PSV deel 2
-
- AT Toto winner 15/16
Chelsea haalt overal talenten vandaan, ze spelen alvast in op de eis van een minimum aantal jeugdspelers in de selectie...in dit geval helaas voor PSV.
Maar door de Nederlandse wetgeving zijn dit soort zaken niet tegen te houden, Chelsea hoeft alleen maar een kleine vergoeding te betalen. Dus daar is weinig lachwekkends aan, dadelijk overkomt het Ajax ook.
PS: Al snap ik de keuze van zo'n jongen totaal niet, maar goed.
Maar door de Nederlandse wetgeving zijn dit soort zaken niet tegen te houden, Chelsea hoeft alleen maar een kleine vergoeding te betalen. Dus daar is weinig lachwekkends aan, dadelijk overkomt het Ajax ook.
Voor Ajax is het zelfs kwalijker, omdat Ajax afhankelijk is van de jeugd(opleiding). Voor psv maakt het niet uit, daar is kopen veel belangrijker.Baseman schreef:Chelsea haalt overal talenten vandaan, ze spelen alvast in op de eis van een minimum aantal jeugdspelers in de selectie...in dit geval helaas voor PSV.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
www.ad.nlAangifte tegen Jan Kromkamp
EINDHOVEN - Een 18-jarige Eindhovenaar die wordt verdacht van het mishandelen van Jan Kromkamp heeft vorige week zelf aangifte gedaan tegen de PSV-voetballer. Dat heeft zijn advocaat Frank de Leeuw donderdag laten weten.
De verdachte en een even oude vriend, eveneens uit Eindhoven, raakten zaterdag 26 mei op een parkeerterrein slaags met Kromkamp na een vriendschappelijk duel tussen VV Acht en PSV. De verdachte beweert dat Kromkamp als eerste heeft geslagen.
Advocaat De Leeuw zegt dat er getuigen zijn die dat kunnen bevestigen maar dat deze niet zijn gehoord door de politie. Daarom wil hij ze alsnog laten horen door de rechter-commissaris. Dat zal vermoedelijk gebeuren in september.
Openlijke geweldpleging
Kromkamp brak bij de ruzie zijn neus, jukbeen en oogkas en liep een lichte hersenschudding op. Beide verdachten, jeugdspelers van VV Acht, is zware mishandeling en openlijke geweldpleging ten laste gelegd.
Een eerdere poging van de verdachte om aangifte te doen tegen Kromkamp mislukte. Toen hij zich maandag 28 mei meldde op het politiebureau in Eindhoven weigerde de politie volgens De Leeuw de aangifte op te nemen. In plaats daarvan werden de jeugdspelers aangehouden en bleven ze tot 11 juni in de cel. Dat de verdachte nu pas aangifte doet, komt volgens zijn advocaat omdat hij na zijn vrijlating eerst zijn herexamen Havo moest doen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
telegraaf.nlReal Madrid ontslaat trainer Capello
door onze Telesportredactie
MADRID - Real Madrid heeft trainer Fabio Capello ontslagen. Elf dagen geleden werd Capello nog kampioen met de 'Koninklijke'.
Het kampioenschap met Madrid kon Capello (l) niet redden.
De 61-jarige Italiaanse oefenmeester had nog een twee jaar doorlopend contract bij de club uit de Spaanse hoofdstad. Naar verluidt krijgt de Italiaan een 'oprotpremie' van ruim 6 miljoen euro.
Capello werd eerder kampioen met Madrid in het seizoen 1996/1997
Ik denk, ik plaats het hier maar

Ene Schüster gaat al naar die club uit Madrid.Harm schreef:telegraaf.nlReal Madrid ontslaat trainer Capello
door onze Telesportredactie
MADRID - Real Madrid heeft trainer Fabio Capello ontslagen. Elf dagen geleden werd Capello nog kampioen met de 'Koninklijke'.
Het kampioenschap met Madrid kon Capello (l) niet redden.
De 61-jarige Italiaanse oefenmeester had nog een twee jaar doorlopend contract bij de club uit de Spaanse hoofdstad. Naar verluidt krijgt de Italiaan een 'oprotpremie' van ruim 6 miljoen euro.
Capello werd eerder kampioen met Madrid in het seizoen 1996/1997
Ik denk, ik plaats het hier maar
TT.***VOETBAL******************************
**** PSV haalt in CL dertig miljoen op
**PSV heeft het afgelopen seizoen in de
Champions League ruim 30 miljoen euro
aan prijzengeld verdiend.De Eindhovense
ploeg reikte tot de kwartfinales.
Grootverdiener was winnaar AC Milan,dat
bijna 40 miljoen euro op zijn rekening
gestort kreeg.De verliezend finalist,
Liverpool,eindigde met 32 miljoen als
derde in het geldklassement,nog achter
Chelsea,dat 34 miljoen verdiende.
De verschillen met de verdiensten in de
UEFA Cup zijn groot.Sevilla kreeg als
winnaar van dat toernooi 6 miljoen
euro.Kwartfinalist AZ ontving van de
UEFA 1,3 miljoen euro.
PN.PSV met 31,6 miljoen euro grootverdiener in CL dankzij ontbreken Ajax
PSV is afgelopen seizoen een van de grootverdieners geweest in de Champions League. PSV kreeg over afgelopen seizoen 31,6 miljoen euro uitbetaald voor het bereiken van de kwartfinale. Daarmee eindigde PSV op de vierde plaats van de grootverdieners. Alleen CL winnaar AC Milan (39,5 miljoen), Chelsea (34,6 miljoen) en Liverpool 32,2 miljoen) bleven PSV in verdiensten voor. Halve finalist Manchester United bijvoorbeeld, verdiende uiteindelijk net iets minder (31,5 miljoen).
De vorige jaren verdiende PSV minder dan clubs die minder ver kwamen in de CL vanwege het kleine aandeel in de tv-opbrengsten vanuit Nederland. Omdat PSV dit jaar de enige Nederlandse deelnemer was, Ajax werd in de voorronde uitgeschakeld, kreeg PSV het volledige Nederlandse deel toegewezen en verdiende het daardoor juist meer dan clubs die verder kwamen.
Heb je het gelezen Henkie !!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door 999 op vr jun 29, 2007 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Als ik het goed lees gaat men in Eindhoven over een paar weken weer voor de tv zitten hopen dat Vermaelen een bal in zijn eigen goal schiet. Raar systeem toch, die verdedling van de tv gelden in de CL. Als Ajax de CL-voorronde overleeft zullen zowel Ajax als PSV die 30 miljoen namelijk never nooit meer kunnen verdienen, zelfs niet als ze beiden de finale halen. Best wel krom.
Ajax!
Wees realistischVoetske schreef:Misschien dat AJAX en HtC in de eerste CL. voorronde wedstrijd zo'n resultaat neer kunnen zetten, hoogstwaarschijnlijk tegen weer een houthakkers elftal, dat zo'n paniek goal van Vermaelen er helemaal niet toe doet ..

De voorhoede had vorig seizoen in de eerste helft al een paar keer moeten scoren. Gabri miste voor open doel!!! (kopbal)
Wees realistisch

Emanuelson had bij het eerste doelpunt die bal ook kunnen onderscheppen/kunnen wegtrappen, i.p.v af te wachten.
Wees realistisch

Bij het tweede doelpunt had op links die bal al lang uit de gevarenzone moeten zijn verdwenen. Wie die fout maakte??????????? Emanuelson?
De houthakkers wonnen wel een keer van MU.
Het seizoen ervoor wonnen we van Brondby, waar we wel werden overklast in de uitwedstrijd!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16