Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 11, 2007 8:22 pm

joey schreef: Die jongen begon al te zeuren na de eerste keer bankzitten. Die ontploft binnenkort.
Ik vond dat dus reuze meevallen. Hoe vaak heeft ie nou echt gezeurd? Bovendien is het natuurlijk ook frustrerend als je de ene week 2 doelpunten maakt en de week erop mag je een half uur warmlopen. Maar nogmaals dat zeuren viel beslist mee hoor.

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 11, 2007 8:25 pm

Voetske schreef:
'Kenneth Perez voor 3 jaar naar PSV'

BRON: AD

Het Algemeen Dagblad meldt dat Kenneth Perez de komende drie jaar uit zal komen voor PSV als deze week de puntjes op de i worden gezet. Volgens het AD is Perez al persoonlijk akkoord met de Eindhovenaren en zouden de clubs de onderhandelingen over de transfersom deze week afronden.

Een gesprek met Ronald Koeman gaf Perez het gevoel dat hij bij PSV kon krijgen waar hij naar op zoek was: een vaste plek in het team, bij PSV als linkerspits en incidenteel als voorste middenvelder. Perez wilde en kon eveneens naar Feyenoord. De Deense aanvaller was daar na een gesprek met de clubleiding in eerste instantie enthousiast over, maar realiseerde zich later dat het risico dat succes bij de Rotterdamse club uit zal blijven te groot is.

Posted: Mon Jun 11, 2007 6:38 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

11/6/2007 - 'Kenneth Perez voor 3 jaar naar PSV'

Het Algemeen Dagblad meldt dat Kenneth Perez de komende drie jaar uit zal komen voor PSV als deze week de puntjes op de i worden gezet. Volgens het AD is Perez al persoonlijk akkoord met de Eindhovenaren en zouden de clubs de onderhandelingen over de transfersom deze week afronden.
Ajax Netwerk
Een gesprek met Ronald Koeman gaf Perez het gevoel dat hij bij PSV kon krijgen waar hij naar op zoek was: een vaste plek in het team, bij PSV als linkerspits en incidenteel als voorste middenvelder. Perez wilde en kon eveneens naar Feyenoord. De Deense aanvaller was daar na een gesprek met de clubleiding in eerste instantie enthousiast over, maar realiseerde zich later dat het risico dat succes bij de Rotterdamse club uit zal blijven te groot is.

http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece

Goed zo Henk, met je Babeltje wordt het als sneijder nu ook nog vertrekt een fabeltje

En PSV wordt kampioen

Stond al in deze Topic

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 8:31 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef: Die jongen begon al te zeuren na de eerste keer bankzitten. Die ontploft binnenkort.
Ik vond dat dus reuze meevallen. Hoe vaak heeft ie nou echt gezeurd?

Ach, hij begon bijna meteen al. Toen hij in de voorbereiding (dacht ik) werd gepasseerd was hij geïrriteerd. En in oktober zeurde hij al dat het drie lange jaren gingen worden. Na Heerenveen-Ajax, toen Ajax prima speelde maar hij niet in de basis stond, zat hij na afloop als eerste in de spelersbus. Hij was kwaad.
Perez is een goede voetballer (hoewel niet zo goed als sommigen hier denken), maar hij heeft niet de mentaliteit om te slagen bij een topclub. Hij eist privileges, maar daarvoor moet je een stukje beter zijn dan hij.Hij past het best bij een kleine club. Niet voor niets heeft hij al die jaren bij minder aansprekende clubs gespeeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Robbins

Bericht door Robbins » ma jun 11, 2007 8:32 pm

Toppie: Wat wil je nou met dit schrijfsel ?
Laatst gewijzigd door Robbins op ma jun 11, 2007 8:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 8:33 pm

Reageren op dat van BZ???? :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 8:53 pm

joey schreef:Ach, hij begon bijna meteen al. Toen hij in de voorbereiding (dacht ik) werd gepasseerd was hij geïrriteerd.
Dit klopt niet. Perez legde de schuld bij zichzelf en zei dat hij meer moest brengen dan hij in de voorbereiding gedaan had.

Uit de Volkskrant:
Dan, schuldbewust: ‘Het is op basis van de voorbereiding logisch dat ik op de bank ben terechtgekomen. Maar ik ben geen voorbereidingsspeler, zoals Barry van Galen altijd zei. Bij AZ was ik in de voorbereiding ook niet echt top.’
Dat het drie lange jaren zouden worden heeft hij inderdaad gezegd.

Maar houd er ook rekening mee dat Perez een laatbloeier is en al 33. Dan wil je niet op de bank zitten.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma jun 11, 2007 9:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » ma jun 11, 2007 8:58 pm

joey schreef:
brigade zuid schreef:
Ik vond dat dus reuze meevallen. Hoe vaak heeft ie nou echt gezeurd?

