Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Inderdaad. Maar het is raar als je een transfervrije speler zomaar kan contracteren en deze meewerkt met een transfer. Dat zou dan alleen naar een grotere club zijn, maar had die grotere club dan in eerste instantie die speler niet veel beter kunnen vastleggen en interesse in hebben gehad?LucaS schreef:Is dat zo? Je kan dus een transfervrije speler contracteren en die onmiddelijk doorverkopen?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Was de bron niet "De Telegraaf"?Fontein: geen bod op Andwele Slory
16-6-2007
Algemeen directeur van Ajax, Maarten Fontein, heeft laten weten dat de Amsterdammers geen bod hebben gedaan op de door Feyenoord gecontracteerde Andwele Slory.
Volgens het AD zou Ajax aan de Rotterdammers Kenneth Perez, Olav Lindenbergh en een geldbedrag hebben geboden om Slory over te nemen. Ajax ontkent het bod.
We mogen aannemen dat De Telegraaf (of de bron ...?) morgen met het bewijs komt, zou het einde van MF bij Ajax betekenen? Liegen over beursgevoelige informatie?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik meen dat het verhaal van het bod van Van Marwijk kwam, inderdaad in het AD.Demosthenes schreef:Was de bron niet "De Telegraaf"?Fontein: geen bod op Andwele Slory
16-6-2007
Algemeen directeur van Ajax, Maarten Fontein, heeft laten weten dat de Amsterdammers geen bod hebben gedaan op de door Feyenoord gecontracteerde Andwele Slory.
Volgens het AD zou Ajax aan de Rotterdammers Kenneth Perez, Olav Lindenbergh en een geldbedrag hebben geboden om Slory over te nemen. Ajax ontkent het bod.
We mogen aannemen dat De Telegraaf (of de bron ...?) morgen met het bewijs komt, zou het einde van MF bij Ajax betekenen? Liegen over beursgevoelige informatie?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali