PSV deel 2
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Geniepige Pleuris Boer?Thomas schreef:Een paar uur terug doe je nog of het ondenkbaar is dat Aissati vertrekt bij PSV en nu reageer je zo. Wat is er in de tussentijd veranderd?generaal schreef:Ik vrees dat Aissati buiten de boot gaat vallen. De GPB gaat weer een club verkrachten :(.
En wat is de GPB?
De opvolger van Cocu zal inderdaad een topper moeten zijn. Daarnaast denk ik dat Farfan of Koné nog wel mag vertrekken. Vanuit het oogpunt van PSV het liefst Koné, maar het meest waarschijnlijk is Farfan omdat Koné te veel op moet brengen.joey schreef:Maar Farfan, Lazovic en Koné zijn spitsen. Hoe wil je die laten samenspelen? Farfan vanaf rechts?
Een middenveld met Afellay, Simons, ????? Zal wel een loper bij moeten, anders heb je totaal geen diepgang.
Ik kan me haast niet voorstellen dat Koeman met drie spitsen gaat spelen. Niet dat Farfan en Koné niet vanaf de zijkanten kunnen spelen, maar Lazovic is met zulke spelers om zich heen niet het ideale aanspeelpunt.
Ik ben te weten gekomen dat Koné en Farfán niet vertrekken. Ik ging er vanuit dat Farfán naar Spanje zou verkassen. Koeman zal dus 4-3-3- willen gaan spelen en dan lijkt het me voor 95% zeker dat hij niet met een Aissat-Simons-Afellay middenveld wil gaan spelen.Thomas schreef:Een paar uur terug doe je nog of het ondenkbaar is dat Aissati vertrekt bij PSV en nu reageer je zo. Wat is er in de tussentijd veranderd?generaal schreef:Ik vrees dat Aissati buiten de boot gaat vallen. De GPB gaat weer een club verkrachten :(.
En wat is de GPB?
Dat lijkt mij ook heel sterk. Met een aanval Koné-Lazovic-Farfán, een middenveld Aissati-Simons-Afellay en zonder vervanger voor Alex is PSV wel heel erg uit balans.generaal schreef:Ik ben te weten gekomen dat Koné en Farfán niet vertrekken. Ik ging er vanuit dat Farfán naar Spanje zou verkassen. Koeman zal dus 4-3-3- willen gaan spelen en dan lijkt het me voor 95% zeker dat hij niet met een Aissat-Simons-Afellay middenveld wil gaan spelen.Thomas schreef:Een paar uur terug doe je nog of het ondenkbaar is dat Aissati vertrekt bij PSV en nu reageer je zo. Wat is er in de tussentijd veranderd?generaal schreef:Ik vrees dat Aissati buiten de boot gaat vallen. De GPB gaat weer een club verkrachten :(.
En wat is de GPB?
En Farfan moet niet teveel opbrengen?Thomas schreef:Daarnaast denk ik dat Farfan of Koné nog wel mag vertrekken. Vanuit het oogpunt van PSV het liefst Koné, maar het meest waarschijnlijk is Farfan omdat Koné te veel op moet brengen.
PSV zal een van de twee moeten verkopen, anders is er geen geld voor een goede vervanger van Cocu. Of Chelsea moet over de brug komen, maar ik begrijp dat Abra zijn alimentatie moet betalen.

Het stinkt aan alle kanten!
Farfan is voor een prikkie gehaald. 10 miljoen is genoeg. Koné moet dat al opbrengen om iets meer dan kiet te spelen.joey schreef:En Farfan moet niet teveel opbrengen?Thomas schreef:Daarnaast denk ik dat Farfan of Koné nog wel mag vertrekken. Vanuit het oogpunt van PSV het liefst Koné, maar het meest waarschijnlijk is Farfan omdat Koné te veel op moet brengen.
