Ik heb geen flauw idee wat die jongen kan. Hij doet nooit mee. Vooralsnog kun je niet op hem rekenen.LucaS schreef:Ik denk dat Manucharian een prima speler is. En ik denk dus inderdaad niet dat we er met manucharian als linksbuiten ipv Babel op achteruit gaan.
Babel
Moderator: mods
Ajax heeft nooit overdreven veel geld gehad. Dat is waarschijnlijk een van de medeoorzaken dat jonge spelers noodgedwongen voor de leeuwen werden geworpen. Wat dat betreft hoop ik dat van Geel beseft dat niet elke binnenkomende euro onmiddelijk ook weer uitgegeven hoeft te worden.
2!
2!

I think I lost my fucking headache
Tis niet te hopen, het verschil zal wel een miljoen of 3-4 zijn.Ik denk dat Liverpool er tussenin gaat zitten.Maar je moet die engelsen niet boos maken, niet het idee geven dat je ze uit aan het knijpen bent, daar weet Psv alles van ( ongeveer ) of het moet zijn dat AJAX Babel ( nu nog ) niet kwijt wil.Punt is dat je als Liverpool zijnde met zulke bedragen overal terecht kunt, en ik denk dat Liverpool ook een backup achter de hand heeft mocht AJAX teveel gaan vragen ...Jöhnk schreef:Wat is er, Voetske? Denk je dat Ajax met dit tegenbod zijn hand overspeelt?
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 09, 2007 4:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Met 5 miljoen voor De Mul en 17 (?) miljoen voor Babel mogen Van Geel en de scouting eindelijk eens laten zien dat ze ook de buitenlandse markt door en door kennen. Afhankelijk van hoeveel van dit geld er uitgegeven gaat worden, kunnen er een aantal uitstekende spelers gehaald worden. Inderdaad spelers die er nu zouden staan en beter bij Ajax zouden passen.LucaS schreef:Je kan echt wel een gelijkwaardige speler vinden voor de helft van dat bedrag hoor. Misschien niet, in de ogen van sommigen, iemand met dezelfde groeimogelijkheden. Maar goed, je hebt niet zo heel veel aan het feit dat Babel over een paar jaar misschien een geweldige voetballer is.
Daar valt inderdaad niet tegen in te gaan. Ik ben wel gecharmeerd van Babel, maar dat is mede omdat ik denk dat hij zich op het gebied van voetbalintelligentie wel kan ontwikkelen. Jij gelooft dat niet, dus zie je het logischerwijs niet in hem zitten.LucaS schreef:Zonder opnieuw te twisten over het talent en de toekomstmogelijkheden. Ik neem toch aan dat de meeste mensen het ermee eens zullen zijn dat het rendement van babel niet bijster hoog was afgelopen seizoen.
Daar kan je niet op rekenen. Als Perez, De Mul en Babel weg zijn heeft Ajax alleen de beschikking over Kennedy, Manucharyan, Mitea en Leonardo. Ik weet niet hoe jij het ziet, maar daar wil ik het seizoen niet mee beginnen. Gewoon naar mijn mailtjes kijken en Delgado en/of Medina halen dus! :hupajax.gif:LucaS schreef:Ik denk dat Manucharian een prima speler is. En ik denk dus inderdaad niet dat we er met manucharian als linksbuiten ipv Babel op achteruit gaan.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Maar dan kom je dus uit in het buitenland, en daar zitten dan weer een aantal niet op te wachten. Persoonlijk heb ik alleen een echt uitgesproken mening over spelers uit de Nederlandse competitie en daaruit concludeer ik dat Suarez wel eens een goede spits zou kunnen zijn. Dat zegt dus niks over het feit dat er in Latijns Amerika niet nog betere voetballers rondlopen.Thomas schreef:Ik heb niets tegen Suarez hoor, Goodfella. Integendeel, ik denk dat hij het prima zou doen bij Ajax.
Maar ik heb liever twee anderen. Spelers die niet in Nederland spelen.
Voor 25 miljoen kan Ajax echt wel 2 buitenspelers halen. Wat mij betreft iets tropisch in de trant van Medina en Delgado.
Binnen NL eventueel Suarez inderdaad, Martens (stervensduur alleen) en ik ben nog steeds voor een vervanger voor Sneijder per direct. Defour of Ahmadi ofzo. Aissati
Binnen NL eventueel Suarez inderdaad, Martens (stervensduur alleen) en ik ben nog steeds voor een vervanger voor Sneijder per direct. Defour of Ahmadi ofzo. Aissati

Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat durf en kan ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk zo'n 6 miljoen. Medina moet zo'n 5 miljoen opbrengen, lijkt mij.Scherrer schreef:Wat zou die hier vaak opgehemelde Delgado moeten kosten?
Ok, maar aan de wat beperktere visie van andere posters heb ik schijt.goodfella schreef:Maar dan kom je dus uit in het buitenland, en daar zitten dan weer een aantal niet op te wachten. Persoonlijk heb ik alleen een echt uitgesproken mening over spelers uit de Nederlandse competitie en daaruit concludeer ik dat Suarez wel eens een goede spits zou kunnen zijn. Dat zegt dus niks over het feit dat er in Latijns Amerika niet nog betere voetballers rondlopen.Thomas schreef:Ik heb niets tegen Suarez hoor, Goodfella. Integendeel, ik denk dat hij het prima zou doen bij Ajax.
Maar ik heb liever twee anderen. Spelers die niet in Nederland spelen.

@ De Dominee: gewoon PSV gek maken met Perez en twee miljoen voor Aissati. :hupajax.gif:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma jul 09, 2007 4:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.