Gezien de dag, het tijdstip en de plaats waar het gebeurt is, denk ik dat er (waarschijnlijk) wel alcohol in het spel zal zijn....

Wat was er dan?Duke schreef:Volgens mij hebben de we dezelfde posts gelezen, hij reageerde op iemand die wij heel goed kennen.Thomas schreef:Ik was net een beetje aan het lezen op PN en kwam een aantal posts van de beruchte RIO tegen. My God, ik mag toch hopen dat zo'n simpele en gefrustreerde ziel niet daadwerkelijk in dienst is bij PSV.
Zo, die nemen we vanaf nu dus ook niet meer serieus. Voor iemand die als God Himself wordt benaderd door 3/4 van PN en een aantal AT-ers is dit wel van een genant niveau.[/quote]RIO op PN schreef:Oh oh oh, het bloed van onder mijn nagels. Die Oentela. Als ik Donk was, ik had een half jaar schorsing gepakt en hem helemaal naar de intensive care geschopt. Wat een vuile smeerlap. Bah.
Die Perez, vuile facist, nazi, niks minder dan Paolo di Canio himself.
Overschatte hobbelaar. Hij kan natuurlijk wel wat. Zo kan hij geconcentreerder en feller spelen dan Emanuelson, maar is hij positioneel net zo zwak en op andere verdedigingselementen zwakker. En opbouwend gezien is hij ook een stuk minder.joey schreef:Inmiddels is het wel erg stil aan het PSV-front. Geruchten zijn er alleen over een eventuele komst van Tim de Cler. Wat vinden jullie daar trouwens van? Ik heb Tim de Cler altijd een matige voetballer gevonden, al heeft hij inmiddels wel meer ervaring dan toen hij nog bij Ajax zat en is hij stabieler geworden.
Tja, je moet ook niet zien hoe en wanneer de gemiddelde Ajax supporter daar post (de goede daargelaten....).Thomas schreef:Maar dan nog moet je je goed kunnen beheersen, als je ziet hoeveel idiote reacties je daar uitlokt als je de menigte PSVers tegenspreekt.
Ik heb jarenlang redelijk normaal kunnen posten op PN. Er komen best goede mensen. Je blijft alleen altijd verdacht, zeker onder nieuwe leden. Maar dat is misschien normaal op zo'n groot forum. Hoe dan ook, op een gegeven moment had ik er genoeg van mezelf altijd te moeten verdedigen en ben ik vertrokken. Maar dat was mijn persoonlijke keuze.Frank schreef:Daar zullen de meningen altijd verdeel over blijven. Mijn ervaring is dat als een Ajacied op het PN netwerk post, hij van zichzelf denkt normaal te posten terwijl de PSV-ers het veel sneller als provocatie zien.