Het zou perfect zijn als Lazovic en Farfán een spitsenduo zouden gaan vormen en dat PSV Koné in Rusland of bij Arsenal loost. Vervolgens El Ahmadi en Bottinelli halen en je hebt verder niemand meer nodig.Thomas schreef:Dat lijkt mij ook heel sterk. Met een aanval Koné-Lazovic-Farfán, een middenveld Aissati-Simons-Afellay en zonder vervanger voor Alex is PSV wel heel erg uit balans.generaal schreef:Ik ben te weten gekomen dat Koné en Farfán niet vertrekken. Ik ging er vanuit dat Farfán naar Spanje zou verkassen. Koeman zal dus 4-3-3- willen gaan spelen en dan lijkt het me voor 95% zeker dat hij niet met een Aissat-Simons-Afellay middenveld wil gaan spelen.Thomas schreef: Een paar uur terug doe je nog of het ondenkbaar is dat Aissati vertrekt bij PSV en nu reageer je zo. Wat is er in de tussentijd veranderd?
En wat is de GPB?
El Ahmadi is fysiek geen grap en is m.i. een complete middenvelder. Een Van Bommel-achtige speler. Ze schijnen met De Cler bezig te zijn: Beter houden ze die euro's in de zak en laten ze Salcido LB spelen, om vervolgens Bottinelli naast Da Costa in het centrum te posteren.Thomas schreef:El Ahmadi moet het toch van z'n kwaliteiten aan de bal hebben?
En er komt geen vervanger van Alex. Accepteer dat nou.
De keren dat ik El Ahmadi zag spelen (vooral voor de komst van Aissati) vond ik hem toch wel redelijk tempobepalend. Ik vind Van Bommel overigens niet echt compleet. Hij kan wel van alles wat, maar bij 'compleet' denk ik toch al snel aan een topmiddenvelder.
De Cler vind ik ook een onnodige aankoop. Salcido kan inderdaad prima linksback spelen.
De Cler vind ik ook een onnodige aankoop. Salcido kan inderdaad prima linksback spelen.
Ik denk dat PSV Koné dit jaar niet eens kán verkopen. Hij zal eerst aan zijn marktwaarde moeten werken. Hij heeft 9 (10?) miljoen euro gekost en Roda schijnt bij verkoop nog een flink percentage te krijgen. Op dit moment is er denk ik geen club die meer dan 10 miljoen voor hem gaat betalen. (Behalve een club uit Rusland, maar daar wil hij niet naar toe.)
Ergo: Koné blijft waarschijnlijk en moet (gezien zijn transfersom) worden opgesteld. Dus zal PSV Farfan wel op de markt brengen.
Ik denk dat Koe met Aisatti en Affelay een déjà vu tegemoet gaat. Een herhaling van zijn trauma Sneijder-VDV. En ik denk dat het een heel probleem wordt aangezien Aisatti de lieveling van het Eindhovense publiek is. Nog een jaar de bank/verhuren is bovendien linke soep, want dan verlengt die jongen zijn contract niet.
Ergo: Koné blijft waarschijnlijk en moet (gezien zijn transfersom) worden opgesteld. Dus zal PSV Farfan wel op de markt brengen.
Ik denk dat Koe met Aisatti en Affelay een déjà vu tegemoet gaat. Een herhaling van zijn trauma Sneijder-VDV. En ik denk dat het een heel probleem wordt aangezien Aisatti de lieveling van het Eindhovense publiek is. Nog een jaar de bank/verhuren is bovendien linke soep, want dan verlengt die jongen zijn contract niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Van Bommel is een motor (net als Deco) en El Ahmadi kan uitgroeien tot een soort Van Bommel. Met de creatieve impulsen van Aissati en Afellay op 2 flanken en Simons die controleert en stofzuigt heb je dan een uitstekend middenveld.Thomas schreef:De keren dat ik El Ahmadi zag spelen (vooral voor de komst van Aissati) vond ik hem toch wel redelijk tempobepalend. Ik vind Van Bommel overigens niet echt compleet. Hij kan wel van alles wat, maar bij 'compleet' denk ik toch al snel aan een topmiddenvelder.
