen, die blesseerde zich aan z'n enkel.
Zag er niet heel ernstig uit, denk dat dat wel goed komt.
Urby speelde ook een goede wedstrijd trouwens.
Kennedy was de eerste helft erg goed, Fanteni ook. Die kleine, Doutie, kan me totaal niet bekoren. Fysiek mist ie elk duel direct, en qua techniek is het ook niet om in extase van te raken. Die gaat het niet redden.
Tweede helft schoot Sneijder een aantal keer gevaarlijk op de keeper, maar die sloeg alles er uitstekend uit. Mitea was gewisseld in de rust, maar kwam er weer in voor Vertonghen, die blesseerde zich aan z'n enkel.
Zag er niet heel ernstig uit, denk dat dat wel goed komt.
Urby speelde ook een goede wedstrijd trouwens.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Blijkbaar ben je een geboren medicus want hij is maar 2 tot 4 weken uitgeschakeldThijs schreef:Oh, ik blijk toch niet zo'n medisch oog te hebben want Vertonghen schijnt z'n enkel te hebben gebroken. Dat is een streep door de rekening!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"