Ach, hij begon bijna meteen al. Toen hij in de voorbereiding (dacht ik) werd gepasseerd was hij geïrriteerd. En in oktober zeurde hij al dat het drie lange jaren gingen worden. Na Heerenveen-Ajax, toen Ajax prima speelde maar hij niet in de basis stond, zat hij na afloop als eerste in de spelersbus. Hij was kwaad.
Perez is een goede voetballer (hoewel niet zo goed als sommigen hier denken), maar hij heeft niet de mentaliteit om te slagen bij een topclub. Hij eist privileges, maar daarvoor moet je een stukje beter zijn dan hij.Hij past het best bij een kleine club. Niet voor niets heeft hij al die jaren bij minder aansprekende clubs gespeeld.
Hij eist privileges ?, maak het nou ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 9:02 pm

Jöhnk schreef:Maar houd er ook rekening mee dat Perez een laatbloeier is en al 33. Dan wil je niet op de bank zitten.

Dan moet hij niet naar PSV gaan. Daar is het niet anders dan bij Ajax. Ook daar heeft hij niet zomaar een basisplaats. En voor het geval hij denkt dat het daar 'eerlijker' zal gaan: Koe zet Farfan of Koné echt niet op de bank, en Afellay en Aissati zijn eigen jongens en publiekslievelingen.
Perez is een prima speler voor een subtopper. Voor een topclub is hij te trots.
Maar goed, het is nog niet zo ver dat hij bij PSV zit. Het kan nog afketsen op de transfersom. Ik sluit dat zéker niet uit.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 9:08 pm

Hij is dan vast ook te trots om te onderkennen dat hij tekort komt voor een spelbepalende rol bij een topclub. :wink.gif:

Weet ik ook zo net niet, hoor. Ik zou Perez wel eens een aantal wedstrijden lang in de basis willen zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 9:21 pm

@Jöhnk: het was meteen al een thema. Dat bedoel ik. We zijn er het hele seizoen mee bezig geweest hoe Perez op zijn reservebeurten reageerde. Zei hij niets, rende hij niet de spelersbus in, dan liep hij wel rond met een lang gezicht. Hij verdraagt het niet dat hij gepasseerd wordt, dat geeft hij zelf toe. Dus hoort hij niet bij een topclub. Want hij is nou ook weer niet zo goed dat hij boven elke discussie verheven is.
Waarom maakt iedereen zich zo druk over Perez? Wie was Perez eigenlijk voor hij naar Ajax kwam? Kon hij een jaar geleden ook naar een andere topclub? Nee, alleen Ajax wilde hem hebben.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jun 11, 2007 9:45 pm

Giacomo Puccini schreef:Het hangt een beetje af van hoeveel Ajax voor Perez ontvangt maar normaal gespoken is Ajax verliezer in deze situatie. Ik geloof niet dat PSV miljoenen voor Perez betaalt; een overbodige speler op leeftijd is dat niet waard. Vergeleken met het afgelopen seizoen levert Ajax een ideale supersub in die vele malen een doorslaggevende rol heeft gespeeld met doelpunten en assists. Een multifunctionele speler die zonder al te veel problemen Sneijder of Babel kon vervangen. Wat komt er voor Perez terug? Het gedroomde breekijzer van Ten Cate? Ik moet het nog zien. Voor 2 miljoen is er niet zo veel te koop.

Ik vrees dat Ajax iets te snel heeft uitgesproken dat Perez overbodig is want het is in het hedendaagse voetbal erg belangrijk om een sterke bank te hebben. Ik had geprobeerd om Perez te behouden voor de breedte en hem alleen laten gaan wanneer een buitenlandse club met een grote zak geld op de deur had geklopt.
Perez wil niet. Voor het geld hoeft Ajax het niet te doen, want Ajax krijgt vrijwel niets meer voor Perez.

goodfella

Bericht door goodfella » di jun 12, 2007 11:30 am

Wel mooi dat Koeman hem een basisplek hangend links garandeert. :smallgrin.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 3:03 pm

Volgens Psvzone heeft Ajax de transfer van Perez naar Psv afgeblazen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 3:04 pm

Yes! :cheer.gif:

Wellicht dat het hier iets mee te maken heeft:
Supporters woedend om naderende vertrek Perez

12 juni 2007

De AFCA Supportersclub kan zich niet vinden in de beslissing van de technische staf om Kenneth Perez de wacht aan te zeggen. Maandagochtend kwam het bericht naar buiten dat de geroutineerde aanvaller waarschijnlijk naar landskampioen PSV vertrekt. Perez lag al enige tijd overhoop met Ajax-trainer Henk ten Cate, die de Deen liet weten dat hij niet past in zijn voetbalvisie en dat hij ook volgend seizoen niet zou kunnen rekenen op een basisplaats.

"Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden", reageert de AFCA Supportersclub. "Naast Huntelaar en Sneijder zijn er de afgelopen jaren maar weinig spelers geweest met een dergelijk rendement. Maar goed, Ten Cate en Van Geel zullen de wijsheid in pacht hebben en wij zullen het wel helemaal niet begrijpen."

De fans vinden het vooral jammer dat PSV wel eens zou kunnen profiteren van het besluit van Ajax. "Ongetwijfeld zal er voor de genoemde heren een goede reden zijn om Perez na een jaar weer te laten gaan. Maar om nu een directe concurrent te gaan versterken gaat er bij ons totaal niet in. Wij zien de bui volgend seizoen al hangen."
Ajax Online
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di jun 12, 2007 3:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 3:04 pm

Wat onbeschoft tegen Perez
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 3:06 pm

Ajax moet Perez laten gaan, maar niet naar de grootste concurrent. Prima zaak.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 3:08 pm

Als je een speler zegt dat ie kan gaan, kan je niet bepalen waar hij naartoe gaat. Perez moet zijn poot stijf houden en nergens anders naartoe gaan. Dan laat Ajax hem maar lekker dat jaar zitten voor 4 miljoen (transfersom + salaris). Slavenhandel!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jun 12, 2007 3:08 pm

Niet zo snel jongens, we hebben het hier over een zeer onbetrouwbare bron.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jun 12, 2007 3:09 pm

Ach, ik ben voor Ajax en niet voor Perez, Sneijder, Babel of Blind. Ajax moet niets doen dat de concurrentie versterkt.

Arthur

Bericht door Arthur » di jun 12, 2007 3:16 pm

LucaS schreef:Als je een speler zegt dat ie kan gaan, kan je niet bepalen waar hij naartoe gaat. Perez moet zijn poot stijf houden en nergens anders naartoe gaan. Dan laat Ajax hem maar lekker dat jaar zitten voor 4 miljoen (transfersom + salaris). Slavenhandel!
Hij mocht blijven, dus jouw oplossing is geen enkel probleem.
Slavenhandel slaat nergens op, dat zou het alleen zijn als hij weg moet maar niet zelf mag bepalen waarheen.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 3:19 pm

Hij moet weg, want hij past niet in de visie van de trainer, en de club waar hij heen wil mag niet van Ajax. Precies zoals jij opschrijft dus.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jun 12, 2007 3:21 pm

Zul je zien dat ie alsnog naar Fnoord gaat.. kutzooi.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 3:22 pm

LucaS schreef:Als je een speler zegt dat ie kan gaan, kan je niet bepalen waar hij naartoe gaat. Perez moet zijn poot stijf houden en nergens anders naartoe gaan. Dan laat Ajax hem maar lekker dat jaar zitten voor 4 miljoen (transfersom + salaris). Slavenhandel!
Maar is het wel kies van Perez om uitgerekend naar PSV of Feyenoord te willen? Stel je eens een speler van Celtic voor. Die wordt gewaardeerd bij zijn club, mag blijven, maar wil weg omdat hij niet genoeg speelt. Vervolgens kondigt hij aan dat hij (alleen) naar de Rangers wil. Denk je dat de supporters van Celtic hem dat in dank afnemen? Dacht het niet, dan wordt hij gelyncht. :offtopic.gif:

Ik vind dat Ajax hem moet verkopen, maar wel voor een forse prijs. Laat PSV maar dokken. Ik durf te wedden dat ze dan meteen afhaken, want ze willen 'gewoon' voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Echt nodig hebben ze Perez niet.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 3:24 pm

joey schreef:Maar is het wel kies van Perez om uitgerekend naar PSV of Feyenoord te willen? Stel je eens een speler van Celtic voor. Die wordt gewaardeerd bij zijn club, mag blijven, maar wil weg omdat hij niet genoeg speelt. Vervolgens kondigt hij aan dat hij (alleen) naar de Rangers wil.
Hij wordt niet gewaardeerd door zijn club. Hij past niet in de visie en hij mag zo nu en dan 10 minuten invallen.
Tja, hij wil in Nederland blijven, dan is de optie al snel of PSV, of Feyenoord of AZ.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 3:25 pm

Ach, meneer wil in Nederland blijven. Dus kan hij helaas alleen maar naar de concurrentie.

Uitkleden dat PSV! :headbang.gif:

Plaats reactie