Van Bommel is een motor in de zin dat hij een winnaarsmentaliteit uitstraalt en dat over probeert te brengen op z'n team. Maar in voetballend opzicht bepaalt hij weinig binnen een ploeg. Deco wel.generaal schreef:Van Bommel is een motor (net als Deco) en El Ahmadi kan uitgroeien tot een soort Van Bommel. Met de creatieve impulsen van Aissati en Afellay op 2 flanken en Simons die controleert en stofzuigt heb je dan een uitstekend middenveld.Thomas schreef:De keren dat ik El Ahmadi zag spelen (vooral voor de komst van Aissati) vond ik hem toch wel redelijk tempobepalend. Ik vind Van Bommel overigens niet echt compleet. Hij kan wel van alles wat, maar bij 'compleet' denk ik toch al snel aan een topmiddenvelder.
Van Bommel is geen Sneijder of Van der Vaart, maar is wel een speler die naar voren kan sluipen en dan of een assist geeft of een doelpunt maakt. Verder is hij fysiek een topper, irriteert hij iedere tegenstander, bepaalt hij het tempo van zijn elftal, voegt hij balans toe aan zijn elftal en brengt hij inderdaad de winnaarsmentaliteit op de rest van de ploeg over. Technisch is hij voor zijn rol gewoon uitstekend.Thomas schreef:Van Bommel is een motor in de zin dat hij een winnaarsmentaliteit uitstraalt en dat over probeert te brengen op z'n team. Maar in voetballend opzicht bepaalt hij weinig binnen een ploeg. Deco wel.generaal schreef:Van Bommel is een motor (net als Deco) en El Ahmadi kan uitgroeien tot een soort Van Bommel. Met de creatieve impulsen van Aissati en Afellay op 2 flanken en Simons die controleert en stofzuigt heb je dan een uitstekend middenveld.Thomas schreef:De keren dat ik El Ahmadi zag spelen (vooral voor de komst van Aissati) vond ik hem toch wel redelijk tempobepalend. Ik vind Van Bommel overigens niet echt compleet. Hij kan wel van alles wat, maar bij 'compleet' denk ik toch al snel aan een topmiddenvelder.
Van der Vaart is net als Van Bommel niet tempobepalend. Sneijder zou het geweldig kunnen, maar doet het nog lang niet goed genoeg. Je zegt het zelf al Van Bommel moet 'naar voren sluipen' (diep gaan dus) om beslissend te zijn in aanvallende zin. Als penetrerende kantelhalf dus. Al teveel combinatievermogen heeft hij niet en hij kan nooit het aanvallende gezicht vormen van een ploeg. Zelfs in z'n topjaar bij PSV stuurde Cocu het elftal.generaal schreef:Van Bommel is geen Sneijder of Van der Vaart, maar is wel een speler die naar voren kan sluipen en dan of een assist geeft of een doelpunt maakt. Verder is hij fysiek een topper, irriteert hij iedere tegenstander, bepaalt hij het tempo van zijn elftal, voegt hij balans toe aan zijn elftal en brengt hij inderdaad de winnaarsmentaliteit op de rest van de ploeg over. Technisch is hij voor zijn rol gewoon uitstekend.Thomas schreef:Van Bommel is een motor in de zin dat hij een winnaarsmentaliteit uitstraalt en dat over probeert te brengen op z'n team. Maar in voetballend opzicht bepaalt hij weinig binnen een ploeg. Deco wel.generaal schreef: Van Bommel is een motor (net als Deco) en El Ahmadi kan uitgroeien tot een soort Van Bommel. Met de creatieve impulsen van Aissati en Afellay op 2 flanken en Simons die controleert en stofzuigt heb je dan een uitstekend middenveld.
Je overschat Van Bommel nogal.