Tennis
Moderator: mods
Nee, wildcards worden gewoon door de organisatie van een toernooi uitgedeeld. Meestal aan landgenoten of spelers van naam die bijvoorbeeld terugkomen van een blessure. De wildcards voor wimbledon zijn overigens al vergeven.
Als ik me niet vergis heeft Thiemo de Bakker er dit jaar eentje gehad. Hij heeft in 2006 het jeugdtoernooi van Wimbledon gewonnen.
Als ik me niet vergis heeft Thiemo de Bakker er dit jaar eentje gehad. Hij heeft in 2006 het jeugdtoernooi van Wimbledon gewonnen.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Die finale is toch vandaag?
www.nieuwnieuws.nlWessels speelt later deze zaterdag in de finale tegen de Kroaat Ivan Ljubicic. Zijn laatste eindstrijd op het hoogste niveau dateert van 2000 in Newport, toen hij dit toernooi won.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Oh, goed dat je dat zegt. Zal wel met het starten van Wimbledon op maandag te maken hebben. Weet je toevallig ook of het live op tv komt?Beloki schreef:Die finale is toch vandaag?
www.nieuwnieuws.nlWessels speelt later deze zaterdag in de finale tegen de Kroaat Ivan Ljubicic. Zijn laatste eindstrijd op het hoogste niveau dateert van 2000 in Newport, toen hij dit toernooi won.
Regent al bijna de hele dag in Rosmalen,dus Wessels live op TV kun je vergeten.Er is wel een mogelijkheid om het via http://player.omroep.nl/?aflID=4994823 te kijken als het droog wordt vanavond
-
- AT Toto winner 15/16
Zo'n potje tennis op gras is toch eigenlijk maar niks. Heb net even zitten kijken maar het is bijna allemaal service werk. Een beetje een knappe rally is er niet bij. Geef mij maar gravel.
Die Ljubicic heb ik overigens dit jaar bij het ABN AMRO toernooi live aan het werk gezien. Ik zat toen direct op de eerste rij aan de korte zijde. Dan krijg je pas een indruk van die service. Wat een geweld zeg. Ik zou er echt niet één terugkrijgen.
Die Ljubicic heb ik overigens dit jaar bij het ABN AMRO toernooi live aan het werk gezien. Ik zat toen direct op de eerste rij aan de korte zijde. Dan krijg je pas een indruk van die service. Wat een geweld zeg. Ik zou er echt niet één terugkrijgen.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Jij denkt dat Fernando Gonzales en Ginepri binnen 1 uur kunnen inslaan,en 3 sets spelen?
Ik zou eerder op 15.30 ofzo rekenen,maargoed ik heb de weersvoorspellingen gezien en op basis daarvan acht ik de kans behoorlijk groot dat ze uberhaupt niet aan spelen toekomt morgen.De voorspellingen zijn slecht voor de eerste 3/4 dagen.
Ze mogen wel eens opschieten met dat dak daar!
Ik zou eerder op 15.30 ofzo rekenen,maargoed ik heb de weersvoorspellingen gezien en op basis daarvan acht ik de kans behoorlijk groot dat ze uberhaupt niet aan spelen toekomt morgen.De voorspellingen zijn slecht voor de eerste 3/4 dagen.
Ze mogen wel eens opschieten met dat dak daar!
Dat was dus de laatste keer dat ik RTL7 kijk voor Wimbledon. Na iedere 2 games 2 minuten reclame (''Staat je goed'', en Sport1), een RTLZ journaal en weer 2 minuten reclame (''Staat je goed'' en Sport1). Weer 2 games en de post begint weer opnieuw. Vreselijk commentaar ook. Voortaan lekker de Belg kijken, of BBC.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09